I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-07-30 14:31

vad gör man?

vad gör man när ens flickvän har varit otrogen med en av mina polare?jag älskar verkligen henne,och han kan fara åt helvete eftersom det var han som tvinga henne typ!det var så här:vi var i min polares lägenhet,jag å min flickvän blazade å drack så vi var helt fuckade sen körde han först mig hem sen min flickvän och det var då det hännde!hon ville inte va med på det men visste väll inte riktgit vad hon gjorde heller!

kriget som business det är en sjuk idé
verktyg för våld kan inte, bygga fred!

2005-07-30 14:34
polisanmäl honom för sexuellt utnyttjande. inget våld eller ngt dylikt, det löser inget. jag lider med dig, mannen!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2005-07-30 14:46
hon var så väck att hon inte vissta vad som hände, hon ville inte men han tvingade henne?

det skulle jag kalla övergrepp, inte otrohet.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-07-30 14:51
yes, polisen pallar jag inte blanda in har redan problem med dem så det räcker,och pryla han löser inte det heller,men jag kan sätta dit honom för andra saker så han åker in i finkan och så vet han inte att det är jag ;D

2005-07-30 14:54
InsaneSkum P16

men alltså, hur menar du med att han tvingade henne?
var hon medvetslös?
tog han henne med våld?

eller är det typ "buhuuuu, jag var full, det var inte meningen att ligga med honom" ?

2005-07-30 15:03
ja han tvingade henne,hon var inte medvetslös men var nog nära på det och visste inte riktgit vad hon gjorde!hon mindes först inte vad som hade hänt men efter timmarna gick kom minnet tillbaka,våld använde han inte men han kan ju ha hotat henne eller något sånt!du vet hur man blir när man har druckit å blezat eller?

2005-07-30 15:04
InsaneSkum P16

vad var det hon inte visste vad hon gjorde?
låg halvdäckad medan han satte på henne?

eller var hon aktivt delaktig i det hela?

2005-07-30 16:55
it takes 2 to tango säger jag.
hon var uppe bland molnen och kåt.
Sånt händer!
Bit i det sura äpplet o sug på otroghetssaften.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2005-07-30 17:05
xplizit P0

"it takes 2 to tango säger jag. "

det beror ju iof på.