Om du fick veta en sak...
...precis vad som helst... kan vara hur vädret blir imorron, om glassbilen får punktering, om tjejen gillar dig osv och du fick ett svar som var 100% rätt, vilken fråga skulle du då vilja få besvarad? Men tänk på konsekvenserna. I will kick this off: Vad har "hon" för känslor för mig? Anledningen till att jag vill veta det, men inte vågar fråga henne själv är att jag tycker att vi har det så bra två vänner emellan, men givetvis vill jag vet om det är ngt jag inte känner till rörande mig. Jag dissar tjejer för att inte gå miste om henne. Skulle hon ha starkare känslor för ngn annan så vill jag veta det nu och ev gå vidare... drop it..
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
precis vad som helst? antagligen nån av the major ones, typ vad händer efter döden, finns gud, vad är meningen med livet, eller något liknande. ...eller så skulle jag be om en fläskigt vinstbringande tipsrad.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
yes precis vad som helst.
Jag skulle fråga varför jag har börjat tända på killar och inte tjejer...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Jag skulle fråga om det finns någon anledning till att vi har begränsad uppfattningsförmåga och inte kan ta reda på allting, som t.ex hur det ser ut vid slutet av universum. Kanske finns det nått där ute som inte vill att vi ska veta. Jag konspirerar vidare..
facebook.com/idiomatisk - fan page
Ska man vara, eller icke vara? Nej lottoraden är given, då kan man leva gott. Meningslöst med frågor som vad som händer efter döden. Det får man ju ändå reda på förr eller senare. Universums volym i kubikmeter är ganska dum också. Men visst, det kanske finns nån icke ekonomiskt givande fråga som man ändå "tjänar" mest på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag skulle nog komma på en sjukt snygg formulering som gav mig både pengar och tillgång till honom. FuelDOg P21 men den är ju redan besvarad. 42.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"jag skulle nog komma på en sjukt snygg formulering som gav mig både pengar och tillgång till honom." Det hade ju varit ngt...byt ut honom mot henne btw ;P
kyola__ nejdå. min formulering skulle bara ge mig tillgång till människan i fråga, och en ekonomisk vinst på något sätt. det är att luras lika mycket som andra som nämnt lottorader skulle göra.
vad är meningen med denna tråd? det vill jag veta :)
krydda med lite finess....
damn va mcket jag skulle ge för att få vet vad en tjej tyckte om mig..men ett lotto nr vore ju inte fel
I aint talkin romance, but you get swept off your feet!
Hm, kanske när tredje världskriget bryter ut. Annars hade dendär vinstlotten inte varit fel.
Vinstlotten! Aldrig mer behöva jobba igen. #first comes the money, then the power and the women#
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
"vad är meningen med denna tråd?" Meningen med denna tråd är att spekulera fram den ultimata frågan. ;P
Vill inte veta när jag dör och vad som händer efter... det får man ju reda på tids nog i alla fall. Om gud finns, jag tror ju ändå inte på honom och det går rätt bra i mitt liv utan att jag ber till en gud och tackar honom för allt bra som händer. Så det skulle nog i alla fall inte ändras. Och vem fan skulle tro på mig anyway?? Skulle ju bara verka som ännu en "upplyst" liksom.. Meningen med livet.. äsch jag lever och gör det jag känner är rätt. Varför finns lejon? Hyenor? Komigen, vi kanske bara finns för att det är så. Och att ta reda på om det finns någon intresserad kan man ju göra ändå. Man får ju chansa lite. Men den där lottoraden skulle inte sitta fel. Då med en pott på många, många miljoner. Det är det enda jag aldrig kommer att vinna utan hjälp. För jag spelar aldrig :D Alternativet är ju att få reda på något stort som är uppfunnet i framtiden. Så uppfinner man det och blir snorrik och pengarna rullar in under hela ens livstid.
What we do in life echos in eternity.
min sambo kom på rätt formulering: "vad behöver jag göra för att få leva i överflöd tilsammans med ******?" sen är det bara att följa instruktionerna. ^_^
somnågra nämnt skulle jag gärna vilja ha den rätta lotoraden så man vann några miljoner. eller att man veta alal svar på alla prov man någonsin ska få utran att behöva överplugga =)
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
undrar hur mkt vinstskatt det är på 70 mille ;D
Inget tror jag.. Jag skulle inte vilja veta saker om livet, känslor någon har m.m, för jag vet inte om jag hade klarat av att leva med att veta. Om det skulle vara något, så skulle det väl vara den där fläskiga lottoraden, men inget annat tror jag! inte just nu iaf..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Jag skulle nog vilja veta hur jag skulle dö. Tänk att aldrig behöva vara rädd för någonting mer. Man kan göra precis vad man vill, för att man vet att det kommer inte döda en..! Fast lottoraden är ju fet. svårt.. hmm
Omen22 Well ifall du vet hur du ska dö och när kan du ju ta väldigt riskfyllda arbeten som inte är asocierade med hur du dör och på så sätt casha in ganska bra.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Men tänk om ni får 70 mille och så ska ni casha ut skiten, och så blir ni påkörda..mm tåls att tänka på.
