om tjejer
Jag har varit Jävligt intresserad av en tjej ett bra tag nu å jag har utvecklan kännslor för denna sen en tid tillbaka, jag å hon hängde typ hella sommaren kysstes en gång men mer än så var det inte, hur som helst, för några dagar sedan berättade hon för mig att hon har fått kännslor för mig, självklart blev jag glad som fan å ssåå... så i fredags så myste vi på en fest å vi kysstes kvällen resten av kvällen, mot slutet sa hon typ "jag vet inte jag tycker om dig men allt e så komplicerat" sen gav hon mig en puss å stack hemåt, Hon messade mig morgonen därpå "hur e läget idag sötnos puss" sen har jag försökt att ringa henne sen dess men utan svar sen fick jag ett anat mess där det stog, "imorrn åker jag =) vad gör du..förlåt om jag har varit konstig puss" Så min fråga är varför gör tjejer så här först blir man helt glad sen lika snabbt helt förstörd...
För det första så är det troligen inte bara tjejer som gör sånna här saker.. Men om du vill veta anledningen till varför hon gör så så bör du fråga henne.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oojoj Vad billigt man kan sälja sig ;) Stå på dig istället.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Små problem för några är stor för andra osv..
Well seriös eller öseriös skiter jag i vilket hon har iallfall fall fått mig att tro att hon vill ha mig, ähhh, ska chilla tills hon kommer tillbaka gör hon inte det får jag väll skita i henne... olustig jag är irakier..
man kanske borde skita i tjejer o leva selibat eller va det heter?
nej det borde man inte, däremot borde du tänka över om man trivs i sin nuvarande situation, om inte, sätt igång och gör en livsförändring. Visst, det är jobbig och svårt från fall till fall, men i 99% av fallen måste du jobba på saken för att nå framgång, simple fact. Ta dig i kragen, stå på dig, gå vidare, ta med dig ngt från detta och lycka till nästa gång!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
för att brudar e fan dumma i huvvet.
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination! MELANIE IS DEMENTED
man får skita i förhållanden och nöja sig med fyllestrul
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kärlek är skit orkaa de går bara åt helveta jämt.. som sakt nöja sej med fylle strul o sånt shit
don´t mess with ma fro, bro!
om det aldrig misslyckas så uppskattar man inte när det väl lyckas ju.. efter en uppförsbacke kommer en nedförsbacke och efter en nedförsbacke kommer (ibland) en uppförsbacke.. och vad vore nedförsbackarna om det aldrig var uppförsbackar?
mest en kul grej...? (känns barre bus)
Tyvärr verkar det funka så att de bra killarna gillar tha bad gurls de bra tjejerna gillar tha bad boiiis IraQ : men finns andra mannen! Var det sista sms:et hon skickade? har ni ej hörts efter det...? "imorrn åker jag =) vad gör du..förlåt om jag har varit konstig puss" btw: skulle hon utomlands? för då förstår jag henne. Hon kan vilja va fair mot dig liksom.
IraQ det är rätt svårt för oss att veta vad hon menar när man inte har en aning om vad som händer i hennes liv. Det vettigaste verkar vara att fråga henne vad problemet är, hon är ju medveten om att hon har betett sig konstigt och därmed blir det inte så skumt om du frågar henne om anledningen... Så min fråga är varför gör tjejer så här först blir man helt glad sen lika snabbt helt förstörd... detta är ju inget typiskt tjej-beteende. Det verkar som om det finns en specifik anledning till att den här tjejens beteende..
Ja hon skulle utomlands, men hon hade sagt att vi skulle träffas på måndagen hon åkte på eftermiddagen å vi går i samma skola å hon pallade inte komma till skolan blev jag så men jag lovar det är slut nu tro mig jag läsa av henne, men jag återkommer med mer har lektion skriver snabbt som atan... brb
åh. tjejer är så jävla jobbiga. ett defekt jävla släkte... som sagt, fråga vad som är osäkert/komplicerat och gör klart för henne vad du vill. the only way.
så länge du inte vill bli lekt med och sårad så föreslår jag att du släpper henne tills hon verkligen berättar/visar vad hon vill.
Som dröm var den vacker att få
Det är en impuls grej!..tjejer känner, de tänker inte.. förstår du?!..det är just det som är fuckat.. hon följer en känsla ( ååhh vad hon tycker om dig, hon måste dela med sig..och ger dig hopp)..nästa dag känner hon kanske att allt är jobbig för hennes ex kanske hörde av sig, eller hennes mamma bråikade med henne..fan vet jag och då könns allting jobbigt...HON KÄNNER, hon tänker inte..
Tsss.. Tänk och känn, är inte så jävla komplicerat.
..Shlobban .. jo det är fett komplicerat..glöm inet att vi snackar om tjejer..då är allting ännu jobbigare!
Olustig: slap that hoe ..hon skall gå ner på sina knän för dig mannen ..du är irakier oxå?.. SNälla,säg att du skojade. En kille har gjort så mot mig också,troligen är hon en väldigt osäker person som inte vet vad hon vill?Hon kanske ville vara singel medn hon är utomlands?Vem vet? Jag tycker att du ska fråga henne var hon står känslomässigt mot dig.Låt inte henne leka bort dina känslor,jag gjorde det misstaget och fan va ont det gör!
du kanske kysser dåligt?
al3 : att kyssas är som att dansa tango. en skall leda annars blire messed up. haha. så kysser han dåligt får la hon ta ledningen! Ya can always make a badkisser OK! or Hell Yeah! Svårare att kirra andra grejer :)
al3 P17 du har nog rätt, Jag kysser dåligt, hade du brytt dig om din flicka som du älskade kysstes dåligt?? Istället så får man väll öva tillsammans eller något shit, men jag ansermig inte som en dålig kyssare..
Det är bara fega tjejer som inte vågar snacka om hur allt ligger till.. Riktiga tjejer kör med klara signaler och inget tjafs. DET ÄR JÄVLA TJEJGREJER ATT HÅLLA PÅ SÅ!!! Men sånna tjejer är inte mer värda än skiten under mina skor.
My heart lives in my vagina.