Jag drömde att jag sålde jultidningar i Fellingsbro och blev jagad av en massa monster. Måste fan gå till psykologen för det där. :P
jag drömmer ofta att nån knackar på min dörr när jag sover, personen viskar sedan mitt namn i mitt öra.. sen vaknar jag. händer oftast ett par timmar innan min väckarklocka ringer.. riktigt skumt
Intergalactic proton powered electrical tentacled advertising droids
Jag drömmer ofta drömmar som absoliut inte har något samanhang. Man sitter hemma i soffan, sen när man går ut genom dörren är man i Umeå eller något. Jag drömmer ofta om att jag typ gungar på en skiiiitstor gunga som är jättehögt upp i luften och att det går jättefort. Är hela tiden rädd för att ramla ner. Sen ramlar jag ner.. det känns i magen. Sen vaknar man och blir glad över att man lever.
jag har drömt att jag var massmördare och gömde mig i en båt för polisen... fy fan va det var äckligt att vakna från den och tro att man var en massmördare på rymmen.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Drömde att jag var ute och seglade så kom plötsligt min dåvarande undulat flygandes han hade solglasögon och hawaiiskjorta på sig och bar på en resväska :S Jävligt flummigt, sen dagen efter drömde jag att han kom flygandes mot mig med och han hade då ett utpetat öga. Detta handlar alltså om en liten fågel. Drömmar är weird. Iallafall mina
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
drömmer alltid underliga grejer, inatt: Jag tittade på min hand, och den började lösas upp, stora håligheter uppträdde överallt på den. Jag stal flera bussar för att kunna avgöra vilken som var bäst, för att ta den bästa bussen till sjukhuset. Sedan minns jag ingenting mer.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Arrangör
2005-11-15 22:15
Drömde häromdan om att en person jag inte gillar hade cancer och bodde i en penna jag höll i. Satt och kollade in i pennan och försökte se henne, såg dock ingen, men hon var där. Drömmen i sej handlade för övrigt om annat, gjorde massa annat jag inte riktigt minns nu.. men det med pennan var en detalj som jag fann jävligt underlig. Mja det är iaf den konstigaste drömmen jag kom på nu, har säkert haft nån konstigare men kommer inte på nån nu..
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer
ytsorterad, började genast tänka på en Stephen King novell, langoljärerna. läs den!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Jag brukar få cp kostiga samma drömmar om och om igen fast med små förändningar som jag själv tillför. Men jag fick en helt ny dröm förra veckan. Jag har skrivit ner den självklart. Jag råder er till att göra detsamma, det kan bli rätt skoj sen att läsa dem:D Drömmen slutar med att jag är på en gräsmatta mellan två byggnader, dess två byggnader finns i växjö, närmare sagt lidbergsgatan. Hur som helst jag kommer i bråk med en polis(hämd från min sida) och lyckligt vis så dödar jag polisen och tar hans pistol och skjuter/dödar min bästa vän. Lite längre bak står en folkmassa som slåss. Det står en annan polis där bakom som ser att jag har pistolen i min hand. Han börjar sikta på mig och framför honom så står min mor(av ingen anledning). Han har mig på kornet och jag får tanken att om jag skjuter mot honom så riskerar jag att träffa morsan. Tja.. den tanken varade bara i någon halv sekund sen så skjuter jag en skur. Dem första kulorna träffar morsan resten träffar polisen. Jag känner inget hat mot polisen i verkliga livet så det verkar rätt sjukt :D. Sen i någon annan dröm så har min döda bror gjort entre....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja drömmde en fett creapy sak förut, ja drömmde att jag träffa en fett söt tjej o ja va me hene o shit sen typ drömde jag att ja vaknade i samma säng som henne o då hade hon blivit krister petterson, d va fan fett jobbig.
