I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-10-18 10:51

En tanke....

Asså ser inte alla vafan vi idioter till människor är på väg egentligen? bara slå upp tidningen inte fan ståre nått positivt, visst de skulle väll vara att robinsson robban ha bytt efternamn till drakwind WOHO? bara en massa idioter som dödar o våldtar etc etc! hur mer man slår hur tuffare är man ey? och missbruket, ojoj folk missbrukar för fan allt som finns! tycker bara det är tråkigt, våldet blir bara grövre o grövre och och mer grövre grejjer blir accepterat! säger nån att nån tex röker jonk, inte FAN reagerar man? man säger typ ofan o mer o mer folk börjar missbruka diverse droger...shiiied! visst jag ska bara hålla käften för jag är en utav dom idioterna! men det va bara en tanke......för ingen verka villja acceptera vad vi är på väg....

Peace!

BAHA!

2005-10-18 11:14
Japp! Jag äcklas av männskligheten!
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?

2005-10-18 11:42
vi kommer att utplåna oss själva till slut men de är väl lika bra kanske...

2005-10-18 11:43
tredje världskriget har redan börjat.. hur stället ni er till det?
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2005-10-18 11:50
Vad menar du med det pusherman ?

BAHA!

2005-10-18 12:23
Läste någonstans att arter har en genomsnittlig överlevnadslängd på 100 000 år så det kanske är dags snart för homo sapiens att kola vippen?
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2005-10-18 12:41
Ja och vi är på god fucking väg!!!!! det overkliga som händer i filmer har kommit till verkligheten, right?
BAHA!

2005-10-18 14:17
Påminner mig lite om en låttext jag hörde nyss.

We've been soaked in acid
Always praised the downfall
The sound of cadent wings
It's a wonder we're standing tall
But in the truth of the morning glory
And the fear in our wishing well
We're on to another story

It's about time we all get out and vote for love

We are white zombies
Chained to our own demise
Decades of sleepwalking
No light's shining in out eyes
We've painted all doors bible black
Wir haben niemals kampflos aufgegeben
If there's light we'll claim it back

Time to clime it back
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2005-10-18 14:32
ok.
BAHA!

2005-10-18 14:33
Vilket onödigt inlägg -_-
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2005-10-18 14:34
haha eller hur :) känns som en lång tystnad efter man läste de!
BAHA!

2005-10-18 14:38
IDIOT P19

Tystnad var ordet O.o
Det här kommer bli en låttexttråd, kanske =)

2005-10-18 14:46
nej vill bara se om folk tänker på detta så som jag gör!
BAHA!

2005-10-18 14:47
Tror du man kan veta allt om hur världen funkar och ändå vara lycklig?

2005-10-18 15:27
nej ABSOLUT inte!
BAHA!

2005-10-18 17:53
den generation som kommer gräva upp oss, kommer inte hitta något annat än gifter.

jag äcklas inte det minsta av mord och droger, sådant som är destruktivt vad gäller oss som fysiska varelser, utan välkomnar det snarare.
för jag ser det som vår enda räddning ur det sanslöst gigantsika informationssamhälle vi blivit.

2005-10-18 18:50
Ända saken jag märkt skillnad på är att folk inte respekterar annat folk längre. Tex: Folk kan bara gå fram och misshandla en kille utan någon som helst anledning. Det sjukaste jag vatt med om är nar 5 killar hoppade på mig för de tyckte jag såg kaxig ut :S

Kan ta detta exempel med vad som helst. Folk bombar ned ett helt land bara för att det landets ledare(som ingen egentligen gillar) har gjort något hemskt.

Sånt e bara så fegt och så fel. Därför jag ska börja på Muay Thai nu. Så man kan försvara sig från sådana idioter!
Like hell yeah! Flock the seagulls on this mothafukka!

2005-10-18 19:10
Jag har också blivit påhoppad utan anledning.. Jag står inte ut med folk som inte kan visa respekt >.< Jag försöker själv, men det är lite svårt att göra det som typ enda person.
Skribent

2005-10-18 22:19

Always look at the bright side of life *vissel*
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite

2005-10-18 23:42
Det ni säger e så sant! men det e ju det jag menade med att filmens overklighet då det gäller missbruk o VÅLD har blivit verklighet!
BAHA!

2005-10-19 08:29
Mja, folk tål inte lika mycket stryk som i filmerna. Men jag förstår din poäng.