Baboso ; Sant.. Fan.. Det blir nog veta hur man ska dö ändå.. Och leva som odödlig tills dess.
Vad trångsynta ni var kring lottoraden. Varför inte be att få reda på nå som ni kan tjäna betydligt mycket mer pengar på, t.ex hur man framställler en fungerande fusionreaktor?
facebook.com/idiomatisk - fan page
Elmo P23 Ja det är sant. Men då kommer ju allt och alla gnaga på dig tills pengarna är slut?
skulle fråga varför jag inte köpte cola idag:(
Meep meep
Baboso P23 men att man vet hur man ska dö skyddar en ju inte från att falla nerför en trappa och bli totalförlamad...
Vad trångsynta ni var kring lottoraden. Varför inte be att få reda på nå som ni kan tjäna betydligt mycket mer pengar på, t.ex hur man framställler en fungerande fusionreaktor? palla. nä, men jag fattar din poäng...
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
junkgirl Ifall du blir totalförlamad har du ändå ingen direkt nytta av alla miljoner som skulle ramla in från lotteriet:) Och vet du att du skulle dö av t.ex. bli rånmördad utanför bankomaten är ju inte risken stor att du har tagit dig till bankomaten som totalförlamad.
Baboso ; Ja, precis. Lite värre om man får veta att man dör av att ens andningsslang lossnar eller nåt. :P
jag får fett beslutsångest nu alltså :P
Omen22 Usch då skulle jag ta livet av mig! Men ja eftersom det inte är ödet skulle jag säkert misslyckas och bli totaltförlamad till den dagen just slangen går sönder. Fyfan vad jobbigt att leka med ödet:)
hahaa nu är du hemsk
Baboso ; Yepp..! Så det är ett vågspel. Har man tur dör man av typ hög ålder vid 80års åldern.. Då är det ett enkelt val. Lite värre om man får veta att man kommer bli påkörd vid nästa övergångställ. Då hoppas man att ödet inte finns. :)
Al-quaida Okej. Eh ifall det nu visar sig att Georgean hade nåt med attacken att göra hade du då tänkt, oh fan där ser man. Och ifall han svarade nej, Nehe, där ser man. Vad får du ut för nytta eller tillfredställning genom den frågan?
Spoom apapapapap *slår på handen* ;)
Finns Gud?
jag tror 99 procent av alla skulle dra en mayor fråga....typ vad som händer efter döden, om gud finns, vad som är meningen med livet...blablalba. jag skulle nog inte våga fråga vad som hände efter döden i alla fall.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
jag skulle fråga varför dom hade slut på ketchup på burger king i just lördags, jag kan inte äta mina pommes frites utan kethup.. och jag måste ha mitt fyllekäk
Intergalactic proton powered electrical tentacled advertising droids
Rainmaker: Att vi inte kan ta reda på det handlar väl snarare om stora avstånd eller ett obefintligt slut än om liten uppfattningsförmåga, jag menar hade vi varit där och det verkligen fanns ett slut hade vi väl förmodligen kunnat uppfatta det.. Hade frågat någon av de stora frågorna jag med.. T ex vad som händer efter döden.. Hade dock känts märkligt om det blev ett "inget händer, du ruttnar bort" ifall någon kunde svara på det.. jag menar finns det någon som kan svara på det garanterat så måste ju den filuren vara övernaturlig på något sätt..
uaeghes Roligt att få svaret: För att jag vill det. Alternativt: Det är reglerna.
Alternativt: Finns ingen mening.
en sprängskiss på en evighetsmaskin . Lär man bli rätt rik på ;)
vad kommer framtidens stora uppfinning eller framtidens grymma ide vara... eller nått sånt, så man kan sno det. eller självklart lotteri.
vueltaciiita
tjaa, vill ju veta hur folk tänker ii situationer som denna, prioriterar osv. Vardagsfilosofi med andra ord.
får man bara 1 fråga lär man ju inte fråga vad nån man e intresserad av känner... hur kul e det. det kan man fråga personen. eller det kommer iaf fram förr eller senare... tänk om jag hade frågat de nån gång när jag vart kär i nån, hur mkt glädje skulle jag ha av det nu?? bättre med penga frågor.
vueltaciiita
Jag tror min fråga skulle bli: Kommer jag dö lycklig?
4 Valmöjligheter 1. "Finns gud"? 2. "Vad är meningen med livet?" 3. "Vilken av dessa 2 brudar har jag störst chans att Haffa?" 4. "HUr tjänar jag enklast och snabbast grova pengar?"
Twang System fi de werl
Näej, min fråga är bäst.
vad e botemedlet till aids. sen har man gjort något bra o blir sviningt rik på samma gång
köp piller o börja knarka receptfria jättestarka
"Hur ska jag leva mitt liv för att bli så lycklig som möjligt?" hade jag nog frågat.
It's only gay if balls are touching