I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

så jävla sviken!

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-09-03 03:35

så jävla sviken!

jag måste bara få avreagera mig.
okej, fatta situationen. jag har alltså varit tillsammans med en kille ett långt jävla år, vi har haft ett förhållande som varit så sjukt fucked up att det knappt gåtr att förklara för någon utomstående. detta beror mest på att jag är mentalt beroende ab honom och inte kan leva ett normalt liv utan honom.
han väljer att ta ett uppehåll, jag blir förkrossad ett tag men inser snabbt att vi måste göra slut för bådas bästa. det är en jävligt svår kamp för mig att inse detta och att klara mig utan honom men jag vet at jag måste och därför gör jag det. jag mår bättre och bättre för varje dag som går fast mitt liv är i regel ett helvete den mesta tiden. men jag försöker, jag kämpar och sliter och anstränger mig mitt yttersta för att ta mig igenom dagarna. jag lyckas äntligen, efter någon månad, att komma över honom. jag är sjukt stolt.

nu, ikväll. en av mina bästa vänner strular med honom. det hade kanske varit jobbigt om det hade varit vem som helst, men det är det inte. den här tjejen har jag ett speciellt förhållande med.
hon har varit ensam under större delen av sin tidpå gymnasiet och jag har i princip varit hennes enda kontakt med omvärlden. jag har verkligen försökt hjälpa henne, stötta henne och hjälpa henne att skaffa fler vänner. jag bjuder henne på fester, drar med henne på happenings och fixar ett liv åt henne. vad fan får man för tack?!?!?! hur fan kan hon göra såhär mot mig, efter allt jag gjort för henne?

känner bara att jag måste få bekräftelse på att hon är ett svin, men just nu är jag full och känslosam, men ändå. allt jag skrivit är sant. det finns mer den här killen gjort MOT mig somv arit sjukt elakt och hon vet om det, ändå gör hon såär. viss borde hon dra åt helvete?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-03 04:08
ja, hon borde fan dra åt helvete. han med. ärligt. släpp det!!!
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2005-09-03 05:43

ey, fan hon e ett javla RIKSSVIN!

maste tillagga att sure du har inte ensamratt pa honom nunar ni gjort slut men det ar fett svinigt forutsatt att de inte liksom fattat att de ar verkligem ratt for varandra til death do em part. Men hur troligt ar det - icke valdigt stor! Alltsa - kill em all!
Alla kanner Apan
Apan kanner ingen

2005-09-03 06:18
uaeghes - väldigt bra sagt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-03 07:20
Vad är ett rikssvin?

2005-09-03 08:56
hon var kanske bara jättefull och omdömeslös. vem gör inte misstag då och då?
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2005-09-03 09:50
det var ondeskefullt gjort.

f ö är uaghes en rationell människa. Iaf tänkare.

2005-09-03 10:00
mmm får säga att uaeghes P25 är fucking grymm på sina tankar...men det är sånt där man har i huvet när man närmar sig 23-25 års åldern...ser på ungdomen med andra ögon.....

marit P18 mitt tips är iaf att bara försvinn från allt som har med det o görao md et får dig att må dåligt. speciellt om du inte kommit över killen, vilket jag inte tror du gjort till 100 %....
bara existera inte vart dessa personer existerar så om några veckor är det lungt.....allt sånt här tar tid...låång tid
House is hiphop on fast forward ..

2005-09-03 11:01
(måste bara påpeka att jag var lagt full när jag skrev mitt förra inlägg och har lugnat ner mig ett gäng steg nu)

två tilläggspunkter
1. hon hade inte druckit en droppe.
2. det handlar inte om honom, jag har inga känslor kvar för honom what so ever. han har haft flickvänner som jag har känt och inte alls haft några problem med, och de VISSTE inte. de visste inte vilket jävla helvete allt hade varit eller heller att han ljög ihop saker om mig och framställde mig på ett jävligt osmickrande sätt.

uaeghes P25
jo, jag förstår vad du menar. hon står inte i skuld till mig för att jag har hjälpt henne, det gjorde jag ju alldeles frivilligt. det handlar om, som jag påpekade där uppe, att hon vet om vad som skett mellan oss, jag har anförtrott mig åt henne precis som hon anförtrott sig till mig ang hennes före detta. så hon har alltså inte varit helt ensam, hon har haft en pojkvän fram till för någon månad sedan - men han har bott i sundsvall (vi bor i luleå). så detta var knappast gjort i någon slags desperation. jag ska prata med henne, så lugnt och sansat jag kan för annars kommer hon inte kunna ta mig på allvar (och inte jag heller) för att försöka reda ut saker och ting. men hon beter sig hittills som min rygg skadat hennes kniv eller någonting. men visst, om de vill ha varandra; varsågod. men hon måste inse att hennes handlande får konsekvenser.