www.enigmatic.se
drömde en rätt sjuk dröm nyss, vaknade när den sluta! jag kommer inte ihåg hur den börja, men jag, en som heter amanda och nån som jag brukar snacka me på msn, va ute i skogen, sen snodde jag eb bil av nån anledining av han ja brukar snacka me på msn, men han ringer snuten, så jag går ur bilen när snuten kommer, säger åt snuten som kommer emot mig att det brinner bakom han, och dum som han är så kollar han bak så jag tar hans bil igen, sen kommer amanda och min msn kompis i deras bil, han är förrbannad som fan på mig för ja snodde hanb bil, ja sitter kvar i bilen och säger att han ska sätta sig i passagerarsätet, när han har gjort det så drar jag och tar hans bil igen, de va inte lätt att köra i skogen, men det var folk som kört där förrut så jag följde dom spåren, helt plötsligt så tappar jag kontrollen över bilen och voltar ner den för en jävligt brant backe, så jag hoppar ur bilen och börjar springa ifrån mina kompisar, sen sitter jag typ uppe på ett högt berg eller vad man ska kalla det, amanda kommer dit och säger att hon och min syrra brukar bada där och dyka ner från berget men ja sa att ja inte trodde henne, så då hoppade vi ner, men landade på en gräsmatta, den helt plötsligt bytte jag plats i drömmen helt, jag var i min gamla skola och skulle ha en konsert! jag kunde se mig själv gå in på scenen, jag hade långt hår och mössa på mig, men jag har kort hår och keps egentligen, asså i riktiga livet, ja tyckte de va skumt i drömmen när jag såg mig själv framifrån som jag var en annan person, men sen blev jag iallafall mig själv och såg att jag skulle spela bas, det var en skitful brud me på scen från min iv-klass som ja gick i i typ en vecka, sen va de en tjej ja va kompis med för nåt år sen, en kille som ja har känt hela mitt liv, en kille som har vart min bästa kompis en gång i tiden och sen va de en kille jag var bästa kompis med när jag var liten! och nu skulle konserten börja, och ja hade ju ingen aning om hur man spelade bas, så jag stod bara och drog lite på strängarna och folk applåderade, sen när låten var klar, så satte jag mig på scen, och kollade i publiken för det var nån tjej ja gillade skitmycke som satt där(inte likt mig:P) sen kom alla förrutom mina 2 bästa kompisar från när ja va liten och killen ja känt hela livet och satte sig vid mig, sen kom killen ja känt hela livet fram och fråga va vi höll på med eftersom vi satt, då sa jag at ja inte visste hur man spelade bas, då gav han mig massa papper och sånt som ja skulle läsa, så jag satt på scen och läste och försökte spela! nu var jag helt plötsligt i min kompis farsas bil, vi skulle hem till han och när hans varsa skulle parkera så körde han på en annan bil och sa att det var hans plats, sen när vi skulle gå in så hade jag ett stort batteri i handen, och sen kom jag på att ''min''' kontainer stod ju där utanför, så min kompis öppnade den, så ja la i batteriet där och i kontainern låg det massa träbitar, då tänkte jag, ajuste vi byggde ju skatesaker, sen skulle jag gå in till han, då vaknade jag:P den kanske inte var så konstig men ja tycker den e skum!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
att jag va i studion och spela in these drugs med eminem va fett twisted... den låten kändes väl självklar för mig när den släpptes haha.
Ur min dagbok; # 13:18-> Vaknade just upp ur en liten "lunchtupplur". Jag hann uppleva den märkligaste drömmen. Först var jag, Fonzen & Ante på något vis strandsatta på Norrmalms basketplan där vi lirade för fullt. Fonzen och Ante kom hela tiden i luven på varandra om bollen. Något som inte resutlerade i slagsmål utan istället timeouts för diskusioner kring vems faul det var. Plötsligt var Ante borta och hela scenen förändrad. Jag och Fonzen var på nåt som liknade ett hotellrum (kanske en cell?) och ägnade oss åt något i stil med "funfighting", den skruvade fullcontact-sport som vi utvecklat en gång i våra yngre år när vi strövade genväggsskogen" KGC->Furuberget. Jag var i underläge och paniken växte snsabbt. Då märkte jag att jag kunde få upp "Controller list" (som i Tekken) för att där se mina specialtrick. Såg att jag hade en lättkörd på <framåt+knapp>. Jag provade. Till min stora förvåning kände jag ngt nästan smärtsamt när en klick säd lämnade min lem och tog fäste på Fonzen. Han såg besvärad ut för e jag fick upp en lucka avstånd efter min "attack". Jag började pumpa framåt+knapp. Plötsligt kom Fonzen i närstrid. Han la en smekande hand på min pung, och här vaknar jag. Gross dream indeed!
