Kärleks/förhållande problem
Kan ni inte dela med er av lite kärleks/förhållande problem, jag har så tråkigt och jag tycker om att lyssna på sånt.. snälla :(
http://www.homage.nu/
Jag har ett grovt problem med min respektive som upp stog idag..vi började bråka och jag flippade och slog sönder en dörr i mitt hem och skrämde henne toltalt från vettet, och så vet hon inte vad hon ska göra med oss eftersom sist en sån här sak hände så lovade jag dyrt oich heligt att det var den sista gången för alltid detta skulle hände, men var det inte så. Så nu står jag på gränsen till helvetet och personlig härdsmälta..Jag vet inte var jag ska göra, efter som vi just blev tillsammans igen, hon gjorde slut tidigare i sommras, pga att hon behövde lite tid för sig själv men vi blev tillsammans kortdärefter, men nu vet jag inte hur det kommer att sluta...och ett slut är det sista jag vill eftersom jag älskar henne så fördjävulskt mycket så jag vet inte vad jag ska göra ... där har du mitt problem...kind of ruff.... ----->Vill bara tillägga att jag aldrig har slagigt henne eller dylikt, och kommer aldrig att göra<------
"I Have No Name So Death Can't Find Me"
vad var det som fick dig att go bonkers då?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Allt, han hon jämt ska vara så förbannat överlägsen, att hon tillexempel aldrig gör några fel, hon har nämligen mycket svårt för att erkänna sina fel, vilket är skit jobbigt..jag vet inte annars, jag bara fuckade ur totalt...som ngn annan tog över, killen med svans och horn te.x...det var lixom massa små saker...som tillsammans blev en fett grej och fick mej att koka över, och jag har väldigt svårt att kontrolera min ilska, att bara vara lugn och prata, utan jag brukar höja rösten.
ja.. berätta.. du måste beräätaa
jag gjorde ju det? eller gjorde jag inte det, det kanske inte framgick?
Jag håller på och sumpa min största kärlek.Jag var full och jävlagt dum och höll på med en anna tjej,visserligen gjorde vi inget men det är en spänndkännsla mellan mejoch min tjej! O trohet måste vara det värsta som finns,man mår piss och vet inte vad man ska säga eller ta vägen.
what is love, baby dont hurt me,dont hurt me ,no more!
Jag får fan skylla mej själv men ändå,känns fett jobbigt.
fittlus P1 var hon där och såg det då, din första kärlek? du verkar itne vara speciellt lessen.. du måste berätta allt som hände, that's the rules :)
Maniack: det kanske kan vara lite svårt att uttrycka sin sorg i vissa lägen över nätet, desutom verkar han ju vara ganska på torra med att det är han som har varit ett ass...
mitt kärleksproblem är just avsaknaden av problemet.. no love med andra ord.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Robotnick: Har ej det problemet längre, den flickan jag älskar mest i hela världen gjorde slut i morse, så...nu har jag vääääääldigt stora problem och jag vet inte hur jag ska hantera dom..jag är i en jävla sits...
Frakkha.....inget illa menat MEN du är 17...du har inte ens träffa ten 1/3 del av dom tjejer du kommer träffa i ditt liv... SO cheer up och get out there , Jag vet det är sämst o jobbigt o bli dumpad . Blev dumpad av mitt ex efter 2,6 ÅR! Lite bull. Men here i am med en ny tjej and feelin fine.
24/7 always keepin it.
jag har lyckats bli kær i en tjej som bor 40 jævla mil hærifrån ): Jag ska ju træffa henne snart men endå, det ær fruktansvært jobbigt att åka ner 40 mil lite då och då. Finns egentligen bara två saker som kan gøras: 1. hon flyttar upp 2. jag flyttar ner suck...jævla træsk ):
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Frost ,, jag bode i Katrineholm (Sörmland) och min tjej bor i Kramfors... 9 timmars resa (EN VÄG ).. Det funkar just fucking commit to it.
24/7 always keepin it.