2005-09-03 15:51
marit F18

du sa ju att du hade kommit över honom? låt dem hålla på, ja menar hon lär ju inte strula me han med en baktanke "yeeees nu jävlar ska ja srula med min polares ex, BARA för att jävlas"...

tror inte det
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2005-09-03 17:02
men det är klart att jag förstår att det knappast är så hon tänker. det handlar, som sagt, inte om honom utan om min och hennes vänskap. det handlar om hur hon väljer, värderar och prioriterar. get the picture?

2005-09-03 19:42
Marit, jag känner igen din situation sjukt mycket, fast den tjejen var inte beroende utav mig utan min vän och gjorde så emot min vän..
Ärligt talat borde du lämna henne och njuta av att se hur hon inte kan klara sig utan dig..

2005-09-03 20:56
ahha riks = värsta i riket hahaha!

2005-09-04 17:48
sjysst. jag har redan släppt det, de får göra vad de vill. but thanks annyway

2005-09-04 18:05
om du har helt kommit över honom som du nu påstår.. va e de att lipa över? vill du inte att din stackars ensamma kompis ska få träffa en kille?

2005-09-04 18:17
men seriöst, läs hela tråden om du vill ifrågasätta

2005-09-04 18:31
det är därför man inte ska ha vänner.

2005-09-04 22:44
jag vet en bra torped. vill du ha nummret?
hon kan dö.

2005-09-04 23:22
Jag förstår mig inte på såna människor!
Jag kan iofs hålla med uaeghes på ett sätt, vissa personer verkar inte överhuvudtaget förstå vad som är accepterat att göra eller inte, och det kan förstås bero på att de haft mycket problem med sig själva eller varit isolerade och inte lärt sig normer för hur man beter sig.
MEN den här tjejen har själv haft en pojkvän innan, så jag tycker att hon borde kunna tänka sig in i Marits situation på ett annat sätt än om hon varit helt isolerad från socialt liv.
Och även om hon mår dåligt själv så får man aldrig försöka må bättre på andras bekostnad, speciellt inte för en kompis som ställt upp på alla sätt för att hon ska må bättre!

Har själv varit i en likande situation med min förra pojkvän och en kompis, det var flera år sedan nu och jag vet inte säkert om något hände mellan dom (detta var under tiden vi var tillsammans) men jag insåg att jag aldrig skulle få reda på sanningen ändå och släppte det. Men resultatet är att jag inte litar på henne någonstans när det gäller min nuvarande pojkvän, som tur är litar jag på honom men det är fortfarande en jobbig situation. Det känns liksom som att hon skulle ta chansen om hon fick den och så ska man ju inte behöva känna när det gäller en nära kompis!
För han heter Glenn och hon heter Glenn...

2005-09-05 19:29
uaeghes P25
sa det....
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2005-09-07 22:11
mantis:
ett rikssvin e ett svin beyond proportion! D e INTE ngt bra att vara.
Alla kanner Apan
Apan kanner ingen

2005-09-09 15:18
elmo: thanks for your support. men jag tycker ändå inte att jag har någon rätt att säga till mitt ex vad han får göra, vem han får hångla med eller inte, det är ju inte min grej längre. vi lever olika liv och vi borde inte ha något med varandra att göra. han kan inte klandras för något.

Broa_Fett: tack jag vet hur det känns attt förlora en familjemedlem. så jag vet fan vad jag sätter det här i proportion till. så kom inte med det här "det finns alltid någon som har det värre" - bullshiten, okej?

för er som inte verkar ha förstått det ännu - jag försöker inte bestämma över hennes liv. hon bestämmer själv MEN man får fan ta konsekvenserna för sitt beteende. det här blev konsekvensen; jag har inget förtroende för henne och vill därför inte umgås med henne längre.

2005-09-09 15:32
Tycker det är du som är löjlig bara.. hon kan väl inte rå för sina känslor?