I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-08-24 22:40

Trust no one

kan man lita på nån annan än sig själv?

nej. will never trust again...

så hur känner ni runt det?
Who do ya trust....

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-24 22:41
Jag litar stenhårt på mina nära och kära.
My three year old son can do that, and I don't even have a son!

2005-08-24 23:27
jag litar på ingen egentligen...men jag försöker låtsas ibland
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS

2005-08-24 23:45
beror ju på vad man menar med att lita på någon. och lita på vad? att människan inte kommer att svika en? att den kommer att svika en? att den kommer att döda en? att den köper dasspapper på vagen hem? att den aldrig kommer att ljuga för en?

vad?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-24 23:46
Man kan ju fan inte ens lita på sig själv.

2005-08-24 23:47
och... nej, man kan inte lita på någon. inte ens sig själv. det är inte hela världen.

2005-08-24 23:47
Clajlo F19

fan, du hann före. ^_^

2005-08-24 23:55
det enda man kan lita på är att det inte går att lita på någon till 100%, it´s as simple as that.

ganska så skönt att ha kommit till den insikten. numera håller man folk på ett betryggande avstånd...

2005-08-25 09:55
nä jag litar inte på någon längre, ingen förutom min mamma.
http://www.tweenerpie.blogspot.com

2005-08-25 10:04
jag litar på min mor och sådär.. min syster och hennes man. och på mormor för hon förvsarar mig jämt fastän jag förstörde hennes hem genom att ha fest när hon var bortrest över valborg.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk

2005-08-25 14:14
jo, fast väldigt få människor.. jag litar på min pojkvän, typ ingen annan.
jag har ingen aning om vad jag pratar om

2005-08-25 15:01
jag litar på mina vänner och min familj. That´s it.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-08-25 15:25
håller med junkgirl - det beror ju på vad man menar med att "lita på någon".

ja vafan, mina bästa tjejpolare litar ja till 100% på att de t.ex. aldrig skulle typ föra vidare något som ja sagt i förtroende och min bästa killkompis litar jag till 100% på när det gäller att han ställer upp för mig i alla lägen.

men att lita helt och fullt på en människa när det gäller alla aspekter och alla vinklar i livet så kan man nog inte lita på någon - det går fan inte att göra. jag menar, jag kan inte lita på mig själv i vissa lägen för jag vet inte hur jag skulle reagera.

det är ju bara naturligt att folk reagerar olika på olika situationer och saker - så det är ju helt omöjligt å säga att man litar på någon helt å fullt till 100% när de gäller allt.

2005-08-25 16:18
Att vara sviken och inte lita på någon innebär väl oftast att man byggt upp luftslott om dem som de aldrig själva skulle påstå sig hålla om man frågade dem... :S
I'm back!

2005-08-25 17:08
Beror på vad du menar på "lita"

då litar jag på mina föräldrar, för de kommer alltid ställa upp vad jag än gör i livet. Vilket känns tryggt.

Annars litar jag på mina vänner, fast inte på samma sätt som mina föräldrar.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2005-08-25 20:00
apropå att lita på sina föräldrar... jag litar på att mina föräldrar ställer upp för mig i de flesta lägen, men det finns gränser för hur mycket skit de kan ta. de är ju också människor. om jag t.ex. skulle börja knarka och stjäla av dem för att ha råd så har jag svårt att se varför de skulle ställa upp på det och låta mig bo hos dem eller så. eller om jag började slå någon av dem, varför skulle de ställa upp för mig då? så tänker jag.

föräldrar som ställer upp på allt deras barn tar sig för har jag svårt att förstå. det är som folk som inte anger sina polare som våldtagit, misshandlat eller mördat någon.

vad är viktigast? vänskap/blodsband eller att så många som möjligt mår så bra som möjligt?

2005-08-25 20:04
jag litar bara på mig själv...och aftonbladet såklart ;) hehe
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!"

http://starbuck.blogg.se

2005-08-25 22:09
ni är så djupa

2005-08-25 22:10
återigen - jag håller verkligen med junkgirl.

2005-08-25 22:21
La_Latina

Precis blivit dumpad eller?

2005-08-25 23:30
SunTzu : whut? nej. haha

paranoid.. är jag bara. gäller med allt. polare, killar, hundar..
För alla trådar på whoa har ej med dumpningar att göra.. eller? :P haha

nej, men seriöst. jag är rätt så försiktig med att lita på folk, var mest en filosofisk-fråga.

2005-08-27 00:34
Den enda jag litar på är att inget går att lita på.
Människor är i sin grund och botten ruttna trots allt tjat om moral och rätt och fel.

Men man kan ju lita till en viss grad:)

Och människor litar ju på en så länge man håller det man säger.
Inte har det något att göra med att man litar på dem.
Söker kunder, mixning & mastring!

2005-08-27 01:50
man kan inte lite på någon, har precis fått lära mig det.. min flickvän bedrog mig för typ 1 mån sedan, det trodde jag aldrig, litade på henne till 100, men hell no...

man kan inte ens lita på sig själv, men vet inte vad man gör när man är arg, man kan göra sånt man aldrig trodde man skulle göra..

att lita på någon är dumt...
krydda med lite finess....
Admin

2005-08-27 01:56
Jag tror knappt att jag litar på mig själv numera.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2005-08-27 03:19
kan du lita på dig själv?
jag kan hela dig ,
bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....

2005-08-27 03:21
Jag litar aldrig aldrig aldrig till 100% på NÅN!!!!
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2005-08-27 03:51
min morsa , din morsa, ja...need i say more...?
jag kan hela dig ,
bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....

2005-08-27 14:13
Jag litar på de som förtjänar att litas på.

2005-08-27 14:20
Jag litar 100% på min dagbok:D:D:D
Meep meep

2005-08-27 14:25
Min familj ..men det behöver inte betyda att andra måste lita på sina familjer men min familj skulle göra allt för mig jag menar allt och det känner jag..
too hot fi dem<br>
Poet

2005-08-27 18:02
Jag litar inte på någon och speciellt inte mig själv för
jag har svikit mig själv lika mycket som någon annan jävel.
What I said, yo!

2005-08-27 18:15
Den sista jag litar på är mig sjäälv!!! Eller jag hamlar på topp 5 i alla fall!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!

2005-08-27 18:21
Jag litar på 1: mig själv. 2: Min mor 3: Min tjej.

Samtliga ifrågasätter jag hela tiden men det är ju tyvärr så man är funtad...

2005-08-27 22:13
Håller faktiskt med. I slutändan kan man oftast inte lita på någon fullt ut. Man måste helt enkelt vara mkt nogrann med vilken information man delar med sig av. Väga orden i silverskål innan man spottar ur sig dem osv..

G.

2005-08-28 02:31
Jag litar inte på någon till 100 procent.har blivit lurad och sviken helt för ofta,så nej nu fan ,det händer aldrig igen.
Inte ens min pojkvän litar jag på till 100 procent.99%= ja,men 100% nope.
Jag litar å folk till typ 0% när jag först träffar dom.man får liksom bygga upp det.Visst säger jag kanske personliga saker till dom,men inget som jag inte är beredd på ska komma ut.
"the day I put my trust in you,will be the day I say I do" som Pink sa.
Om jag gifter mig så betyder det att jag litar på ngn till 100%.

2005-08-30 15:46
Klart man inte kan lita på någon till 100% for ever and ever and ever, men om man öppnar på sig och vågar lita på ens nära till 100% så kan det bli jävligt fint.
It's only gay if balls are touching