I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Livsäcklig dröm

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-07-29 15:59

Livsäcklig dröm

Drömde att jag träffade min kompis pojkväns pappa, som är afrikan, som inte vill att hans son ska träffa tjejer. I drömmen var han arab och han var stor, tjock och riktigt ful. Jag gick förbi honom o sa typ, Hata araber asså (fråga inte mig varför :S) och då sa han, men du kan inte säga att ALLA araber är idioter. sen gick han med mig igenom ett stängsel och s satte han sig bredvid mig och började prata med mig. Telefonen ringer och han säger HEj *pojkvännens namn* och så säger han, Nej jag e med Sarah, ja hon svenska samtidigt som han börjar tafsa på mitt lår....

asså när jag vaknade menar jag allvar när jag säger att jag fick kväljningar....

Någon som vet VARFÖR jag drömde den drömmen
Någon som vet BUDSKAPET av den drömmen om det finns nått??

Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...

2005-07-29 16:07
Den betyder att du ska se upp för gamla äckliga gubbar som tafsar på dig..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-29 16:14
eller att han vill tafsa på dig
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2005-07-29 16:35
hmm....ni är så hjälpsamma guys :D
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...

2005-07-29 16:38
vad tycker du om gubben i verkligheten då? bra/dålig snäll/dum? låter ju som förtryckta önskningar från din sida. :)
Göteborg på låtsas.

2005-07-29 16:38
haha det betyder att 1: du ska inte döma andra 2 : akta dig för äckelgubbar och 3: du är lite orolig att din pojkväns farsa inte gillar dig för han inte vill att sonen ska träffa tjejer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-29 17:28
asså, förstår du inte? ingen kan analysera din dröm. du vet själv vad det betyder. betyder det inget för dig så ska inte drömmen betyda nåt, man förstår när ens undermedvetna vill säga nåt.

drömmar är inte scriptade händelser som bara spelas upp i ditt huvud. det du tänker o känner just då bestämmer vad som händer. o alla vet nog att i drömmar så är man inte så logisk

est. 1986

2005-07-30 22:06
Princess_S hahahaha, mjo...kanske....

psyjunta nä jag förstår inte! jag ville kanske mer ha en allmän uppfattning av den...men tack för din hjälp, it LEAD to something :D

2005-07-31 10:04
man ska inte analysera drömmar. skulle jag göra det skulle jag vara psykopat och schitzo vid det här laget. trust me on that.

2005-07-31 14:00
men det känns som folk lurar på sig massa problem & fel som inte finns bara för att dom överanalyserar sina drömmar

est. 1986

2005-07-31 14:30
jag tror inte den innebär problem eller fel i mitt liv, inte alls, haha..men jag tyckte den var så skum, jag brukar aldrig drömma så verklige drömmar, mina drömmar brukar vara helt surrealistiska och sjuka i allmänhet att nä rdet kom en nått sånär vanlig dröm så blev jag lite spooked...

en tanke jag har är att jag inte riktigt förstår hur min kompis pojkväns pappa tänker och därför tror att egentligen tycker han att det är helt okej :):S

men vf det med tafsandet etc...

jag har inte nått problem med att vara nära någon annan eller med sex...har dock råkat ut för taffsande från män i 40-50 års åldern...