Göra slut..
Träffade en jätteskön tjej i somras som jag blev ihop med för cirka månad sen.. Men hennes känslor utvecklades mycket snabbare än mina, det sa aldrig klick för mig riktigt. Så nu tror jag att jag måste göra slut innan det blir för seriöst. Men hur ska jag göra det? Har precis varit i hennes situation så att säga. Men jag vet inte riktigt hur jag ska lägga fram det. Ska jag säga att jag bara vill vara kompisar? Eller att jag inte älskar henne (det gjorde mitt ex och det tror jag inte är det bästa). Tips! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
säg precis som det är och hur det känns?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ThomasQuick: hahahaha ja det var det var ett bra förslag :D nhoj: nja.. bättre o ljuga för att hon ska ta det bättre?
säg det bara. det finns inget sätt som är särskilt bra, men det bästa är att säga det så fort som möjligt.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
beror juh på... har ni redan haft sex å allt så kan de nog va svårt å ''bara va kompisar''... har ni bara pussats & gullat kan de kanske va liiite lättare, de bästa e nog att du bara säger de du känner: dvs hur skulle du önska ni umgicks, så tänk igenom de först o sen när du tar snacket, börja med... jag känner... o jag önskar... o fråga sen vad tycker du? så får hon tänka lite oxå, så får du väl se hur snacket artar sig. hihi lycka till!
och..???
gör dig så oattraktiv du kan för henne och visa dina dåliga sidor..lr va en man och säg det här funkar inte bara ..sen att du vill ha tid och va ensam osv sen hör du inte av dig mer..ditt ÄCKEL..lol
moln: ja det låter som en riktigt bra lösning, får sätta mig ner o skriva ihop lite :D tack!
men fortsätt tipsa! :D
ska du ljuga ska ni ju bryta för alltid, annars är det ett jättemisstag
jo det stämmer nog. svårt sånt här.. några bra anledningar man kan använda? "jag älskar dig inte" känns lite hårt.
Gå ner dig rejält, få henne att dumpa dig.
precis dedär du skrev fick ja höra för 1 månad sen. ja bröt ihop totalt.. ja hatar såntdär. :( varför ska man börja älska nån som inte älskar en tillbaka..? ja hatar verkligen sånt.
kul att de körs
eh_japp: ja det är skitjobbigt. varit i den sitsen också, har precis kommit över det.. därför tänkte jag göra det lite lättare för henne.
gå och gör slut bara. så jävla onödigt att whina på whoa om de.
indiantjejen: kan ju du tycka
Skicka några baltiska biffar i träningsoverall och ett grishuvud på låda att berätta.
Intressepenisen hårdnar!
Producent
2005-09-29 17:58
säg att du e bög....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Eller att hon är bög.
Intressepenisen hårdnar!
hahaha ja det funkar säkert :D
veckla inte in det.Bara säg det rakt ut,det har inte sagt klick och du vill inte ha något seriöst förhållande.Jag har varit med om samma sak och att veckla in det,eller göra saker så att hon tappar intresset såra r nog henne väldigt mycket mer än om du säger sanningen
ååh.. säg bara som det är snälla, be inte om den dumma massa råd.. följ ditt hjärta snälla, vet fan hur det känns..
http://www.homage.nu/
Skivsamlare
2005-09-29 20:21
ljug inte och tro att hon tar det bättre då. säg som det är och gör det fort.
"Anpassa er aldrig" som Kaj Husell sa...
Kessää F17 bizzart
http://www.homage.nu/
Do the right thing, skicka ett SMS .D Alltid uppskattat och effektivt.
säg bara att du vill ta de lite lungt o inte stressa nått tycker du om henne men inte älskar henne så e de inte lönt o förstöra nått som kanske kan bli nått bra`?
Om ni ändå kännt varandra sån liten tid och hon känner starkare känslor än vad du gör för henne så kanske du borde tänka efter om du vill göra slut för att du är rädd för att bli för commited eller om du kan säga till henne att du vill kunna säga samma sak till henne men du behöver tid eftersom du ännu inte känner så.
What I said, yo!
skicka ett SMS, det ar det allra mest kanslosamma satt man kan gora slut pa. Det finns fan inga bra satt att gora slut pa, det ar som att tala om for dig att din mamma dog inatt utan att gora dig ledsen, det ar omojligt. Du maste helt enkelt tala med henne, sag precis som det ar. Precis hur du kanner. och du kan rakna med att hon blir ledsen, men san ar karleken, ja, karleken den karleken. it will tear us apart.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
"råka" ha denna tråd uppe på din data när hon e där..sen "går du och handlar"
sms is tha shit: game over. närå är i samma sitts, vet ej själv, men är la bråttom, ASAP. så fortsätt tipsa! era tips suger.
Jag orkade inte läsa alla andra tips som folk har delat med sig av men jag tänker försöka mig på att säga vad jag tycker och tänker ändå. Allt handlar om att bara säga sanningen. Det du beskrev för oss just nu var inte helt fel. Visst, hur du än gör så kommer hon förmodligen bli lite ledsen och det kommer kännas tungt, så det får du räkna med. Men säg som det är. Säg att det hela gick lite för fort för dig och att du tycker det känns jobbigt att inte kunna dela den ömsesidiga kärleken som förhållandet kräver. Något åt det hållet iaf.
