Player Vs Playette?
När är man Player/ Playette?.. Har funderat på ett och annat när det gäller detta! Nu vill jag veta: NÄR ÄR MAN PLAYER?! .. KASTA ERA ORD PÅ MIG! =).. Piz!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Se Hollywood Gigolo så får du se hur en player skall vara ;) Playette = Hoe ;)
"Don't schsch me motherfucker"
Tss aldrig att en playette är hoe ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när man har 10 olika madames i varenda storstad man besöker som alltid finns där, man är inte officielt tillsammans med någon.. dem har ingen aning om varandra, eller dem kanske vet men dem pallar inte att säga nått för dem vill inte förstöra nått. då är man en player .. allt i mindre skalor går under "oärlig fifflare"
playette ? hahah fulaste ordet ever. sorry :P kul ord bara. Playa : en snubbe/brud som ej binder sig vid nån, känslomässigt. Eller iaf har jävligt lätt att hoppa vidare. Mini-Playa : en person som dejtar fler än en person på samma gång ;)
jag ställde den frågan till en vän för ett tag sen. hon svarade att man är en player/ette när man spelar spel (dvs undanhåller sina intentioner) för att erhålla fysiskt umgänge med någon. det känns som en rätt bra definition av benämningen?
Hmm... funderar!..hehe,..fan då e vi alla player ju!
player.. en kille som leker med många tjejer samtidigt och låtsas som dom är ihop och sånt skit. playette.. en hora helt enkelt.
hahahahaha tycker det är så jävla risigt att en kvinnlig player likaställs som en hora men inte en en manlig player?, ser ärligt talat inte logiken i det, Men hey that's just me förövrigt vet jag inte hur jag skulle definiera det, men typ en person som har många killar/tjejer att "leka" med, som är reda när de vill så att säga. Men denne person visar inte sig själv heller för någon utan "spelar ett spel" liksom, så att personerna denne "leker" med aldrig kommer nära inpå
Player är så jäkla missuppfattat.. en player är ingen som leker för tjejer och ljuger för dom och sånt. en player är en som inte binder sig med en tjej, inte ljuger för henne men ändå får henne i säng utan att hon förväntar sig att han ska höra av sig efter. DÅ är man player.. vilken tönt som helst kan ljuga sig till sex
Jadu
fele. hahaha jo visst kan man ljuga till sig sex, men man måste ju ha game för att hooka bitches, vet du. bara för att man har sex med många tjejer betyder det ju inte att man är player, men om man är tillsammans med många tjejer då är man verkligen player och inget att eftersträva, lite väl fittigt att lattja med folks känslor sådär. och vem säger att alla andra har hajat grejen fel och att du vet precis vad en player är? killen.. jo det är ju tråkigt men vad göra? det är ändå tjejen som bestämmer om hon vill ha sex med snubben i slutändan.. det är ju det allt handlar om, man ska övertyga tjejen tillräckligt mycket att det man själv har vill hon verkligen ha. så eftersom hon bestämmer över sexet blir det alltså hon som blir lidande av att utnyttja systemet so to speak.
"playette" ok? när kom detta ord till ja är ute alldeles för lite de märker jag nu ..
REVOLUTION I DIN VARDAG!
när man har 10 olika madames i varenda storstad man besöker som alltid finns där, man är inte officielt tillsammans med någon.. dem har ingen aning om varandra, eller dem kanske vet men dem pallar inte att säga nått för dem vill inte förstöra nått. då är man en player .. allt i mindre skalor går under "oärlig fifflare" Min status: Oärlig fifflare Brudar kvar till player status: 8 Måste det vara storstäder?
-=Lek med livet så leker livet=-
enligt 10% av nissarna på min Vännerlista @ Lunarstorm är jag en Player yo!
En player är en player i kärlekens och livets spel. När det gäller kärlek så säljer sig inte en player utan att vinna ngt på det. Han vet hur man charmar och han gör det med framgång. Siktar högt, är målmedveten, eftertänksam, kylig, lugn, inte skrytsam osv. Och framförallt framgångsrik i livet.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Jag säger det igen = En playette är ingen hora! .. God damn.. =)
Tilly i filmen Kids är en player.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
HAHAHA, tog mig en bra stund att koppla vad detta handlade om, fick för mig att player var någon sorts skev version av gamer...
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
playe -r/-tte, e inte de en person som eftersom hon/han inte av någon anledning vill ha lr klarar av känslomässig attachment, men ändå drivs av samma längtan (som alla andra!), dvs vill ha sex o närhet, håller förhållanden ytliga, kortsiktiga o blir de känslomässigt djupare tackar hon/han o drar vidare?! Verbose + alla inlägg om att en playette e hora : som du beskriver hur du tänker sätter du dig i underläge till de tjejer du träffar, vilket resulterar i en motreaktion för att få ett övertag istället; de tankesättet e osså grunden i varför vi tjejer läggs med regler om vår sexualitet, kallas för horor etc om vi väljer våra sexpartners o hålls utanför större inflytande i samhället...! piiis
och..???
verbose: det är ändå tjejen som bestämmer om hon vill ha sex med snubben i slutändan.. say what? alla killar behöver inte ta första bästa brud som kommer fram =)
moln. jo så är det, och om vi var i en fin värld där bara rosor och rosa moln ( no pun ) fanns så hade jag inte tänkt så. refused. nej nej, men tänk om du hookar med en puma, då vet både hon och du att du vill bazz henne, right? så då är det du som måste övertyga henne om att just din säd är den utvalda.
Istället för att hitta på en (konstig) femininändelse för player borde man försöka göra begreppet könsneutralt. En kvinnlig player. En mannlig player. Skilda ändelser för män och kvinnor byts så sakteliga ut mot könsneutrala former inom det ena området efter det andra i svenskan. Stå inte ivägen för denna välgörande förenkling av språket.
Apati .. varför det?! tragisk ju
verbose: nej nej, men tänk om du hookar med en puma, då vet både hon och du att du vill bazz henne, right? så då är det du som måste övertyga henne om att just din säd är den utvalda. jo, men när en tjej raggar på mej, och vi båda vet vad hon vill, är det inte upp till mej då? då är det liksom dags för henne att koppla på charmen =) det jag menar är att ibland är det tjejen som har makten att avgöra, och ibland killen.
hataren.. hehe var du ironisk? :) refused. grejen är att tjejer aldrig raggar. eller, rättare sagt, deras sätt att ragga är att få DIG att kommer över till DEM och börja prata, och locka dig till att vilja övertala dem om att din säd är den utvalda (fy fan vad äckligt det låter varför använder jag det TVÅ gånger?!). jag menar en tjej som är FÖR på blir man inte lika intresserad av, just eftersom hon tar över ens egen roll.
verbose: jag tror inte inte tjejer är intresserade av killar som är för på heller... grejen är ju att oavsett hur tjejens "teknik" är så framgår det rätt tydligt vem som raggar. och om det är hon som raggar så är det upp till honom om det blir nåt eller inte.
håller me refused de kan juh växla vem som jagar, vem som får äran välja lr dissa...! sen... e de inte skillnad på taktik om de gäller sex i attraktionens snabba flamma lr om de som står på spel handlar om nåt som e betydligt mer sårbart än ett tillfälligt utbyte av kroppsvätskor, typ att de e nån jag ex vill hänga med, hångla med, hisna med ;oP.. ... ??? lååångt utanför trådens ämne men bara undrar lixom? piiis & hångel ;oP
och..???
-verbose- : vadåå tjejer inte raggar? jag har många exempel på gånger då jag raggat upp en kille utan att han behövt bevisa för mig att "hans säd är den utvalda". att man skulle likställa hoes och tjejer med "playerbeteende" är fan helt absurt. vi kan utnyttja minst lika bra som er, tro mig.. du har väl bara inte genomskådat oss ännu. haha you've been played
player: hora playette: hora
refused.. hehe jag förklarar aningen luddigt men det som står i texten är huvudsak min teori. som du säger är det den som passar bollen först som sätter in första stöten, men när det väl kommer till att verkligen ha sex med tjejen så är det faktiskt hon som bestämmer. marit. hehe nej jag har nog inte genomskådat er tjejer ännu. jag kan ju inte tala för alla killar men i mina ögon är en lös tjej eller kvinnlig player om du vill kalla det så, en hora. grejen är att när tjejer raggar så är det just "bollpassande", att ni ger signaler som är upp till killen att uppfatta och utnyttja till sin fördel, vilket i sin tur leder till sex, om tjejen väljer det . jag bryr mig väl sådär om du inte delar min teori, du är väl inte den enda antar jag och played har väl alla blivit?
verbose: jo... fast jag tror vi snackar lite förbi varann =) menar du att det aldrig är killen som bestämmer? även om tjejen försöker ta av honom kallingarna och han ligger och funderar på om det är värt att sätta på henne? klart det kan vara åt det hållet också...
Biskophood.. hehe yeah!..det är väl som en mission en playette håller på med.. det är fan hennes uppgift o knäcka players yao! =)
Enligt hiphoptionary: playa'/player: 1) person with multiple partners. 2) one who can get a girl/guy to do what he/she wants him/her to do.
när man är dum dum dum...
förstår inte hur tjejer kan ens tro att dom är kapabla till att bli players 1:ni blir slappfitta och groteska gl hf med att pimpa nån när ni har en fitta som är lika bred som en honungs melon 2: ryktena pga slappfitta sprids och alla garvar och säger usch 3: grattis du är nu byhålas officiella slappfitta
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Doggson ..eyyy vem sa nåt om att baxa??..shii den att man ska knulla för att kunna vara player /playette..damn!