Flumm_simon: Inget illa taget, men det känns lixom så jälva rätt, och detta hände för ett tag sen men då ville hon bara vara lite ensam, och när vi blev tillsammans igen så var det bäst, det var lixom som ngn hadde gett mej en chans till att leva, och så fuckar jag det!!! blir så jälva lack på mej själv...och att cheera up är inte så förebannat enkelt, det är svin svårt, jag försökte ju sist, men det gick verkligen inte, och jag försökte verkligen..så om det inte gick den gången så kommer det bli ett helvete denna gång... vad kan jag göra, jag vill lixom ha till baks henne men jag kan ju inte tvinga henne till att vara med mej?
Frakkha:min pojkvän och jag är för det mesta i den sits du är i.vi bråkar och han slår sönder något. halva vår lägenhet har gått sönder p.g.a honom och tro det eller ej så är det bucklor i vår betongvägg. Det är sjukt jobbigt.Även om jag vet att han aldrig har slagit mig o aldrig kommer göra det så känns det skit. Jag vet inte vad hon har gått igenom,men för mig var det jobbigt eftersom min pappa var så´dan innan och alla minnen kom tillbaka.Men det kanske är så för henne också? Och är det inte det så är det ändå inte konstigt att hon reagerar för det känns jävligt hemskt när en person bara slår sönder allting istället för att prata om det. Jag är själv ganska agressiv,men jag kan lugna ner mig och prata om det. Du kan ju inte tvinga henne att vara med dig,men du kan kanske försöka?Prata med henne,berätta varför du blir som du blir och gör allt du kan för att behärska dig så att det aldrig blir en nästa gång.Vet inte en enda tjej som uppskattar det där. Vet at det inte bara e att le o va glad så vill hon inte ta tillbaka dig,försök bara att först smälta det hela.försök inte glömma bort henne lr det ni hade. Anyway det var bara ett tips,hoppas det ordnar sig för dig =)
Azziz: Grejen är den att det har hänt förut och då så lovade jag att det var sista gången men så hände det igen och nu vill hon visa ett exempel så jag inte ska tro att jag kan behandla henne och andra kvinnor likadant, och hon hon bara visste så har jag lärt mej min läxa, men det tror hon inte på...och grejen e inte bara att jag slog sönder dörren utan att jag sa ett par jävligt dumma saker som jag inte ens menade, sa dom mest för att kontra på hennes skit, och det blev för mycket, så det är två stycker faktorer i det hela, jag vet inte om jag skrev att vi hadde gjort slut tidigare i sommras, men det ordnade sig och då sa vi att det aldrig skulle bli lika dant, och det är nog också varför hon inte vill ge mej en till chans, för att hon tror att jag inte kan ändra mej och bara snacka bullshiet, vilket jag inte gör...men det är ganska svårt att övertyga henne...Desutom är hon inte en sån förlåtande person vilket jag är, hon har väldigt svårt att komma över saker och ting, vilket gör allt mera jobbigt.... Jag kan inte glömma henne, jag försökte ju tidigare i sommras men det gick inte nån stans...jag vet bara inte vad jag ska göra, om jag är ensam så kommer jag bara börja tänka på henne och deppa ner totalt, och när vi blev tillsammans så försvann en ganska stor skara av min kompis krest, dvs att jag inte har ngra tjej polare att snacka med vilket skulle vara guld i ett sånt här läge...
RoBoTNick: Vinna fajten, kan inte göra så man, kan inte ge upp kärleken, det funkar inte, för jag vet att hon vill vara tillsammans med mej fast hon vill på samma gång bevisa något och vara säker på att mitt snack om att ändra mej inte är fake, jag vet hur jag låter men tro mej det jag säger stämmer. Så jag kan inte ge upp, ialla fall inte i första taget...
jag tror jag håller på att bli fruktansvärt kär i flickan jag dejtar nu och så försvinner hon i två veckor till grekland.. hemma en dag sen iväg till fucking emmaboda.. det har gått 24 timmar nästan exakt sen jag såg henne sist och jag håller nästan på att gå i sönder av saknad inget större problem kanske men det är allt jag kan bjuda på just nu
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
frost P18 go for it! jag har haft avståndsförhållande förr och det funkar om båda verkligen vill
RoBoTNick: Menade du när man bråkar eller, själva förhållandet?