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
Exakt som seneca säger. Dessutom så är det ju inte så att du varit otrogen eller bara var ute efter sex, du gillade ju faktiskt tjejen från början. :)
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
Säg som du känner det är nog de enda sättet.. Om de inte är redan slut?
Varför leva när man endå ska dö? Varför dö när man kan leva? Spara dina tankar för det är ett svårt dilemma!
Säg till henne att hennes föräldrar erbjudit dig en ansenlig summa pengar om du bryter kontakten med henne... Nej men skämt åsido, säg bara som det är, säg att du tycker att det har gått för fort fram och att du känner att det inte funkar.
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
ett GB-inlägg?
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
va ärlig fan... eller ljug! gör som du vill :P
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
men säg till henne fort som fan. hon kommer gå sönder totalt om du väntar och det är taskigt. det e inte svårt att vara ärlig!
säg som det är, att det kanske gick lite fort, och att du har inte de känslorna för henne som du trodde att du hade. Du kan inte göra det på ett snälltsätt, eftersom att hon kjommer bli ledsen hur du än gör.. sorry! men SÄg edt hellre än låt det rinna ut i sanden.. så gjorde en kille öfr mig, och det var typ det värsta jag vart me dom
Eller att jag inte älskar henne Shit! Om en tjej jag träffat älskade mig efter drygt en månad så hade jag fått panik och emigrerat. Men lycka till med dumpandet. jag är rätt kass på sånt själv, men på något sätt brukar man alltid fixa det.
ja tycker whoa har udda folk
www.gbg031.se
fatta att det bara blir jobbigare för varje minut för varje gång du ältar skiten.
rapa högt, släpp mkt fisar,lämna kissdroppar på ringen och skitränder i toan och betee dig svinaktigt hela tiden. Då kommer hon bli rädd och inte vilja vara med dig! &-) Om hon nu älskar honom, så tror jag hon skiter i allt det där. Skulle jag gjort. eller inte om han beter sig svinaktigt hela tiden, men det andra. Jag tycker du ska säga precis som det är, även fast det är jobbigt och du är rädd för att såra henne, så kommer det hjälpa både dej & henne längre fram. Du slipper vara tillsammans med någon du inte tycker om, och hon lär komma över det lite snabbare om du bara är ärlig. Hoppas i vilket fall det går bra. och ljug inte!!!!!!!!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Visst att kärlek kan utvecklas väldigt snabbt för vissa men... varför säger folk så lättvindigt att dom älskar någon? Det är ju ett bäver-stort ord och rymmer så otroligt mycket. Man kan vara kär i någon utan att älska personen, och att vara kär är ett ännu högre steg än att vara förälskad som även det gör hela kroppen konstig och man svävar mer än vad man sitter still. Säg att du gillar henne men att du inte är kär längre, det är inte lätt direkt men det kanske är så du känner? Att man inte längre är kär är ju inget man kan rå för. Även om det verkligen är pulver att behöva säga det.
Jag hatar att skära mig på papper!
Eller om du vill vara ett svin kan du alltid köpa en T-shirt som det står 'singel' på och hoppas att hon fattar vinken...
Jag hatar att skära mig på papper!
asså sånna här situtioner finns det inga lyckliga slut för det är ALLTID någon som blir ledsen.
ta det på msn...:P btw jag tror inte hon blir så ledsen träffade du henne i somras är det nog inte så mkt lööve som har utvecklats.
bara att vara ärlig mot bitchen.. du är väl ingen pussy väl??? Det e bara en brud, bitches aint shit!!! Tänk så här, förlorar du en brud finns miljarder åter.. Lär av en vis man!
Reggaetoooooooon
det där med att säga att man inte älskar henne/honom längre är ju bara knäppt i mina ögon! måste man älska varandra för att vara ihop? räcker det inte med tycka om.. bara för att man inte älskar varandra kan man inte vara ihop? hmm.. helknepigt i mina ögon och jag köper det inte alls om någon skulle säga så till mig. för övrigt tycker jag du ska säga till henne precis det du sa till oss. visa henne tråden om du är för feg men säg precis som du skrev där ovan. att det går för fort för dig och blablabla men skippa bullet om älska
men hallå (sorry att ja inte orkar läsa hela tråden) Ska du göra slut för att hon blir för seriös :P va glad för att hon vill det istället för tvärt om. Snacka med henne om saken å säg att hon kanske e för på. Du måste ju få utveckla dina känslor i din takt. men du ska väl ändå inte göra slut med nån för att de gillar dig mer än du gillar dem.
Up and Atom!
Håller med UtanAttTveka, man måste inte älska för att vara tillsammans. Alltså, detta är väl mer i början. Det är kanske lite svårt att vara tillsammans med någon som man inte har dom rätta känslorna för. Men jag tror inte man bara slutar älska en människa över natten. Finns inte.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language