lathet
hm..jag vet inte riktigt, men jag verkar lida av någon lat-sjukdom. helt sjukt vad jävla lat jag är..då menar jag inte typ "orka städa", "orka ut och springa en km" osv osv. utan sånna småsaker..orkar fan inte resa mig från stolen vid datorn..orkar fan ingenting..just nu sitter jag här och lyssnar på musik, hungrig och en snus som jag haft inne i flera timmar. pallar inte gå ut till köket och fixa något att käka, orkar inte lägga ut snusen fast papperskorgen står en halvmeter brevid mig. jag är ganska trött, orkar inte gå och lägga mig. ikväll skulle jag egentligen dra på konsert, men jag orkade inte.. jag hoppas det är fler som är lika lata som mig..vad kan det bero på :D.. aja..peace..
alice: :*.. det är helt sjukt egentligen..hör från alla jag känner flera gånger om dagen att jag är lat..vad jag vet så blir inte alla andra kallade det :S
och sen om jag säger att någon annan är låt hör jag alltid från någon annan "haha ska du säga", eller "hah, det kommer ju från rätt käft" eller liknande..
Jag är fan drottningen av lathet.Ibland orkar jag inte vända på huvudet åt ett annat håll än det jag tittar på,bara för att jag inte orkar.det tar fem minuter att gå till skolan,men jag tar bussen,två hållplatser.
orkar inte slå ett telefonnummer d e för jobbit,, men orkar springa uppåner i trappan :/
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
ibland så orkar jag inte ens trycka på tangenterna.då försöker jag gå in på sior där man kan klicka sig fram till grejer,såna som redan står under tidigare eller favoriter ahha.
Azziz du borde få medalj ;)
tänk, jag hade verkligen aldrig trott att en tråd på whoa skulle göra att jag inte känner mig lat längre..tror aldrig jag kännt mig så olat någon gång :D
skillz då får du inte va kvar i din egen tråd :P
skillz...lät lite som en depression det där. ;)
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
xela: haha :D.. jefe: hehe njae, det vet jag väl inte riktigt :D..det är inte precis att det bara är idag, utan såhär har det varit i något år säkert :D
skillz: då låter det verkligen som en depression, tala med en kurator mannen.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
jefe:haha njae..håller inte riktigt med dig där :D
Graffare
2005-10-15 01:30
det finns ett skärm-tangentbord mkt användbart för den lata :)
skillz: är det inte så, vad ska jag säga...skönt att vara lat, welcome :D
Shit va lat jag blev när jag läste denna tråden..
Graffare
2005-10-15 11:03
skillz: Alla Program (i startmenyn) > tillbehör > hjälpmedel > skärmtangentbordet
vecn: åh, tack..detta ka jag börja använda :)
vecn: seriöst?det vill jag ha!! xela: eller hur :D
maang: självklart ska man chilla..men när man sitter i soffan, har en halvmeter till bordet där snusen ligger, morsan står i köket och håller på. och jag ropar att hon ska komma hit, när hon väl är där så säger jag: "räck mig snusen", då tycker jag att det har gått förlångt :D
Graffare
2005-10-15 16:34
Azziz F18 finns orginal i xp.
only: jag käkar i stort sett ingenting.. käkar aldrig frukost, käkar aldrig lunch, käkar middag ibland..eller ja, oftast men inte alltid..sen käkar jag lite mackor näär jag är hungrig, om jag orkar göra mackor..oftast orkar jag inte ens göra i ordning det.. och ingen aktivitet mer än att jag går till och från skolan varje dag, sen sitter jag vid datorn..
Azziz: självklart,, förstapris också :)
jag blir speciellt lat om jag äter.
only: problemet är att jag kan inte äta..även fast jag är hungrig så får jag inte i mig maten..spelar ingen roll vad jag äter, kan inte få i mig så mkt mat..
only : jag äter inte snabbmat.någon gång blir det väl en kebab,men jag äter varken snabbmat eller godis särskilt ofta.
töj ut magsäcken männska käka till du spricker. sen är jag lite nyfiken: för det första. Är du så bortskämd så din morsa kan komma till dig och räcka dig en sak när du ber om det? Är det okej för din morsa att du som 16-åring snusar? tack för mig!
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
only: mest skit, men även frukt och sallad, men inte mkt..
Du är inte ensam om de -_-
Up and Atom!
skillz P16 du orkade göra en tråd om det, så så illa kan det inte vara. logik. sen är du i den åldern också. man är trött och oföretagsam som hälsosam tonåring.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe ok..jo men vid datorn orkar jag göra det mesta :D om det itne är något alledels förkrångligt :D
skillz P16 ta det bara lugnt. det är helt normalt för pojkar i din ålder... ^_^ förhoppningsvis går det över när du blir riktigt hungrig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oh shit... jag som trodde jag var lat.. :p ser att det finns människor som har det värre haha... azziz du är min idol :D
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
lathet är ingen sjukdom det är en gåva, en väldigt fin gåva
http://www.homage.nu/
maniack: det är en gåva sålänge det inte går till överstyr, då blir det mer en sjukdom :D
jag är trött iaf
Sharing is Caring!
Loser.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
liyah: finns väl inte så mkt annat att göra än att acceptera det: P?..väntar bara på att alla i min omgivning ska göra det, men det lär aldrig hända hehe...
vadå, borsta tänderna?
work some magic
Oj. jag trodde att jag hade fallit in i ett lathetsmönster. Jag känner mig nästan överaktiv efter denna tråden..
För att hjärnan ska orka tänka måste man äta frukt helst 3ggr/dag. hahahaha... för det gör ju nog många... äter själv frukt i stort sett dagligen men inte 3ggr om dan iaf och jag kan fan tänka för det... kan nog dom flesta faktiskt.