I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-10-10 01:04

gråta

Varför gråter man? om vi räknar bort fysiska saker, som att man slår sig etc.

Om man blir sårad av nån så gråter man ju.

men kan man inte bara gråta för gråtandets skull? altså det är klart att det beror på nånting varför man gråter, ingenting händer bara för att.

Man gråter ju för man e ledsen eller nått, vilket är helt vanligt, alla blir ju ledsna, oavsett vad det beror på, man kan bara inte gå omkring och vara glad hela tiden.

Kan gråt vara precis som att bajsa? att man har samlat på sig en massa skit, med flit eller sånt som man inte kan rå för, som måste ut?

va säger ni?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-10 03:07
Skum teori, men nej det är ju självklart nått man rå för då om man är über glad varje dag och aldrig gråter av sårade känslor typ skulle spricka av tårar.
Btw så är det mannligt som fan att gråta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-10 03:57
va förstår inte va du mena

2005-10-10 04:24
med tårarna försvinner en jäkla massa hormoner ut. ibland gråter man bara för att man har överskott. majoriteten av de tårar man gråter går genom näsan och sväljs ner. det är bara om man gråter mycket som det rinner över i ögonen.

jag brukar gråta lite om jag är jättetrött och måste hålla mig vaken länge. då hjälper ett par minuters gråtande. fungerar bättre för mig än powernaps.

vet inte riktigt vad du vill ha svar på, men jag tror att jag har lite koll på gråt och tårar iaf. (om jag minns rätt från skolan och frågestunder med pappa samt uppslagsverk ang gråt o tårar)

2005-10-10 17:26
päronpung P20 Intressant filosofi, men framförallt varför komemr det tårar?!
Poet

2005-10-10 17:29

det gör inte bara ont att ramla och slå sig.
hjärtat kan få ont också :(
What I said, yo!

2005-10-10 18:26
Tycker det är skönt att gråta
http://www.homage.nu/