I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-08-24 01:09

gammalt ex?

jag och mitt ex gjorde slut för ungefär 4 månader sen efter ett 10 månaders långt förhållande.
Båda kom vi överens att göra slut, för vi ändrades som personer båda två när vi var med varandra och till slut kände vi att vi bättre om vi vore vänner.
Det började bra, vi var vänner, vi umgicks med mera.
Men jag kände fortfarande att jag saknade henne och hade känslor för henne.
Men helt plötsligt blev hon rent sagt elak mot mig.
Hon var alltid sur helt utan anledning, när jag frågade om hon var sur och varför så vart hon ännu surare och sa saker till mig som jag tycker inte ska höras vänskap imellan.
jag började tappa känslorna mer och mer, höll på säga upp min vänskap med henne för jag orkade inte med.

3 månader efter vi gjort slut, (ungefär 1-2 veckor efter vi bråkat som mest) så skriver hon åt mig hur ledsen hon är och hur mkt hon ber om ursäkt och att hon verkligen inte vill vara ovänner och att hon inte fattar hur hon kunnat vara så elak.
och saken är att, hon har tydligen börjat gilla mig igen, och jag har väll kvar lite känslor , men vet ej om jag kan bli ihop med henne igen efter det hon gjort.
vill igentligen inte mista chansen för jag mådde väldigt bra under den tiden innan vi började bråka.
Men vet ej om jag vill lr ska ta tillbak henne, är även rädd att det ska bli som förr.

//trött och förvirrad

2005-08-24 01:26
gör de för tillfället, var med henne igår, och vi liksom låg i min säng, skrattade och hade det mysigt som förr i tiden, och vi liksom började kyssas/hångla (inget mer dock)

och sen senare på kvällen var de som att jag ångrade det, kändes inte riktigt bra, vet ej om de är för att vi inte är ihop

2005-08-24 01:31
freddeC känns som att du vill ha någon , men inte just henne. bryt.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-08-24 01:39
fimp F22 kanske de , måste tänka på det

2005-08-24 01:40
freddeC var helt ifrån henne i några månader. Kommer det fram att du saknar henne så är det henne du ska ha. Men då är det henne som person som saknaden ska tillhöra, inte kramarna , sexet etc.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-08-24 01:41
okay, sant, om jag ska vara ärlig vet ja ginte om det är henne som person lr att ha nån att sova med och krama om

2005-08-24 01:42
du kan komma hit o kramas med mig :P du är teen.

2005-08-24 01:46
smiiiid, skulle inte banga på lite fimp F22 kramar nu, när jag är så ensam

2005-08-24 01:46
komsi komsi lilla teenet , inte vara ensam

2005-08-24 01:47
kommerpå en gång var bor du ?

2005-08-24 01:48
karlstad :P

2005-08-24 01:49
damn, bor i piteå, en rätt bra bit, skulle inte banga att ligga och kramas med dig till söms *dreggla*

2005-08-24 01:50
ojojoj msn? :D

2005-08-24 01:52
klart jag har ;P

Haha, fimp på rebounden and she scores!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

fredde C adda mig :P

ModernDrunkard what rebound now?

2005-08-24 01:53
That rebound?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-24 01:54
ModernDrunkard vad snackaru om kis?

2005-08-24 01:55
Rebound=Nån som studsar från ett förhållande rakt i dina kärleksfulla armar. Trodde det var ett välkänt begrepp:)

2005-08-24 01:56
sccch jag försöker scora här!

2005-08-24 01:57
ModernDrunkard men du sa att jag var på rebounden. tolkade det som att jag sprang in i någons annans armar?

2005-08-24 01:58
ja alltså, nu har ju fimp fått mig på bättre tankar ;)

skämt och sido

måste tänka på det och prata med henne

föresten, psst, fimp din msn @ min mail, tid:nu

2005-08-24 01:58
fimp, nej jag menade hur du tog vara på situationen genom att erbjuda freddeC lite loooove;)

2005-08-24 01:59
freddeC min msn [email protected]

2005-08-24 02:00
ModernDrunkard ja man får ju ta tillvara på tillfällena.

=)

2005-08-24 02:02
HAHA fimp:D

Piteå är ju way off ändå;)

2005-08-24 02:04
HeRe2sTAy hur gammal är du?

2005-08-24 02:05
fint. adda på lilla teen

2005-08-24 02:07
fimp, jag är 20. jag antar att jag inte är en teen eftersom jag inte får en inbjudan..

*Ser utanför ut och gråter/sparkar lite i gruset*

2005-08-24 02:10
ModernDrunkard attans , ett år försent ...

bättre lycka nästa gång :P

2005-08-24 02:24
Haha, jag som vart gladast i världen i snart en vecka, så visar det sig att det inte ens är roligt att vara 20 mer..

GUD VARFÖR, VARFÖR GUD?!!?

2005-08-24 02:25
;)

2005-08-24 10:11
hahah tror att den här tråden har spårat ur lite nu:)

Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!

2005-08-24 11:08
Jag tror att hon var arg och sur för att hon hade känslor för dig och hon "trodde" att de skulle försvinna om hon bråkade och tjurade.

Och detta trode jag innan su skrev att hon nu hade känslor för dig igen.
Du kan ju alltid testa med henne igen.
What we do in life echos in eternity.

2005-08-24 13:46
Kom små teens så ska jag ta hand om er alla :P

2005-08-26 10:15
Gammla ex?
Har i dagarna fått erfara att man skall ej uppmuntra nya dejten att umgås med sitt ex, they'll take them aaaaway, when ya start to like them..

damn it.

Men iaf.. tror du hon har förändras?
Så stanna vid det som var, ha kvar nåra bra minnen liksom.
mitt ex o jag bråkade som fan efter vi tagit tillbaka varann efter ett "uppehåll" liksom på två mån. såå neheej. avråder dig starkt. utifrån att jag gick ner mig som fan vid nästa uppbrott liksom.
Säger ej att du tar det lika hårt -om- det sker nåt sånt, men som sagt. keep ya heart close but ya heartbreaker closer... typ.

Trust no one.