I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad ångrar du?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-08-28 15:39

vad ångrar du?

vad ångrar du i livet som du har gjort?
att du har sårat någon människa du verkligen tycker om, och kanske till och med har älskat så otroligt mycket.
Eller vad som helst..

Själv så har jag sårat min fd flicvän så otroligt mycket, nästan så att jag vill att någon ska göra så mot mig..

Tell me..

Amanda, även om du inte vill ha mig, så älskar jag dig i alla fall fortfarande!

2005-08-28 15:43
jag gjorde en grej på dagis som ja aldrig kommer förlåta mig själv för.
hajja dagis! o ja känner mig fortfarande skit dåli för de.
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri

2005-08-28 15:46
Jag vill inte se det som att jag ångrar mig.
Mer som att jag drar lärdom så jag vet hur jag ska bete mig till nästa gång.

Dock ångrar jag att jag inte lärde känna min far mer än vad jag gjorde.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2005-08-28 15:46
sammel-gay_record - Vad gjorde du?

I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)

2005-08-28 15:53
de vill ja inte säga

2005-08-28 16:22
kom igen då
en död moderat är en bra moderat

2005-08-28 16:25
sammel

säger man a måste man säga b
forever feels like home

2005-08-28 16:42
Ångrar inte så värst mycket, lärt mig massor av det istället så att jag inte gör det igen.. kan ju inte hå hela dagarna och ångra saker.
http://www.homage.nu/

2005-08-28 17:06
äh ja skämms nåt så innerligt asså
de räcker gott o väl me att ja vet om de för att de ska svida

2005-08-28 17:13
jag ångrar och skäms för att jag fimpade två cigg och en cigarill
på vänster och höger hand.
Blev två fula ärr, ett på höger och ett på vänster hand.
Skäms som ett hynd... :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-28 19:11
Inget. vissa saker jag gjort är så idiotiska, men va fan. ibland händer sånt.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-08-28 23:00
Lawless F18

vadå? vilken snubbe som helst, eller var det nått speciellt med han?
http://www.homage.nu/

2005-08-28 23:24
att jag lät mig manipuleras av min föredetta äckliga svärmor..en sociopat så hon kan ju inte så för det men ändå jag ångrar att jag lät mig luras :S vart stora koncekvenser utav det så :/
too hot fi dem<br>

2005-08-28 23:35
ThomasQuick

hehe, oj. Nej det låter ju inte speciellt lyckat.

Naw, men jag ångrar mina ärr :| fett fult ju...
Jag gjorde dem bara för jag käbnde mig grinig över en tjej liksom.
Förstöra kroppen för det :/ njah...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-29 00:16
Att jag skolkade så mycket i skolan på gymnasiet. Annars hade jag haft en mer lysande framtid eftersom jag egentligen är bra i skolan. damn, sen lite småsaker.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2005-08-29 10:08
jag har väl typ tre milstolpar fram tills nu som jag ångrar.

den första är att ja gjorde slut med en kille ja var tillsammans med (flera år sedan..) men det är mest för jag är så nyfiken på hur det kunde ha utvecklats idag när ja tänker på det och honom.

andra är en utav alla mina saker som jag gjorde när jag var inne i min sköna fjortisperiod (som var sådär ett år försenad) och jag har kommit underfund med vilken fjortis jag faktiskt var. fjortis in disguise. ja hade sex med en kille som var... äsch. jag ångrar det bara.

sen tredje vill jag inte ta upp här men jag tror inte jag sårat någon annan människa så mycket som jag gjorde då. men som sagt; det är skitsamma här.

2005-08-29 12:01
I regret I ever met him...

2005-08-29 13:41
jag ångrar STARKT att jag slutade skolan i 7an, så nu får jag gå iv ett eller två år. började idag och fy fan vad hemskt..usch..

2005-08-29 16:45
Ångrar egentligen inte något,eftersom alla saker jag har gjort har lärt mig mer om mig själv.Visst finns det saker som man kanske ångrar att man inte gjorde eller att man gjorde,men jag hade kanske inte varit den jag är idag om jag hade gjort annorlunda då.

2005-08-29 16:55
jag råkade ragga på en 40-taggare igår på väg hem från krogen, det ångrar jag. iofs så kanske det bara är bakisångest.