Jag drömde när jag var liten att det hade monterats en stor kopia av titanic på skolgården, och jag skulle inspektera båten så den var exakt likadan som orginalet.. men sen så när jag gick ombord på båten blev jag kidnappad av massa vilda pirater som tvinga mig att spela innebandy med dom på ett elvamanna fotbolls mål, åxå hade dom knutit fast mig vid ena stolpen medans dom sköt imål hela tiden och asgarva och sa att jag var sämst :( Kommer jag aldrig att glömma... :(
work some magic
Jag drömde jag och en av mina bästa vänner var på en EXTREMT hög båt. (min kompis hade berättat om sin höjdskräck dagen innan) var blåsigt och långt till vattnet. Var jätte rädd . Tittar ner på min polares mage. ser att hon är höggravid . blir sedan förbannad och rädd då min pojkväns chef säger han skall äta upp barnet hon har i magen. rätt skum dröm. eh...
Jag drömde att jag gick in på ica med en kniv o sa att dom skulle ge mig pengarna i kassan dom sa nej, jag högg ner dom. Skit nasty var det för det kändes exakt som på riktigt, det sjuka var att jag aldrig hade huggt någon då. det var ju 5år sedan!! driver.
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
För typ 2 veckor sedan träffade jag en tjej när jag var i göteborg. 2 dagar efter hade jag den här helt sjuka drömmen, vi skulle ha träffats igen men det blev inte så, så jag mådde sjukt dåligt (vilket hos mig kan generera en del riktigt obehagliga tankar), och ganska full. Iaf, jag drömde att jag satt och surfade runt på skunk som vanligt. Gick in på tjejens sida och inser att hon har bytt bild till en tjej som står och duschar. Först ser det ut som hon jag dejtade och jag blir jätteglad, sen zoomar kameran ut och plötsligt står jag i rummet där filmen spelas in. Men nånting är jävligt fel, tjejen som duschar är inte samma tjej och hon har djupa skärsår över hela kroppen och det är något fel med hennes fot. Hon gråter och pratar in i en kamera som står uppställd och berättar att hon skurit av sin fot som hon sedan tar upp och visar. Och sen visar hon upp stumpen på benet som är helt köttig och lite av benpipan sticker ut, hon berättar att hon försöker ta livet av sig men att det inte går, för hon blöder inget. Sen sitter jag av någon anledning och äter middag med henne och hennes familj. Hon har kläder på sig men hela kroppen är täckt av ärr. Och vi försöker föra en någorlunda normal konversation men det går liksom inte. Sen kommer den första tjejen dit och det visar sig att dom är jättebra kompisar. Fan vad jag mådde dåligt sen när jag vaknade, det var så jävla obehagligt när hon satt och höll i sin fot.
Rehab is for quiters.
Jag drömde att jag höll på o steka en köttbit helt plötsligt börjar det växa fram växter under köttbiten som slingrar sig o blir små gröna alienmonster typ. Sen försöker jag hugga av deras huvuden med stekspaden men då växer de ut nya kroppar, sen klyver jag skallarna på dem då ramlar det ut majs ur skallarna. har drömt många knäppa saker men det här va den senaste jag minns.
den sjukaste drömmen jag har haft var ingen dröm. jag vaknade upp bakis som stan o insåg att allt var sant haha
nej men ska vi snacka drömmar så e det nått cepe jag får ibland att jag sover men e ändå i medvetande o allt i drömmen blir fel o upprepar sig hela tiden o går långsamt som fan oxå blir man irreterad som fan o vet inte ifall man sover eller är vaken... skumt som fan...
