Svårt för att gråta, ni också?
Hm hur ska jag börja? Hade tjej för nån månad tillbaks (det tog slut) men t.ex när vi va tilsammans och jag drog på semester i andra länder nåra veckor och när hon drog, så grät hon och jag grät inte blev inte ledsen av tanken, visst jag älskade henne jätte mycket, men hon va liksom skit kall av sig, men ändå grät hon som en ja vet inte vad, är jag kall? eller var hon överdriven? Gråter knappt, men kan tycka synd om folk.. Vad är det med mig? eller är det normalt? Finns det mer som mig?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
olika personer har ju olika saker som väcker starka känslor inom den. så nej, det är inte onormalt.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
dom flesta(inte alla) killar har svårare för att gråta dom flesta(inte alla) tjejer har lättare för att gråta, mer känslosamma
nja.. Jag har inte gråtit över ett år snart(i fyllan). Men jovisst ibland så känns sig rätt konstigt när alla andra gråter och man själv står där som en staty. Som om när famlijen besöker min brors grav eller när min far "försvann/kom bort" på ett besök till sitt/mitt hemland.. Jag tänker på ett annat sätt än som gör att jag inte blir ledsen över exempelvis allt. Jag ser situitionen utifrån. Eller det kanske ni med gör, vad vet jag=P Att gå runt och sörja,gråta, lida verkar lönlöst från min sida. Det funkar inte för mig. Jag kan vara rätt känslokall av mig, känns det som. Inget som jag märker av mig själv med märker det i min omgivning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, ah shit jag kan ju bli tårögd av nå skit på Tv bara liksom.. :S
för att kunna gråta så tror jag att man måste kunna öppna sig för andra och tala om hur man mår. att man släpper loss allting. jag tror det kan hjälpa. håller man sina känslor och tankar för sig själv och inte delar det med andra så håller man nog omedvetet på tårarna också.
jorå. och bilen gå bra?
jag gråter mest hela tiden. jag blöder.
gråta är iaf skönt.
jorå. och bilen gå bra?
jag smågrät för första gången på typ 6-8år i helgen, du snackat jag om situationer och nära vänner med en jobbarpolare. annars blir jag blöt om ögonen "hyffsat" lätt.
vadå?
gråter typ alfrid...som när en klasskompis hade fått epelpsi anfall o svalt tungan o typ hela klassen grät lr va gråtfärdiga så blev ja inte ens tårögd..kändes lite dumt faktikst..d närmaste ja har vart o gråta på sista tin va fan när ja kolla på Oz avsnittet när Cyril ska bli avrättad men d blir inställt i sita sekunden...då blev ja nästan lite tårögd =)
en död moderat är en bra moderat
jag är för osäker för att gråta, är som far min och visar inte känslor, förutom typ glädje.
in the end....its your best friend who kills you.
Man brukar ju få höra att tjejer visar känslor mer öppet, men det gör inte jag:S Gråter 1 gång om året ungefär.
My heart lives in my vagina.
Jag gråter aldrig, det löser inga problem.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
jag har också skitsvårt att grina, jag grinade inte på min mormors begravning och vi bodde grannar, alla gjorde det förrutom mig och tillockmed folk som knappt kände henne! men man är ju inte känslokall bara för att man inte grinar!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
du är inte kall bara för att du inte gråter. alla har bara olika sätt att uttrycka känslor på,o man kan va ledsen utan tårar. Jag har iaf rätt lätt för att gråta och tycker att de är skönt på nåt sätt,grät sist tidigare idag utan nån vidare dramatisk anledning..
"-It´s 106 miles to Chicago. We´ve got a full tank of gas, half pack of cigarettes, it´s dark, and we´re wearing sunglasses. - Hit it."
Jag gråter för lätt..
jag gråter när jag behöver, dvs när situationen kräver detta.. som när jag var 10 och snodde tuggumi... klara mej med ett "ursäkta ska aldrig sno mer"och lite gråt =) Är nog rätt dålig på att gråta men när det har hänt så är det en jävligt skön känsla. Ibland längtar jag lite efter att bli så ledsen och få den känslan av att bara släppa ut..
◙...◙
Jag har svårt för att gråta för min egen skull, men super lätt för att gråta när andra gråter.
daUndergrounder P18 som sagt, det kanske hjälper vissa, men det löser fortfarande inga problem. Så egentligen är det helt jävla onödigt att gråta.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Jag gråter nästan aldrig och det går nog i familjen, för jag kan inte komma ihåg att någon har gråtit på någon begraving för som inte har tillhört familjen. Sist jag grät var i sommras förra året när min brorsa blir hämtad av en ambulans i spanien och jag inte får följa med så att han måste åka ensam. Men då grät jag mer för honom än för mig själv och jag var otroligt förbannad.
