I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-09-27 21:02

Den rätta!

Varför är de alltid så att när man tror att man har hittat den rätta så går det åt helvete? skulle behöva några råd om detta så om de är någon som har något intelegent att säga så skriv gärna!

kramis till alla

en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??

2005-09-27 21:10
För att det inte finns någon "den rätte."..
Tänkt i dom banorna nångång?

Jag är inte en deprimerad militant flata eller manshatare, jag tror bara inte på att det finns någon sådan sak som att det finns en person för var och än. Det finns faktist människor som aldrig hittar kärlek till någon anna människa.

2005-09-27 21:11
att hitta "den rätta" när man är femton? fan vad tråkigt alltså. :)
jag tror inte riktigt det är så att man har en som är den rätta, man är väl bara mer eller mindre kompatibel med olika människor, och om man ska få det att funka i längden så måsta man ändå kompromissa och jobba på det.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2005-09-27 21:44
du är 15 år och tror att du hittat den rätta? vänta tills du är 30+ :)..tror inte det är så många som hittar "den rätta" innan dom är 30+, visserligen händer det, men tror inte det är så vanligt..

2005-09-27 22:04
förhållanden handlar om kompromisser. det finns ingenting som heter "den rätta/rätte". bara man får ut det ur huvudet så klarar man sig nog rätt mycket bättre än om man går omkring och hoppas på att den man är ihop med ska vara perfekt för en.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-27 22:16
jag skall ge dig ett jävligt schyst citat..

"...this girl your met is not perfect either, but the question is, wheater ot not your perfect for each other..."

det säger inte dig så mycket kanske, men det säger mig en massa.. tror inte att det finns "en rätta", det handlar bara om hur man fungerar när man är tillsammans, och fungerar det bra, man bygger upp något underbart så kan man kanske tro att det är den rätte, men man vet ju inte om man hade kunnat göra samma sak med nån annan..

aa, jag svammlar kanske, men det låter bra för mig, har inte direkt nått annat "tips", lycka till...
http://www.homage.nu/
Graffare

2005-09-27 22:16
ta det bara lugnt.
allt kommer lösa sig.
They called me Mr. Glass

2005-09-28 00:07
Skithöna
Det gör det aaaaaaltid!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-28 00:07
aaaaaalltid stavas aaaaaalltid med två L.