Miaz P20 de där med att du inte kunde röra å dej å resten dej ur din egen kropp.. faaan va ja vill va me om de.. men läs tråden övernaturliga saker tror ja att den heter.. där står de massa om såna saker.. jag har bara varit med om att ja inte kan röra mej men har aldrig rest mej ur min egen kropp
jag drömde att jag och Pinhead från Hellraiser var och shoppade på Netto. men han blev pestad av alla fans som ville ha hans autograf, så han satte på sig en afroperuk (och såg plötsligt ut EXAKT som en av mina polare) och skickade ut lite kedjor som slet av folks kinder. sen gick vi ut. jag måste vara ganska sjuk.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
jag drömde att jag va på en sida av en gata, o jag skulle gå över på andra sidan :S så stod dt 2 st personer med rånarluver på gatna lite längre bort så jag satt i en buske o väntade tills dom kollade bort då drog jag allt vad jag hade men så kärkte dom mig , Så dom vände sig om fort o sköt mig i sidan av magen , jag kännde inget men jag började andas tungt , sen tyngre o tyngre sen fick jag ingen luft så blev allt svart , POFF så vaknade ja. DÄR VA MIN
Vettefan alltså:/ Ingen av mina drömmar är direkt logiska men dessa två är lite halvskumma. Jag var på en bondgård, helt plötsligt kommer det fram ett stort tiger huvud som ser ut som om han har tagit PCP eller nåt och säger något i stil med "Gaarrhäääh!!" , Undrar vad budskapet va? En annan dröm så vaknade jag på en strand, stranden var fylld av världens befolkning. Det var riktigt disigt och luften luktade svavel. Solen hade blivit en förkolnad gummiboll och alla sprang för att det var jordens undergång. helt plötsligt befann jag mig hos en snubbe jag känner men inte träffat på några år som erbjöd mig skjuts till tåget i sin motordrivna trampbil... CHEA!
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
ohshit... era mardrömmar är ju en walk in the park, jag har drömt några riktigt riktigt sjuka saker som jag inte ens tänker säga något om...
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Hade mina två knäppaste drömmar när jag var liten. Typ tre - fyra år kanske, vet inte exakt. I den ena drömmen försökte jag lära mej att läsa, när jag vaknade sen på morgonen så kunde jag läsa på riktigt också. I den andra drömmen lärde jag mej att knyta skorna utan "två kaninöron", och visst fan när jag vaknade så kunde jag det med. Anars brukar jag drömma om normala grejer. Inget fantasy eller Sci fi. inspirerat precis.
dragon_joezip jag har också hört att det finns en speciel "drömm fas" där man kan kontrollera allt man gör. det ska tydligen vara hur skönt som helst. Själv kommer jag aldrig ihåg mina drömmar.
-------Eller!?-------
damnj ag har haft många sjuka drömmar här är min senaste från igårnatt: jag o min kompis skulle ha en modevisning. vår scen var pytteliten och där var skitmkt folk.jag fråga min kompis hur många där va o hon sa 20.men det såg ut som där va mer folk men jag räkna dom men d va bara tjugo. min första kärlek dyker upp.vi jagar varandra,med blicken alltså,retas lite,sen hånglar vi.helt plötligt är jag en av modellerna på catwalen o d e han med.helt plötsligt börjar folk bua alla modeller går ut helt plötsligt e där ett annat rum som alla modeller står i o modevisningen har inte börja t än.
jag drömde nyss att jag hade klippt mig som en munk och så satt jag i en tunnel och bajsade på en toalett som var mitt i tunneln utan väggar eller nåt så gick det förbi massa folk när jag satt där med min munkfrilla och bajsade.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
JAg brukar ha rätt sjuka sexdrömmar. En som jag kommer ihåg speciellt involverar en donna jag känner lite sådär... Scenariot utspelar sig i ett skabbigt badrum i ett smutsigt badkar av modell större. Hela badkaret är nedskvätt med blod och även hon och jag är nedskvätta med blod. kan tilläggas att hon har fullt med skärsår i ansiktet... jag vaknar i ungefär mitten av sexakten och har näsblod. trevligt...
minns inte hela drömmen, men den sjukaste drömsekvensen jag drömt var när jag klev in i ett stort rum med en sån säng som kungen i askungen har och på sängen sitter en 10-armad bläckfisk iförd korsett, strumpebandshållare och annat porrigt och den sjunger robyns "do you really want me" tokspeedat samtidigt som den viftar förföriskt med sina 10 små armar. tror att det var någon sorts labyrint i en borg som ledde fram till det rummet.
brukar med jämna mellanrum drömma att jag åker tunnelbana från mora till sthlm=)
när jag var liten drömmde jag att jag kom till skolan.. men när jag satte mig ner vid bänken, så märkte jag att jag inte hade nåra kläder på mig. jag satt helt naken!:S så jag gick runt naken och typ höll för snoppen... tills typ efter två timmar då jag fick nåra fula kläder av gympaläraren!:D:D as sjukt! det var typ när jag gick i trean!:D sen har jag drömmt att jag åker bil, och helt plötsligt åker vi av vägen och flyger jätte länge i luften, och när vi precis ska landa och typ dö, då vaknar jag! det har jag drömmt en massa gånger! sen har jag haft en kontrollerad dröm.. alltså där jag kunde bestämma vad som skulle hända! då var jag på en festival, och där såg jag en as snygg tjej som typ kollade sådär ni vet... höhö! iaf så pippa jag henne vid en stor scen på natten när alla andra sov iaf:)
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night
alltså... folk har verkligen "kjell bergqvist i Den bästa sommaren"-drömmar...
