What to do? Kärleks dilemma
En tjej som går i min klass har jag känt en så kallad gnista för i snart två månader. Kanske låter kliché aktigt men jag kände någonting direkt efter första ögonkastet. Det kunde inte komma mer lägligt eftersom jag precis kommit ur ett långt förhållande och planerade på att vara ungkarl ett tag.. Iaf så tog jag kontakt och det dröjde inte länge tills jag fick reda på att hon också kände denna så kallade gnista. Ju mer vi pratade desto mer framgick det vad vi båda kände för varandra efter ett tag. Komplimanger hit & dit och på den vägen var det.. Efter många försök till att fråga ut henne eller liksom bara fråga om man kunde hitta på något så var jag tvungen att ställa henne mot väggen. Jag tröttnade på katt & råtta leken med att hon säger att vi kan göra nått men det händer inte ett jävla skit. Hon skyller på hennes kille som hon tydligen älskar. haha ursäkta att jag inte nämnt honom tidigare men han har ingen större roll i det här spelet förutom att det är han som sätter käppar i hjulet. Han är tydligen jätte svartsjuk och hon vill liksom inte let him down även om hon verkligen vill va med mig. Deras förhållande går inte riktigt att beskriva förutom att tjejen har mått "sådär" ganska länge nu pga att dom tjaffsar ofta med tanke på hans svartsjuka. Hon sade till mig för några veckor sedan att hon skulle tänka igenom sina känslor för mig och övervägde att lämna honom men så blev det aldrig. Istället så sket jag i henne men jag upptäckte ganska snart att jag inte kunde se henne i skolan/ klassrummet lr whatever, utan att behöva säga något. Så då började vi prata igen och så startade cirkeln om.. Ställde henne mot väggen igen och allt var nara beiget och Deja vu. Nu är det iaf novemberlov för oss två och jag sa att vi kunde ta en bio eller nåt. Javisst säger hon som vanligt och då pallar jag inte mer utan säger något i stil med "men säg nej då, kommer ändå inte bli av".. Men det är ju pga hennes kille.. Mmm.. hej du. Nu ska jag iaf invänta ett samtal under veckan ifrån henne och jag är inställd på att hon aldrig ringer och jag kommer inte säga ett ord till henne mer efter det. Känns lite surt att ha lättat hjärtat för nån i två månader utan ett jävla skit tillbaka förutom komplimanger o jada jada. Så tack för att ni tog er tid att läsa men det återstår två frågor; 1) Varför är kvinnor så oerhört komplicerade när det gäller kärlek? hur kan man vara kär i två st samtidigt och varför denna eviga dubbelmoral exempelvis jag vill vara med dig men jag hatar otrohet? 2) Ska jag skita i detta som uppenbarligen får mig att skriva av mig på whoa.nu eller fortsätta försöka på något som aldrig kommer bli mer än ett kanske?
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
Redaktionen
2005-10-29 01:30
1) Jadu, dom är horor :) Nejdå, hon känner sig osäker inför sina känslor inför dig, och känner sig trygg hos sin pojkvän. Hon är för feg helt enkelt. Tror jag, hade jag varit ett mastermind på tjejer så hade jag inte suttit här nu. 2) Om du ska hålla på såhär och bli besviken är hon antagligen inte värt det, men varför hasta nånting som kan bli jävligt bra? Men jag tycker ändå att du ska ställa ett litet löst ultimatum. Han eller du .
namaste
1 ) Det kanske är så att hon inte får den uppmärksamheten hon trånar efter utav sin nuvarande kille och måste söka bekräftelse från annat håll. Dock kan oftast det resultera i blandade känslor så som du beskrev här. Antingen gillar hon dig, eller uppmärksamheten du ger henne. Hon kanske blandar ihop dom? Eller så utnyttjar hon dig eller så gillar hon dig verkligen men är rädd för ensamheten och vågar inte riktigt bryta upp med sin kille för ni kanske inte har någon framtid? Ensamheten is a bitch... 2 ) Kör på. Man ska aldrig blicka tillbaka och tänka efter "Varför vågade jag inte... " Det är det värst som finns, häldre ett nej och ett adjö än att du inte vågar chansa. Ta varenda chans som finns och kör på. kort & gott ; Hon verkar vara en komplicerad varelse men försök i alla fall. Menar att du verkligen ska försöka. Ge inte upp, utan GO GO GO .. som man så fint säger i CS :)
ÅderpåleOne P16 : Tack för inlägget. Ultimatumet har jag ställt flera gånger liksom, drev ju henne till tanken att dumpa honom men så vart inte fallet. "Ska jag skita i dig eller?" "Ne jag vill inte det:(" "men det kommer ju inte bli nått" "jag har kille" och så är det:/ Kanske bör tilläggas också att jag verkligen vill ha henne och göra allt som tillsammans- folk gör. Mysa och allt det där liksom. Men jag KAN inte efter mina egna principer starta något riktigt förhållande med henne för att; 1) Tog uppehåll med en tjej jag älskar av anledningen att tiden bara rann iväg och jag kände mig inte fri och drabbades av en mindre ålders ångest. 2) Jag vill inte att hon ska dumpa sin kille om hon verkligen älskar honom (vilket jag inte tror men,) för att bli tillsammans med mig som kanske gör slut med henne efter nån månad eller två. Men allt detta har jag sagt till henne också. \/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ \/\/\/\/\/ -Exakt så går visan
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
Redaktionen
2005-10-29 01:41
Då säger jag att du ska mysa på det i några månader.. Var som vanligt mot henne. Sen myser du på att du är singel ett tag . :) Om du nu inte går och blir tokkär.. Då får du göra nån tokromantisk grej för henne.