2005-08-29 18:20
Jag var en fuckin pig mot nån som brydde sig om mig...jag förlorade henne o trodde att livet skulle bli bättre. Nu...ett år senare sitter man helt fuckad i huvudet o minns hur man slarvade bort sin största kärlek...Det känns ju sådär faktiskt...
More than words...that´s what we do!!

2005-08-29 18:42
hydez : lyssna på if i could turn back the hads of time med r kelly.har vatt med om exakt samma sak,och lite hjälpte det faktiskt :)
bara ett tips..

2005-08-29 19:07
Antonasp P5

kände igen mej själv när ja läste det du skrev.
kanske inte är alls samma men, ja ångrar det ja gjorde mot mitt ex samt önskar att någon kunde göra det mot mig, men ja tror inte ja skulle palla av det endå.

ångrar den gången ja sårade mor min så hårt, men ja har väll gjort allt för att hon aldrig bli sårad av mig igen. så...

2 saker ångrar ja typ..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen?
-jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.

2005-08-29 19:08
Jag ångrar att jag inte tänker mig för när jag gjort bort mig på ett eller annat sätt..

Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2005-08-30 15:36
Att jag rökte så mkt hasch för strax ett år sen. Dumt och onödigt.
It's only gay if balls are touching

2005-08-30 19:39
Ångrar så jävla hårt!!!!

Som många andra ångrar jag ett stort svek..

Jag var otrogen i chile i 6 månader av o till

Och Ljög. Höll käften i 5 månader och sen berättade jag halva saningen, och allt det gjorde jag mot tjejen som åkte ända till chile för min skull ;( både när hon var där och innan.
aa. pluss att alla visste det utom hon......... FYFAN

De e nått jag får leva med...... o de känns förjävligt att jag gjorde så mot den finsat tjej jag haft, som verkligen litade på mig.

vueltaciiita

2005-08-31 08:03
Inget som kommer på tanke direkt. Utan mina misstag skulle jag inte va den jag är idag. Det fins några små misstag jag gjort men inga större, inga som sårat mig eller nån annan djupt.
Up and Atom!

2005-08-31 15:06
och jag antar att du frågade mej eastend. hahah:P

e oxå absolut helflata jeeeaaaa
vueltaciiita

2005-08-31 15:07
men går å jämföra med en såndar "svinig kille" haha.....
fan de e ju ingen skillnad.

mnen hade jag vart snubbe så hade jag antagligen stämplats ännu mer som ett jävla svin..
vueltaciiita

2005-09-01 00:39
man sviker alltid dom där höjdarna..... fan

haha..... aa... inte lätt å veta:P
vueltaciiita

2005-09-01 10:59
Jag ångar att ja ringde en viss person kl 3 igår kväll....... pruttfull givetvis o har inget minne av vad jag sa.. ojojojoj

2005-09-01 13:15
jag ångrar att jag aldrig lärde mig att dyka.

2005-09-02 00:03
varför derå? dyka e väll kul?

jaaa. man ska inte dricka man ångrar ALLtid nått.
vueltaciiita

2005-09-02 01:17
open-up P60 sluta drick om d e eså wack... haha

2005-09-02 01:43
jag ångrar allt jag gjort och inte gjort...men jag är glad iaf :)
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2005-09-02 05:26
Jag ångrar att jag inte tog tag i saker när jag fortfarande
hade en chans att ordna upp det.

2005-09-02 07:46
man kan ju tanka lite i stil med att allt daligt man gjort pa ett satt eller annat varit en del av vagen till vart du star just nu och jag sager iaf, valj vem du vill av mina narmaste sa ar dom varda mer an saker jag angrar jag gjort.. get it

nej nu fick jag angest haha

shin who?
Arrangör

2005-09-02 12:59
Ingen idé att ångra någonting egentligen, har man knappast någonting för. Gjort är gjort, se bara till att det inte görs om. Ta lärdom av era/andras misstag.

Men fortfarande finns det saker som jag ångrar.
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer

2005-09-02 15:34
En del killar.

2005-09-09 22:19
"This is the number one rule for your set
In order to survive, gotta learn to live with regrets"

hehe var bara tvungen.

2005-09-10 02:11
jag ångrar ingenting. nästan.