Rädsla
Rädslor. Det finns många. Vilken är din största rädlsa? Vad är du mest rädd för?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Min största rädsla är att dö ensam.. I min ensamhet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
..tror knappast du kommer göra det..du e ju fan en tjEj ffs =D ne den teorin sög..men ändå =D
Adjöö..adjööö saa jaaag
Hahaha. Jo.. Men.. det spelar väl ingen roll.. Det finns väl ensamma tanter..
Att jag ska leva ensam hela livet... aldrig få några barn och barnbarn, och på så sätt blir den som alla bjuder på kalas och middagar "För hon är så ensam. Hon har ju ingen..."
att någon jag älskar ska dö.
TitoPower Haha! Du är ju galen... Numera min idol! :) Fan, jag hatar sånt där. Och det har börjat redan nu för mej...! När jag var på kalas i våras så var det: "Alltså, vi är ojämt tal. Jo det är vi!! NISSE ÄR DEN ENDA SOM INTE HAR NÅN JU, HON ÄR JU ENSAM!!" Man bara: "Tack..."
haha jag började med att kolla in hennes profil om hon hade bild och sen utgå från det..*skäms* ja men titopower har ju rätt..är man en person med kanske psykiska problem och som har svårt att fungera bland folk så kaanskee finns det ett risk för att va ensam..om man nu inte får vård nånstans ..då är man ju inte helt ensam, finns ju patienter och dom som vårdar en hehe.. ..jag är nog inte så rädd o bli ensam...har en ganska soft familj som alltid finns där för mig..plus att man delar rum me syrran..man vill hellre vara ensam då haha =p
Adjöö..adjööö saa jaaag
TitoPower Tack... men jag är inte lesbisk... Men du kanske är en kille. Isf säger jag ja. Haha.
TitoPower Det kanske jag är.. u never know ;)
markuz81 P0 Hahaha. jag ska sätta upp en bild snart, där du kan se om jag är så pass galen att risken för att dö ensam finns eller om jag är så pass "ogalen" att jag faktiskt inte behöver vara rädd för de.. ;)
wEll ill be waiting *blink blink* haha ne meen.. jag skulle tycka de vore soft o vara ensam, slippa tjafs o så =D fast alltså ha ändå vänner ;D peace!
Adjöö..adjööö saa jaaag
vi pratade om det i skolan jag är rädd för att bli sårad ,jag är rädd för eld och jag är rädd för att bli lämnad ensam ,måste ha folk runtomkring hela tiden.
jag är rädd för att min dator ska sprängas så att alla människor inom 500 m blir muterade och tar över världen lr nåt...nej ja vet inte...ja är nog mest rädd för typ mörka skogar och sånt har nog kollat på för mkt skräckfilm me folk som dör i mörka skogar lr nåt.
jag är rädd att nån ska ta min dator..tänk er inge mer dator =/ ..hehe ne okey jag var halv oseriös där men ändÅ! att folk dör är ju nåt naturligt..det finns en orsak varför folk dör..Jag tror mer att dom kanske tar nån annan väg..dom behövs nån annanstans..egypterna brukade ju balsamera och lägga gåvor för den döde..som att personen skulle behöva mat och dricka och andra saker för att klara färden mot döden..som om att man redan visste..att man önskade lycka till till den som reste..så who knows..
Adjöö..adjööö saa jaaag
TitoPower Får jag chans på dej då?
Att inte få dö, att bli förbannad att vandra på den här sketna jroden för resten av jordens befintliga tid. usch.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Att mina barn inte får ett bra liv, att de går igenom livet med djupa depressioner alldeles ensamma.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Att jag aldrig ska finna fullständig ro. Att jag aldrig kommer kunna känna mig någorlunda stabil.
dö ensam... aldrig bli älskad... att bli sjuk... ej kunna få nåra barn...
Samma som La_Latina O.o
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Tänk er att vara med i en brand. Ni bränner bort hela ansiktet och allt skinn över hela kroppen blir bortbränt. Ni ser i princip ut som en vit snögubbe när ni är nakna. Det är rädsla.
Däremot fruktar jag inte att dö ensam. Varför skulle det vara så jobbigt? Att inte bli älskad förstår jag mycket väl.
FuelDog. Jag menar en sån med brännskador över hela kroppen som har läkt. Att vara "svennevit" är grymt sexigt tycker jag. Blir helt till mig när jag tänker på vit kvinnokropp. *ryser*
Bryta ryggen/nacken.
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
att vara förlamad från halsen och neråt.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
en smärtfull och långdragen död e inget ja e särskilt sugen på att uppleva. t.ex vara fastklämd i en mosad bil o känna hur alla grejjer i kroppen gör ont och veta att man ska dö när som hälst så det tjänar egentligen inget till att skrika...
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
tråden kan tas bort nu Tack :d
min största rädsla är nog att vakna upp en dag och inse att jag har sumpat alla mina chanser att bli nåt :(
min största räddla är att vara ensam.. inta ha någon att luta sig mot i jobbiga stunder..
Säg Whalla!?
Min största rädsla är att dö. Att inte få se mer av livet. Inte göra allt som jag velat.
My heart lives in my vagina.
att dö sist.
Är det bara jag som tycker rymden är grymt läskig? Vafan det är hur stort som helst, har kanske inget slut, man vet inte vad som är bortom det om det finns något, vilka som finns därute, det är kolsvart, dödstyst... ungefär samma sak med att dyka i öppna vatten, man känner sig så jävla långt borta från allt liksom fantombilden av Det Okända
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Att vara beroende av andra. Att inte kunna kunna klara mig själv. Det är nog den största rädslan.
Vara med i en flygkrash helt klart
Om jag ska vara ärlig är jag rädd för livet..
Smilband :P
Jag är nog inne på sawens spår. Att dö ensam är inte så lockande.
vad man ska göra efter studenten för en misslyckad jävel som mig osm inte klarar av någonting rita gubbar på papper kan man inte göra hela livet ska man inte växa upp snart o kanske skaffa sig ett jobb, klarar jag det icke. kommer jag klara mig nej
Why you little..
att mina nära ska falla, utom räckhåll för mig, och utan nog känsla kvar för att kunna stanna, andas. att min längtan ska försvinna utan att jag funnit ro
här kommer man in i tråden å tänker fan jag ska skriva fladdermöss för jag e ju sjukt rädd för fladdermöss....men så droppar alla saker som "Att dö ensam" m.m....så nu skiter jag i detta....:(
ORMAR!
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?