namaste
anikken P19 : Jag har tänkt i banor som att hon är värsta mind controllern och bara drivit med mig i månader. Då har jag ärligt talat skrattat och applåderat då jag tänkt att hon skött det så jävla bra. Men hon claimar iaf att hon aldrig ljugit för mig. Eller så utnyttjar hon dig eller så gillar hon dig verkligen men är rädd för ensamheten och vågar inte riktigt bryta upp med sin kille för ni kanske inte har någon framtid? Ensamheten is a bitch... -Detta är det jag tror mest på. Det tog flera månader innan jag tog steget i att lämna min tjej även fast jag älskade henne för att jag hade vant mig vid henne och rutiniserat hela förhållandet. Hittils har jag tagit varje chans, men det har bara studsat tillbaka på nått sätt. Jag ahr fått bekräftelse i form av vad hon känner för mig men jag vill mer än så. Och det finns inte en chans att jag bara tänker vara polare med henne för det går inte
Shit, jag började tänka på nåt annat medans jag läste... Fan, tjejer är bara knepiga helt enkelt... inte värda att lägga ned så mycket energi på egentligen... Men det gör man ändå...hmmm...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
utgå från att alla tjejjer är slynor,...då blir man aldrig besviken.
Förhindra den syndiga onanin
De flesta tjejer är dårar. Undvik dårskap.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Dumpa henne fort, hon abra driver med dig enligt det jag har läst. Känner en kompis som har blivit utsatta av samma sak, dom pratade väldigt ofta och var på bio en gång men bara efter några månader så gick hon öber till den svartsjuke pojkvännen.
Aight, men nu när jag har det där i åtanke så håller jag henne kort. Spanar bakom ryggen liksom.. Me nu i helgen så hade hon varit hos honom och jag citerar "Men det kändes konstigt". De hade bråkat igen och hon "ville mest bara därifrån". Vi får se hur den här veckan blir alltså
hoppas hon skiter i både dej och sin kille. vore oväntat och kul.
undertiden
Bruden är ingenting att ha för tillfället. Att gå direkt från en relation till en annan är aldrig bra och speciellt inte om hon varit kär i dig medan hon var tillsammans med den andra snubben... Sen tycker jag du gjorde fel också som hökar på en tjej som trots allt är upptagen :P Har väl gjort alla fel man kan göra i relationer, så jag menar inte att framstå som någon don juan som kan allt ;)
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Sjukt klantigt att få känslor för en i klassen, förträng känslorna, det är faktiskt väldigt bra, till slut så glömmer man liksom bort.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
broed__ P19 dumt skrivet, mycket dumt skrivet.
http://www.earforcefm.blogspot.com
ASUL P18 Fungerar bäst så.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
jo för vi vet ju alla att förträngning är problemlösare nr1! i världen. Det håller ju verkligen i längden...
skit i allt. racka lite folle istället å må som en man.
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination! MELANIE IS DEMENTED
Kan informera er om att jag pratade med henne i telefon typ tre timmar igår natt. Pratade om allt möjligt men hon pratade mkt om att hon var trött på sin kille och hans sätt att vara. Hon vet inte om hon har några känslor kvar. Hon erkänner att hon är fånig som inte gör något åt saken men hon skulle fundera återigen på att göra slut med honom. Givetvis ställde jag mig på hennes sida och gav henne lite peptalk hehe mne vi får se hur det går. Hursomhelst så bestämdes det en bio i helgen så wish me luck:)
Jävla QanA du ger mig otur:/ Pratade med tjejen för en 15 min sen, hon utbrast ganska snart men vi tar bion imorn då.. Direkt tänker jag "fitta också.." för imorgon ska jag när jag vaknar hinna packa, åka till morsan, äta, hooka cash o dra in till stan liksom och det tar tid. Så jag var skeptisk och frågade henne om det inte gick på fredag eller lördag. Båda dagarna var hon uppbokad (Fredag bio me polare och lördag kalas hos snubben). Pengarna blev väldigt fort ett problem eftersom jag inte har nå kvar av studiebidraget och det dröjer tills jag får av min bror. Nu har jag iaf fixat pengar tills imorn men fan, jag undrar liksom om det är värt det ens:/ Hon verkade inte speciellt berörd av att det kanske inte skulle gå o liksom ba aja Eller så är det jag som inbillar mig. Men det blir bio imorn iaf men ikväll blir det fan ett snack om varför hon envisas om att dras med en person hon inte ens tycker om längre:S Så önska mig lycka till nu en gång till, inte du Qana;)
Hoppas hennes snubbe ser er och spöar er båda två.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Jumpcut: Jag har sett hennes snubbe och jag tror nog inte det blir några problem. F.ö så står han för två saker som jag hatar.. Han får skylla sig själv
Tjao! Fraga 1 Tror ÅderpåleOne har ratt i den forsta fragan Fraga 2 Varfor inte se sig om efter andra? Sure, ha henne som backup eftersom hon tydligen har dig som det, och sen kan du ju anda typ umgas med henne och sadar men traffa andra ute mer oseriost. Jobbigt att lasa sig fast hos nagon nar det inte ens ar sakert.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt respektlöst att limma på en upptagen tjej. Hade jag varit hennes snubbe, hade jag skurit halsen av dig för länge sen..
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
du borde bazza henne, och sen skita i henne!! hon leker med dig...
enike_embhäli P21 wööörd.
1. hennes kille har rätt att vara svart sjuk. du försöker ju sno hans tjej!
Ni behöver sånna som mej. Ni behöver sånna som mej, så ni kan peka med era jävla fingrar o säga: Titta, där är elakingen