Sera P20 jag var absolut inte dryg på något sätt. Det var ingen som sa något till mig. De jag satt med var 6 stycken, jag var ensam. De satt bredvid varandra och jag en stol ifrån dom. Jag sa inte ett ord på lektionen och det var ingen som talade med mig, dryg är jag ibland, men sällan när jag träffar nya människor i skolan. (eller iofs vet jag inte det) jag tänkte på det länge, men det skulle vara ännu taskigare om de verkligen kände "yes jag har en vän nu, vad lycklig jag är" för att sedan få höra den bittra sanningen. Utfrysta personer har säkert oftast dålig självkänsla, just för att de har blivit utfrysta. Så de blir som killar på krogen, jävligt kåta på att skaffa nya "vänner" för att sedan bli desperata och jobbiga. men jag har inget problem med att prata och få folk att känna sig välkomna om man sitter bredvid eller är i samma grupp. (har fått gå lite kurser i det eftersom jag var lagkapten när jag spelade fotboll, ajaj vad seriöst!) thagoblin P24 Så fort någon säger något till mig så kommer jag svara. Men ingen har gjort det och ingen kommer säkert göra det om jag väljer att inte ta kontakt med någon. I princip så får man kontakt såhär "sitter någon här? -ler lite-" och personen säger "nej -ler tillbaka-" sen pratar man lite allmänt så har man någon att sitta bredvid resten av kursen. Så fungerar många men det finns även många som inte gör det ;) blev lite sent, yrade lite.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?