YO BROTHER YO COUSIN YO AUNTIE’S A BITCH YO GRANDMA YOU UNCLE YO AUNTIE IS GAY YO NIECE YO NEPHEW YO GRANDPARENTS SUCK
Jag tyckte det var noglipat när jag var 10 bast, sedan dess har jag aldrig fällt en tår. Tror inte ens jag är fysiskt kapabel att gråta längre.
jag bölar jättelätt för vissa grejer.. hrrm. käften misery_chick.. ;) men jag är dålig på att böla när det gäller relationer. typ. jag är nog lite kall på det området =/
jag gråter jämt när jag är arg, gråter jag när nått lyckligt händer, då gråter jag när jag blir ledsen, gråter jag när min hund är söt, då gråter jag.. jag gråter jämt, iallafall enkelt...
Jag gråter max 10gånger om året så...om ens de haha ... va ska man gråta för? ...Life goes on...palla slösa tid
Cutta DoM
jag känner mig som en tårdrypt kliché när jag grinar. Blir äcklad av mig själv och min egen självömkan och även om jag verkligen kämpar för att få böla ut så är det som att jag lämnar kroppen och flyter omkring, tittar på mig själv och skakar på huvudet. Men jag är uppväxt in the house of feeeelings så det är därför. I´m cold as ice.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
reina F22 I FEEL U grrl! Så sant så sant de du säger...känner exakt samma!
Cutta DoM
Lady_N: blir du också lite äcklad av andra som grinar? Känner mig som en hemsk människa.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
reina F22 Asså,om vi säger såhär...en kompis kom förbi mig för nån dag sen,grinade..."killen si å så" blabla...visst klart jag kramar henne å sådär...men jag tänker för mig själv i huvet "WTF???" ...fast jag säger alltid till henne att vara starkare,slösa inte tid på bölande och självömkan...o.s.v .... Ja de va väl typ ett exempel... Alltså,jag tycker de e fett jobbigt,jag kan inte förstå mig på sånt här...minns fan inte sist jag grinade,när de finns folk som grinar dagligen i denna värld... ain't that sum shiit... Jag tycker nog mer de är slöseri på tid och meningslöst. När man kan gå och göra nåt åt saken istället... Eller??? :))
Cutta DoM
jag håller med, sluta grina börja göra. Ingenting blir väl bättre av att du bölar sönder det? Jag måste dock erkänna att jag grinat en del när katten försvann, det var en så hopplös situation och jag var helt utmattad. Hatar självömkan period.
reina F22 Jo exakt! Naaw,ja katten skulle jag fan ge mig själ för! :) Men fan heller för nån människa runtom...exmp. killar? ... Familjen och katten är dock mitt allt! Klart man fäller tårar p.g.a nåt sånt... men i samband med självömkan så är de pretty patetiskt :)
Cutta DoM
Klarar du av snyftarrullar? jag kan inte se nånting som har drama i beskrivningen, alldeles för mycket drama queens och folk som sitter hemma och tycker synd om sig själva istället för att klämma ur sig vad som stör. "Jag tror att min kille är otrogen men jag tänker inte fråga rakt ut utan sitta här med stora ögon och vara allmänt liten". SLUTA TÖNTA RUNT OCH FRÅGA KARLN. jag KRÄKS! typ Gilmore Girls och annat med girls i titeln. rys...
reina F22 haha jo precis,palla sånt :))
Cutta DoM
Om riktiga män inte gråter så är jag ingen man! fast...jag är ju fortfarande en pojke :P
*snaark*
det är ju personligt hur man reagerar jag själv gråter alltid innan killen åker iväg på semster. kan inte hjälpas. är rädd för flyg o sånt o att något ev ska hända. men jag förväntar mig inte att han ska gråta bara för att jag gör det. han vet hur jag fungerar. jag har lätt till gråt. alltså det är ett sätt för mig att få utlopp. jag är ganska agressiv o så men eftersom jag försöker undvika slåss osv så gott det går så gråter jag eftersom känslorna blir så starka at tde måste få "komma ut" på något sätt.. just därför så har jag gråtit av ren ilska många gånegr eller av frustration fast de kanske verkar som om jag är ledsen elelr sårad. jag gråter även av glädje i extrema fall haha. o när jag skrattar så gråter jag automatsikt typ. haha det är något fel på mitt känsloregister o mina tårkanaler. =)
Femme fatale
men jag hatar att ha folk nära när jag gråter. nästan ingen har nog sett mig gråta eller när jag gör det så blir fol kförvånade , säger att de inte är vana att se mig så. att gråta vil man göra ifred. att jag kan gråta inför min pojkvän o väldigt nära vänner visar ju att jag har stor tillit och trygghet hos dem.
Femme fatale
Heh jag har FÖR lätt för att gråta, speciellet på sista tiden. Denna veck an tror jag att jag har gråtit nästan varje dag...kanske för det är lite jobbigt just nu men ändå. Vet inte vad som har hänt med mig för innan grät jag nästan aldrig