Coral Caste koden knäckt ?
www.coralcastlecode.com vad tror ni? är detta en vändning i vetenskapen ? har vi lärt oss fel i skolan ??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Castle skulle där stå i rubriken, glömde L:et skulle ni kunna ändra tack !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
va är de för nåt då?
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Sånt man behöver typ ett hekto skunk och nåra dagars ledighet för att kunna förstå..
http://www.jimfurey.com/sciencenow/leed/ .. Coral castle är tydligen ett område i närheten av Florida som är byggt i korall. det ovanliga är att det är killen på min länk som byggt allt själv
och jag gissar på att "coral castle code" är hemligheten bakom hans skapelse, något newage mumbojumbo som handlar om alternativenergi. men jag ska läsa det nu ändå
(känns inte så jätterevolutionerande då sidan har legat uppe i ett år och jag har aldrig hört talas om den)
ingen annan som orkar läsa?
Apelsinmannen P20 jag har läst hela, men jag har inte förstått den helt. Måste läsa den nån gång mer. Har du förstått innebörden av sidan?
haha... kul om nån verkligen går på den här bullshitten..
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
helsjuk sida, är på tok för trött för att hajja allt han skriver om magneter och skit, men som sagt så bör det väl ha uppmärksammats om han kommit på något banbrytande inom naturvetenskapen
HMOR
Dj_Josh P19 ja det tycker jag också. Syn inte nån som e 100 % inom området kan läsa det så personen kan säga om det är något bra. Det va uppe på nån forum och alla där sa det va helfett. Jag fattar mig inte på så mycke med magneter och atomer men skulle vilja lära mig mer, lite coolt om han har listat ut sättet som han killen som byggde coral castle. Det sägs att samma teknik som han använde att sculptera coral castle och flytta de stora sten block va samma som användes när pyramiderna byggdes i egypten.
cmg nej, jag hängde inte med så bra, han upprepade det mesta hela tiden och hoppade fram och tillbaka. och han hade inga argument heller, några bilder som han gjort utan att ha den minsta relevans... visst, två symboler man kan göra runda mönster av, men jag missade revolutionen
eastend
det speciella med det är, det sägs att han här gubben
Edward Leedskalnin
www.coralcastle.com ska ha byggt allting helt själv med vanliga redskap.
Och där är ju en massa feta stenblock som inte är så lätta att rubba eller överhuvud taget lyfta helt själv och sen skulptera dem osv.
bilder:
www.coralcastle.com Och han killen som gjorde hemsidan med coral castle code (så som jag har fattat det) har kommit på hemligheten hur Edward Leedskalnin gjorde Coral Castle , eller nått ?
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!
man vet inte om man ska skratta, gråta eller åka till USA och nita killen som skrivit det..
orkade inte läsa igenom särskilt mkt, men det här känns som ett talande exempel:
Bild 1 Bild 2 Comparing this standard diagram of electricity to the above and below ancient symbols of magnetism. Why are people ignoring these obvious clues? Seems rather foolish if you ask me. Some of you scientists are boring. You need to WAKE UP!!!(SLAP) "standard diagram of electricity", vad är det? ..en extra skön detalj är ju att ingen av kurvorna på bild 2 ser ut att vara särskilt sinusformad..
mensvärk är livets krydda.
cmg Och han killen som gjorde hemsidan med coral castle code (så som jag har fattat det) har kommit på hemligheten hur Edward Leedskalnin gjorde Coral Castle , eller nått ? Jag uppfattade det som att killen har hittat en ny teori för hur hela universum fungerar, baserat på en "subtle visual design" på framsidan av en lärobok(?) som Leedskalnin skrev 1945.
Ed Leedskalnin has left a subtle visual design on his book "MAGNETIC CURRENT"before he died (Copyright1945 version). I have discovered that this tiny clue that Ed Leedskalnin left for us will unravel into the answers of our Universe's greatest mysteries. Ed Leedskalnin left behind the blueprints of nature, a Secret Knowledge of the Ancients. It is the base for all atomic structures in creation.All of true Sacred Geometry "SQUARING THE CIRCLE", "PHI" ,"Golden Section","Holy Grail"etc etc. are really representing 2 Individual MAGNETIC CURRENTS.
Här är framsidan som tydligen ska motbevisa i princip all fysik och matematik (:
mensvärk är livets krydda.
Önskar jag fattade nåt av det där >.<
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
johanman P21 ja jag såg de grejerna, det va de två pelarna som utformade "the holy grail". Men är inget av det sant? Hur står det i böckerna att det egentligen är?
Jag fattar ingenting. Men han har typ byggt en stad av Korall helt själv?
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Gud is a powermagnet :)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
men shit, man orkar ju inte ens ta honom på allvar så som han skriver . iofs skulle jag ändå inte tagit honom på allvar men kanske lite mer om han skrivit utförligt och bra istället för den här skiten. WAKE UP!! THE WORLD IS A GIANT DONUT!! THE CLUES ARE SO OBVIOUS WHY HAVENT YOU NOTICED?!!! YOU SUCK!!!! ungefär
12.
Han menar att världen är "gjord" av magnetism, det var så världen kom till, nordpolens magnetfält och sydpolens magnetfält skapade allting Kolla dina kropps delar till exempel, du har 2 av allting, 2 saker som gör att nånting funkar ex överarm / underarm = hand Det behövs 2 kablar och ett vägguttag för att det ska funka typ Allting är UTAV 2 om du tänker efter, nästan allting Fuck GUD, power to the MAGNETISM ! lol Asså de där med motpoler är precis vad skapelsemyten(eller nått) handlar om. Ljus/mörker o.s.v.
HMOR
det konstiga är när man söker om det han skriver på google och får bara olika tidningsartiklar som proppsar hans teorier eller forum där folk sitter och säger att det är värsta wake-up callet. ungefär. man vet inte om han medvetet driver eller bara är väldigt naiv
Det är väl som politik. Använd komplicerade fraser så framstår du som intelektuell och kan lura i varenda djävel absolut ingenting. Way to go.
Everything I say is a lie
P18 - problemet var ju att det inte var komplicerat eller någonting, och det svåraste ordet han använde var typ "when"
12.
Det är väl ett skämt?
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!
äh.. humbug!
if this country is so goddamn free then I can burn your fucking flag where I damn well please
Har inte läst igenom allt, men det känns som att allt pekar åt samma mystik som även omger frimurarna, det gyllene snittet och liknande.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
propps till gyllene snittet!
HMOR