I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kär över internet...

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-08-11 00:55
ja har vart kär i en över internet =p
don´t mess with ma fro, bro!
Admin

2005-08-11 01:32
Äkta kärlek är när man kan älska någon villlkorslöst, med alla fel och brister.

Men är det inte en koppling via internet ett villkor som alla andra då?

Sen beror det väl lite på vad man vill använda internet till. Att ha det som en mötesportal, precis som vilket annat ställe som helst, är det väl ganska få som är helt emot i dag. Det är nog stabilare än krogen. Men att sen ha ett förhållande, ett långvarigt sådant, över internet med någon man aldrig träffat kan vara svårare. Men inte omöjligt. Beror ju på vad man vill ha ut. Är det bara sex är det ju omöjligt, men om det handlar om någon form av konversation, förståelse eller stöd, så varför inte?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Konsertbesökare

2005-08-14 01:24
Ja det går. Den som säger emot ska fan ha en smäll för jag är bevis på att de går. Min syster å mor osså för den delen.. Ja å min pojk träffades på skunk under den tiden som folk fortfarande använde det. Under åtta månader hade vi ett långdistansförhållande å nu bor vi ihop å har vart tesammans i snart 3,5 år. (Tack internet.)
I beat your dog cause he hit on my cat!

2005-08-14 01:30
jag tror det går, men då måste man MINST prata i telefon mycket före >.<
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2005-08-14 01:44
man bygger ofta upp en bild utav personen som är helt underbar och perfekt, men så är det ju aldrig