Arrangör
2006-01-24 19:45
vilken film.:)
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer
och jag skulle hoppa i och rädda honom. Men jag råkade knulla honom i munnen istället för att rädda hans liv. HAHAHAHAHHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!
<3
Jag har drömt att jag blev jagad av zombies... sen när dom fick tag på mig vakna jag inte, utan blev zombies och åt upp alla på min skola typ=)
<3
I mina drömmar så blir min tjej tillsammans med alla mina polare & dom hatar mig. Försöker prata med dom men då spriinger dom o jag dör!
Fuck me, I am weak
Min polare drömmde att han dödade en annan polare över en bit töj med en rostig morakniv och sen rökte den i sitt föråd. det roliga är att denna person inte ens röker skiten, haha!
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Drömde inatt att jag blev jagad av civilpoliser för något jag inte gjort. Så jag vaknar och har värsta adrenalinruschen och är svettig å får typ panik... Men sen när jag hittar lampswitchen och ser att jag ligger hemma i min säng kan ja koppla av å sova vidare lite senare. Dett återspeglar nog helgens händelse då jag blev gripen utan att ha gjort mig skyldig till något...
WHADUP
Hm, jag hade en dröm, där jag drömde att jag vann massor med pengar. Sen vaknade jag ur drömmen (i drömmen) och funderade om jag vunnit eller inte.. Sen kom det fram att jag vunnit.. Men ja, tydligen så sprack det när jag väl vaknade ur drömmen ur drömmen :P
Jag går inne i någon affär med min systerson. Han är normalt inte tjatig men nu skriker han och bölar om att han vill ha nåt. Folk kollar på oss och ser äcklade ut. Som att jag är elak och att jag inte kan uppfostra. Jag säger åt honom att vara tyst, han skriker högre. Jag ställer mig på knä och tar tag i hans huvud så att han ska titta mig i ögonen. Jag skakar på hans huvud och säger åt honom att det räcker. Plötsligt känns allt mjukt, en blick som ser igenom mig men samtidigt inte finns. Jag släpper taget och han ramlar död ner på golvet. Jag har alltså tryckt sönder hans huvud. En annan dröm med min systerson är denna: Jag går ner till lokalen där vi ska fira hans födelsedag. Öppnar dörren och det är kallt och mörkt, som om jag kommit till en annan dimension. Inget ser ut som det ska. Stolen han sitter på är placerad mitt i rummet och är väldigt hög, som en barstol. Bordet framför honom är också det väldigt högt. När jag kommer in ser jag bara hans rygg. Bara han och bordet som har ljus på sig. Jag går över till andra sidan bordet och ser att han ser illamående ut, håller sig för sin lilla mage. Lite grön i ansiktet. Jag frågar ifall han har ont och böjer mig för att kolla på hans mage. Då tar han bort händerna och inälvorna rinner ut och hans huvud ramlar bakåt och hänger. Den drömmen har jag drömt olika slut på. Usch för mardrömmar! Varför jag tycker dom är knäppa är väl helt enkelt för att jag dödar min systerson i båda.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
För ett par nätter sen drömde jag också att jag kunde flytta saker genom att titta på dem och spänna mig i hela kroppen på ett visst sätt. Kunde inte riktigt hantera denna kraft korrekt och råkade dundra igen några dörrar lite för hårt ett par gånger. När jag vaknade var jag övertygad om att det skulle funka i verkligheten men det gjorde det ju inte ....
WHADUP
Hade en inatt faktiskt. Dromde att jag jga dirigerade en orkester samtidigt som jag salde glass i skarholmens centrum. Och bada sakerna samtidigt i en av e dar "kioskerna" de har i mitten av gangen. Jag spelade piano och salde glass. WTF?