Någon som helt ärligt skulle
Offra sitt liv för att få fred på jorden? Din död resultat till fred på jorden lixom Inget extra i nästa liv eller that shit, ditt öde är lika skrivet som alla andras alltså. Seriösa svar tack.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om det med säkerhet hade blivit fred efter att jag dog så skulle jag lätt ta en överdos av nåt skönt!
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Det känns ju meningslöst att offra sitt liv för fred om man inte får uppleva det. Och det är en rent hypotetiskt fråga såvida man inte heter george bush, så jag tror den hör mer hemma i vardagsfilosofi.
lilMAliK - the one man gang - ::respect all fear none::
ayatolla P27: Kan du förklara vad i min inlägg som du ser som oseriöst?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag hade allvarligt gjort det.
inte offra mitt liv för det. dock vill jag spendera mitt liv med att försöka.
Jag hade också gjort dt. Ett liv mer eller mindre, när man kan rädda så många. Synd att man själv inte får uppleva dt bara.
Jag hade gjort det, om inte annat för att slippa leva resten av livet i total ångest för vad man hade kunnat åstadkomma men lät bli.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Aldrig i livet.. helt meningslöst ju. Allt och alla som finns är egentligen bara mina tankar (ja du också) inklusiv allt krig osv. Dör jag allt annat med mig. Easy as dell. MOTBEVISA MIG DÅ!! Refused Jag ger dig chansen nu.. seså ;)
Lätt att jag hade tagit mitt liv för fred på jorden. Ett enat jordklot, det e ju enda sättet vi kommer att kunna stå emot den begynnande invasionen från yttre rymden. Dom e här nu... .(0.o).!.
Ja absolut.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
ja hade inte gjort de
www.erikbergstrom.se
Battlerappare
2005-08-17 14:37
aldrig i livet, ger ju inte mig någonting om jag inte får uppleva freden :p
:c
NEJ!!,, vilken nytta skulle det göra mig!?
Bättre att jag övertalar någon annan till att göra det, så att det gynnar mig..
saken e den att när man dör så har man ingen som helst användning för att det e fred på jorden
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
om det var garanterat så ja. självklart. största möjliga lycka för största möjliga antal.
yes hade jag lätt gjort, för det första blivit ihågkommen, och bära upp min familjs efternamn och sedan skippa allt krig o skit :)
nej men jag skulle kunna skjuta den som vill dö för att få fred
Fucks your life up crew Tjabo!
japp, om det fanns en garanti för freden som skulle uppstå.
HELL NO! Människor hade ändå fortsatt döda djur. Människor måste bråka med NÅGON.Nån slags gen lr nåt.Vi måste ha krig för att må bra.Stort lr litet.Det kvittar.Vi måste bråka.
rakt av!
Så mycket för "solidaritet".. Om solidaritet är att döda sig själv så avstår jag gärna. Hade frågan varit mer förankrad i verkligheten och realistsisk så hade kanske svaret varit annorlunda. Jag hade inte haft några problem att dö i kampen för ett klasslöst samhälle, dock hade jag haft väldigt svårt att bara lägga mig rakt ner och dö för något. Det kanske är min romantiska ådra som gör att det måsta vara förknippat med kamp.. hehe. Annars så finns det 4 personer som jag tveklöst skulle lagt mig ner och dött för om det kunde förlänga deras liv, men ingen "sak".
lilMAliK - the one man gang - ::respect all fear none::
En seriös människa på whoa?!?! What's next?.. A ban for Mabande? A girl for Emil Brikha? A brain for fimp? Holy crap!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
ja! om det skulle vara peace på jorden för alltid. inge jävla bullshit.
jorå. och bilen gå bra?
kan någon ens garantera att världen fortsätter existera efter att jag är död så fine...
hur ska man veta att det blivit fred på jorden när man är död? Kan ju lika gärna bli lurad å dö i onödan.
hejhej
Fred på jorden, det är något vi inte direkt kan förvänta oss. Jag tror att först då alla diktatorer har blivit störtade. Så man kan väll fråga sig om krigen vi har verkligen är värd att dö för att stoppa, jag kan väll medge att dom fyller ett syfte om man låter ett land få demokrati och ingen blir politiska fångar för att man tycker annorlunda. Krig som andra världskriget hade man dock kunna dö för att slippa, men folket är inte så dumma som de var på 30 talet så ett världskrig av den kalibern och på samma grunder "utrota en religion för det är deras fel att vi har lite pengar" kommer aldrig hända igen. Svar på frågan: Nej jag skulle inte dö för världsfreden. Diktatorer måste dö för världsfreden.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Nog fan skulle det finnas nagon som ksulle gora det. Absolut.
Att männsikor dör är, trots att många vägrar inse det, det bästa med vår existens. Skulle jag offra mitt liv så räcker det tamejfan med vetskapen om att jag inte gett den här planeten någonting förutom bestående men. Men å andra sidan, vem fan bryr sig.
Det är inget fel i att ha roligt så länge man bara skadar andra!
"varför ta livet av sig om man inte får uppleva saknaden efter?" som uggla sa
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
Snälla,tror knappast att ens 10% av er som säger att ni skulle offra ert liv verkligen skulle göra det. Varför skulle man offra sitt liv,är ditt liv värt mindre än någon annans? Det är jättegulligt att ni tänker i dom banorna, ni kan ju vara på rätt spår. Vem vet varför världen är som den är, kanske är det meningen att det ska vara så??!! Aja fortsätt och sitt och fundera på dessa viktiga ting istället för att gå och hjälpa mamma med tvätten, eller brorsan med vad som helst. Tänk först och handla sen, hjälp dom ni har nära till att börja med(rädda världen från ditt vardagsrum)så ska ni se att det känns bättre redan då. Peace
Sitt inte och trolla!!
jag skulle aldrig göra det, jag har det så bra här i sverige så jag bryr mig inte så mycket om det är krig på andra ställen om jag ska vara helt seriös, är väll lite ego av mig
Hojt!
Without pain no compassion..
här får du lite kärlek
Det här bevisar bara att människor är sjukt egoistiska. Det finns inga osjälviska handlingar. We should all burn on earth. This hell we have created.
jag hade nog lätt gjort det. Mitt liv mot lycka och miljontals räddade liv? det är värt deet, ibland måste man ta en för laget.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Vad spelar det för roll om folk dör,visst e det tråkigt men grattis det är en del av livet. Om inte folk dör skulle den här planeten vara ännu mer överbefolkad än den redan är,så då dör folk ändå.
Sitt inte och trolla!!
Egenbtligen så är de bra med krig! om de inte va nå krig eller nått så skulle de finnas för mycket folk på jorden! då skulle inte maten räcka! ja tycker att krig är rätt bra faktist:S.. konstigt nog! men de finns ju många nackdelar med krig också! Bless Ya'll
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Next_Principle Så mycket för solidaritet Var har du varit dom senaste 100åren? Solidaritet har genomgått en seriös metamorfos och betyder nu i stort sett "hjälpa sig själv genom att hjälpa andra". Jonsson_man Om du blev dödad i en granatattack i denna sekund skulle du anse det som helt prima? Hur du än ställer upp ekvationen så blir jorden alltid full till slut, och summan av lidande dit borde väl ändå begränsas?
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS