Krossat hjærta
Jag mår åt helvete dåligt just nu o behøver skriva av mig lite. træffade mitt livs kærlek før 3 månader sen o vi har haft værldens underbaraste førhållande. hon var perfekt på alla vis och hon ælskade mig lika mycket tillbaka. men nu flyttade vi till Oslo førra veckan før att jobba in pengar. och två dagar efter vi kom hit så gjorde hon slut med motivationen att hon inte har några kænslor før mig længre. det gick alltså från att vara helt underbart till helt slut på typ 40 timmar! vad fan ær felet undrar man ju då? jag har verkligen behandlat henne som en prinsessa hela tiden så det kan inte vara att jag gjort något dumt som fick henne att sluta tycka om mig. funderar på om det kan vara att hon kænner sig pressad eller nått (hon ska till thailand om 2 månader o har inte lyckats få in pengar till resan æn). men kænslor førsvinner væll inte bara før att man ær stressad? hon har typ blivit en helt annan person. hon har sagt att hon kænner sig konstig øverhuvud taget o inte vet riktigt vad hon vill. men hon har flyttat ifrån mig o in till nån gammal kill"kompis" till henne. så nu sitter jag hær ensam o jævligt olycklig utan att ha någon o umgås eller prata med...fan vad livet ær surt ibland!
Idag är jag farlig
If You Love Something, Let It Go If It Comes Back To You, It's Yours If It Doesn't, It Never Was
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora
Du kanske var för snäll? ( synd att det faktiskt kan var ngt negativt)..ingen utmaning kvar.. =/ Keep ya head up!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JAg tror jag har en förklaring på det.Men jag hinner inte skriva nu.Men jag ska ge dig ett råd.ANALYSERA för fan inte sönder varje tanke,känsla och handling. Försök inte var felet är. Gör du det kommer du gå in i osunt tänkande och må dåligt. Frågor som Varför?Varför inte och vad har jag gjort?är bara dåliga.
så nu sitter jag hær ensam o jævligt olycklig utan att ha någon o umgås eller prata med Det där är förjävligt.Var där för nån vecka sen. Men hur jävligt det än känns så sitt inte där! Res dig upp,gör något.Träna,spring,umgås med någon osv.
Ja, faktiskt måste jag säga att det ibland är så att killen kan få äta upp att han varit på tok för snäll. Jag har själv hamnat lite i den sitsen, att min pojkvän inte alls är lika spännande nu som han var förut för han behandlar mig verkligen som en drottning. Det är visserligen helt underbart men på något undermedvetet plan så finns det en sida av mig som fortfarande vill ha lite motstånd att tugga i. Tror det bara är hälsosamt. Alltså måste man hitta en jämn balans. Trökigt men sant. I alla fall för mig, och många andra.. och kanske även din tjej. Men det gör dig inget gott i att klura på varför hon dumpade dig. Det finns flera olika anledningar att välja på och du kommer aldrig få det rätta svaret om hon helt enkelt inte säger det rakt ut vilket hon inte har gjort eller verkar vilja göra. Love hurts, så bad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Clajlo: Du tog allt ifrån mig. Tänkte precis skriva så. Man ska inte vara för snäll.Och man ska inte vara för rak med sina känslor.Man ska alltid vara lite tvekande.Man ska inte ringa varje kväll.Ringer man varje kväll så vet tjejen var hon har killen och njuter av att någon hundar efter henne. Det är såna jävla lekar jag hatar. Tjejer kan var så jävla onda.vi stackars killar som bara vill ligga i soffan och mysa hela tiden blir avisade rövknullade och känslomässigt trasiga.
Asdöd: Men vadå, tror du det är så himla kul att vara tjejen i det hela? Kan säga att det gör jävligt ont att behöva känna så, jag kämpar desperat in i det sista att förtränga de känslorna men det är svårt. Vårt förhållande brister nu pga. det här och jag mår minst lika dåligt som han gör. Hur kunde något så stenhårt gå sönder? Om älska innebär att älska och sen fade away och sen älska någon annan och sen fade away och sen om och om igen så vill jag fan aldrig älska.
Jag har med hamnat i samma sits, där jag va för snäll och blev dumpad pågrund av att hennes känslor försvann, Det tog i som fan för om sanningen verkligen ska fram. Jag va inte kär i henne i början, jag tvekade på förhållande länge som fan. Jag pallade inte med att ha förhållande överhuvudtaget. Sen släppte jag allt och bestämde mig för att satsa på detta, känslorna kom och jag föll. Då ironiskt nog fick jag korgen. jag blivit sviken förrut i kärlek och det tog väldigt mycket av min själ att lita på henne och släppa spärrarna. Dom kom smällen också, så fort man släppte garden. Och det va samma sak här, hon blev som helt förändrad på några veckor och jag kände inte igen hennes beteende. Hon gjorde saker jag aldrig kunde tro.. Då öppnades mina ögon också och jag såg på henne i andra ögon, varmheten och förståelsen va borta. Jag älskade den hon var, knappast den hon blivit. Sånt är livet
..........woman :(
DREAM BIG!!
Clajlo: Du tycker inte om honom längre för att han tycker om dig så mycket. Du borde seriöst satsa på att knulla runt i några år till tills du inser vad det innebär att en annan människa älskar dig. JAg citerar min mamma: Älska inte den du älskar,älska den som älskar dig,för den du älskar kommer aldrig älska dig lika mycket som den som älskar dig.
only F20 så kan vara fallet...båda ska till thailand snart. hon drar i november och jag i januari...jag kænner mig sjukt stressad som ska ivæg om 3,5 månader...tro fan att hon ær stressad som ska ivæg om 7 veckor! kan tillægga att vi båda betalt våra biljetter och ingen av oss har några fickpengar ænnu
Idag är jag farlig
SexySoul F20 jag øvervægde detta också men tror inte att så ær fallet...har blivit varnad av alla tjejkompisar før att vara før snæll mot en brud så jag har sett till att hålla ett visst mått av stygghet i luften =)
Idag är jag farlig
TonyO jag vet det...men det var inte mycket jag kunde gjort åt situationen utan att ha førværrat saken ytterligare.
Idag är jag farlig
Asdöd jag rænner runt hela tiden o førsøker skaffa mig ett jobb och nånstans att bo...så jag har fullt upp!
Idag är jag farlig
willylumplump kænner nått liknande...men jag tror ærligt inte att jag har varit før snæll
Idag är jag farlig
Clajlo F19 jag håller med asdød på den...knulla runt tills du ær mogen før ett riktigt førhållande
Idag är jag farlig
Hoppas det löser sig för dig iallfall. Det kanske hjälper att tänka att det går över,kanske inte imorgon, men om 5 år sitter du nog och skiter blankt i idag. Det kanske hjälper.
tjejer vill inte bli behandlade som prinsessor.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Asdöd: behövs inget omkringknullande för att förstå vad älska betyder. Lord knows att han har lyft mig när jag krälat på marken, jag kan verkligen inte be om mer.. men ett förhållande handlar om så mycket mer än bara det här så att basera det du sa på bara det här är jävligt tunnt. Om det är något jag behöver så är det att lära mig stå på egna ben som en vuxen människa med allt vad det innebär att klara sig själv. Har man en kille som hela tiden finns vid ens sida när man gör saker så blir man tillslut handikappad när man är ensam. Inte särskilt bra att hoppa in i ett seriöst förhållande när man är så ung, vi har nu varit ihop i mer än tre år och sett varandra praktiskt taget varje dag under dessa tre år - klart som fan det blir urvattnat när man inte vet något annat.
TonyO fimp F22 ær mycket medveten om detta och mitt svar ær att tjejer ær dumma i huvudet...det håller t.o.m. min lillsyrra med om!
Idag är jag farlig
Lita ALDRIG på en brud...ha alltid minst 2-3 gamla strul eller KK att ringa till om hon dumpar dig...regel nr 1.... O som andra redan sagt...tjejer gillar att bli behandlade som skit...e man snäll o "brá" då tar dom en för givet o snart hör du det klassiska "vi kan ju va kompisar..."Näe, spela svår o va ett svin,då faller dom direkt...den tjej som fallit hårdast för mig behandlade jag som luft ( fast inte om natten) i flera år o hon var ändå kär i mig...så tror ja dom flesta brudar e...ligger i deras gener typ...?
More than words...that´s what we do!!
hydez P26 jo jag vet...de brudar som blivit kæra i mig innan har jag inte varit vidare snæll mot....men det ær jævligt svårt att vara røten mot nån man ælskar...o det ær grymt ovært att vara ihop med nån man inte ær kær i
Idag är jag farlig