..känns ju som att om man inte klarar att gräla med sin partner utan att ha sönder saker och skrika elakheter så kanske man ska vara singel.
Misery_chick visst kanske det är så, men jag har tagigt massa skit från henne, och när man blir arg så är det ganska svårt att kontrolera sig, och ibland händer det eller så säger man saker man inte menar... Jag fick ju ta ett par elakheter också...men jag menade inte det jag sa, det bara slank ur mej...
Frakkha P17 vad för skit har du tagit från henne då? om du har så svårt att kontrollera dig när du är arg att du inte kan hindra dig själv från att ha sönder saker och häva ur dig elaka saker så kanske du ska söka hjälp, någon form av självkontroll få man se till att skaffa om man som du saknar den.
Misery_chick Det är en lång historia, jag har gått igenom så mycket för att bli tillsammans med henne, och jag vet jag ska gå till ngn om mitt agressions problem. Men jag vill bara ha en chans, jag vill bara vara med henne igen...
Det här med hetsiga temprament får mig att reagera, kan det ligga något bakom detta som får en att reagera så starkt? Finns det något gammalt som ligger kvar. Inte fått din åsikt sagd när du varit yngre som kanske leder till sånahär typ av saker? Visserligen har ni gjort slut nu men värt att tänka på, om du satt ner och försökte lugna ner dig en stund (även om det är svårt när du kokar av ilska) så kanske det funkar nästa gång att lyssna. Man behöver inte höjja rösten.
What I said, yo!
PhilAhz0phee Jag absolut lärt mej en läxa om det här...jag ska försöka bearbeta mitt problem..Jag vet faktiskt inte om det ligger kvar ngt från förut...
Ni ska ju vara glada att ni har träffat ngn, Tänk på hur mkt det är värt om det känns rätt. kämpa för det om det känns rätt. här sitter man avundsjuk o ensam.
strength
snuffle_ F17 du borde göra en egen tråd tycker jag
TonyO borde nog ta ett snack alla tre tycker jag nog!
snuffle_ F17 eller borde och borde, kanske felt av mig att skriva så.. men jag tror att om du hade skapat en egen tråd så kanske du skulle fått mer tips riktade till dig än här.. bara ett tips :), för så hade jag gjort, inget illa menat..
mitt kärleksproblem är just avsaknaden av problemet.. no love med andra ord. Jåman, samma här. Ibland önskar jag fan tillochmed att jag skulle få ha kärleksproblem, bara för att veta att jag upplevt kärlek. Eller hur fan man ska förklara det. Sjukt är det iallafall.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
mephisto jag försåtr exakt vad du menar, och efter all skit och jobbigheter man går igenom och får ta så är det värt det tusen gånger, fast man tycker inte det just då när man går igenom det, men så här i efterhand när jag titter bakåt så har det varit värt varje sekund.. ....So just Keep Looking For love....
Joman =) Tack!
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
mitt ex och jag hade inga problem.det var nog problemet, eftersom det tog slut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan va skönt alla problem har löst sig(jag skrev lite högre upp)! och fy fan va sköt det är! Så jävla glad som jag är nu har jag fan aldrig vart,det känns som jag aldrig kan bli arg eller sur på nått,förutom den här jävla msn grejen! Att alla äkliga svin skriver att tjejer ska ta av sig i webkamera.
uhm, jag kanske går OT nu, men idag skickade jag 7 rosor (7 för att tjejen heter Martina) till hon jag skrev om lite högre upp. Hon grät av lycka i telefon...så jag är minst lika glad som dig lusen :D:D:D:D tack för att jag fick leecha här (:
frost Grymt att göra så, hur gör man det är det dyrt eller? Desutom vill jag tillägga att mina problem också löst sig, så nu är jag ute ur tunneln igen och försöker hålla mig på vägen igen... ..One Love...
