I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

trådar som flippar över?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-08-27 03:05

trådar som flippar över?

vissa personer verkar starta fler trådar som flippar löver än andra...

vad e den dummaste tråden någonsin(förutom denna då)????

pitch in with tha nonsence...

jag kan hela dig ,
bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....

2005-08-27 10:49
den om nån kille som hade bestämt "träff" med en annan dude, han tänkte komma i riddarrustning och allt sånt=) den var ju hel vrickad den tråden men rolig läsning var det iaf
Hojt!

2005-08-27 10:57
Den där om att kalle anka inte har några byxor.
Tycker att den var sjukt onödig.
Liksom har en anka kläder på sig IRL? Nej precis så vad fan spelar det för roll om han inte har på sig några jävla byxor. Ingen lider av det precis.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-27 11:13
nja jag tycker att tråden om nån snubbe som skulle sno ngt var ganska dumt just med tanke på att han bad om tips i andra ord idioti
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg

2005-08-27 12:02
den tråden med någon kille som hade lånat ut 200:- till en "kompis", men nu fick han inte tillbaka pengarna, och skulle slå ihjäl killen nästa gång han såg honom, och han ville få folk på whoa att säga att han hade rätt att slå honom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-27 14:40
man finner nästan ett guldkorn om dagen. varför annars har man whoa?!
I'm watchin all of ya because your game is so poor