jag har ett problem... jag har jättesvårt för att bli kär... och det känns som om varenda kille jag träffar orkar jag aldrig inleda nått djupt med utan bara tappar massa känslor och aldrig vill försöka, jag vet itne vad det är... och jag är absolut inte picky heller.. det stör jag mig på också, ibland känns det som om jag bara atr vem som helst för att bara för nån kväll uppleva kärlek ungefär.... det är allt jag orkar skriva nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min tjej sedan 2 år tillbaks kom inte när jag fyllde år fan vad ont det gjorde! hon sa att hennes familj i sthlm behövde henne, men vet ni vad hon gjorde på min födelsedag? Jo söp sig full och hade kul på nått badställe i hanninge, det gjorde ont som fan! Sen innan hade en massa rykten börjat gått om att hon varit otrogen medans jag var i Thailand, och det var liksom kompisar eller bekanta som berätta bevisen var starka men istället för att prata om det drog hon till sin kusin i 2 veckor och flydde från problemen, fick handskas med allt själv va skit jobbigt. Det tog kål på mig som fan och hon såra mig mycket. Tillslut tog det slut, jag pallade inte mer det va droppen att hon sa att hon ej skulle komma när jag fyllde. LOVE IS SHIT!
frakha: haha. "har aldrig slagit henen o det kommer aldrig ttt hända". säkert. du lovade ju henne att aldrig slå i saker mer, o det löftet bröt du ju ganska lätt. du kaske borde prata med någon, eftersom du har aggressionsproblem?
Men Princess, det är väl en liten skillnad på att slå i en dörr, och en person man tycker om? Eller?
Princess_S Jag ska gå och prata med någon om mitt problem, men jag ska göra det efter sommaren när skolan börjar, för jag har inte råd att gå till en fancy shrink.. och som mephisto sa är det skillnad på en dörr och en person som man tycker om...
Princess_S : du kan inte anklaga honom for att kanske sla hans tjej.. det ar valdigt fel av dig ...... for att det kan visst vara sa att han tar ut sin ilska pa saker o aldrig manniskor Jag jobbar pa ett stalle med en kille som har riktiga aggressionsproblem o han skulle aldrig o da menar jag aldrig sla en manniska aven om han ar arg pa maniskan
Don't be offended This is all my opinion Ain't nothing that I'm saying law
Ja exakt, bara för man slår i väggen betyder det inte att man kommer slå sin flickvän........eller pojkvän.
What I said, yo!
Old-Fashioned : Tack... jag vet att jag har agressions problem, och när jag blir arg så får jag svårt att kontrollera mig, det är har alltid varit så, visst jag tappar kontrollen och slår på dörrar och andra saker, men jag skulle aldrig slå någon...
snacka om att alla har olika problem......mitt problem är att jag aldrig träffar en kille som vill ha mig.....två gånger i rad har jag nu dejtat killar som efter ett par månader kommer fram till att dom inte vill ha ett förhållande...antingen gör jag nåt fel eller så träffar jag bara fel killar....men jag är så sjukt trött på det. Vill bara träffa nån som tycker om mig....snyft
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Hems2 Du träffar fel killar, det finns killar därute som vill ha förhållande.. satsa på dom :)
What I said, yo!
Jag har fått tag min drömkvinna (då menar jag att hon är o ser ut precis så som jag drömt om i alla¨år). Till alla unga o gamla män o kvinnor, det enda som funkar o då menar jag att det helt enkelt måste vara en lag i erat förhållande. NO GAME, NO LIES, STRAIGHT UP EVEN IF IT MEANS TO TELL MI THAT I AM A STUPID FUCK, I CAN HANDLE THAT EASY IF THAT IS THE TRUE FEELING IN HER HEART. ja basic...PRATA MED VARANN SÅ LÖSER DET SIG O OM DET INTE LÖSER SIG SÅ ÄR DET EN PART SOM INTE VILL ATT DET SKALL LÖSAS...TRUST ME Jag måste också tillägga att jag flyger i mitt förhållande nu...wicked är det hoppas alla får ha det samma i sitt liv.
Some people consider me crazy. I don't like that word.<br> It leaves a acrid taste when spoken.
Ferma Låter kanon. Och resten kunde jag inte ha sagt bättre själv, trots att jag inte har haft ett riktigt förhållande nångång.