Tack Ronnle P0 , nu vet folk hur jag menar,men inga stötte pelare......För det andra så vill jag bara säga att hur alvarlig jag än egentligen vill vara med idéen så är det ju för fan bara Männsikor på Whoa som på allvar sitter och argumenterar i mot...Ushhhhhhhh, ni är som indievågens kultur fascister......
"Vi är alla babylons fallfrukt från den fria kontinenten"
Anka 1. Det kan mycketväl vara en kvinna men jag tyckte han hade lite mansdrag (ord?). 2. Det är den som betalar mest för att vara den första ut på diamantstången, förhoppningsvis typ George Bush, Bill Gates, Usama Bin Ladin eller Ariel Sharon eftersom denna varelse dör. 3. Mitt namn är inte ronnIe utan ronnLe. Så vet du det också. höhö Jumpcut Måste du vara så tråkigt seriös?
Mind Your Head...
Ronnle: 1. Erkänn för att den inte har någon kjol :) 2. Men Usama är väl död? =/ 3. Ok, då vet jag ronnLe!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gillar inte stångar så mycket. Däremot kan jag tänka mig att bygga en henge. Större och bättre än alla hengar som blivit byggda!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Legetim P18 Du svarade inte på min fråga?! Diamantstång i all ära, men varför?
Tequila F17 jo för att ens sinnen är så låsta ,,dust den här saken är ju något som inte hjärnan knappt kan koppla ungefär som hur stor universum verkligen är.... Tänk att kunna genomföra en sådan här sak,,, kolla bara på Ronnle P0 :s bild det var ju så nått jag tänkte mig det,men det går ju inte heller för rätt som det är måste ju stången gå rakt ut i luften.........
"Vi är alla babylons fallfrukt från den fria kontinenten"
Ok, jag försöker igen. Kommer stången se ut som om den vinklas uppåt om man tittar ut mot horisonten?
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
psyjunta intressant tanke... kanske om man står typ 50 mil från mittpunkten på stången. men om man står på stången, och den verkligen är spikrak, så skulle man se en längre raksträcka än någon någonsin sett förut :D tassel typ som stonehenge elelr vad menar du för hengear?!
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
hmmm that makes sense!
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
feenposhleen Ja stonehenge... grymt feta!
Anka Om Usama är död eller inte vet vi inte så det behöver vi inte spekulera i =]
Jag tog mig friheten att göra en ny, mer säker, bättre och komfortablare ritning (ni kan tacka mig senare)
Jag gav också projektet ett otroligt fint namn.
Operation Se världen
Mind Your Head...
och JA, Stöttepelarna behövs!
Mind Your Head...
En stång av ren diamant som skulle räcka längst hela Jorden skulle vara värd så mycket så det överskrider lätt Jordens alla tillgångar (idag). Kanske en idé att dra ett jättelångt hampasnöre runt jorden istället, för att kolla exakt omkrets på ett visst ställe. Tänk så maxat att ha gjort en helt egen omkretskontroll utav vårat jordklot! :)
Sen kör ett Boeing 747 in i skiten när endast 2 veckor kvarstår av byggandet.
dingrinn.blogspot.com
hahah fan va vrickade ni e asså, har fan itne skrattat så mkt på länge!!
---------------------------> ---------------------------> --------------------------->
Trimmad har rätt. Vi lägger ner våra planer :P
Mind Your Head...
fan vad grymt, lär det inte kosta typ 100 000 000 miljarder dock?
Knugen, jag tror vi klarar oss runt 2 miljorner, byggnaden är trots allt inte så stor. =]
Mind Your Head...
Men tänk om alla i diamant stången får höra ett rykte om att på den ena sidan så kan man se ett riktigt fett stärnfal,l blandat av blåa space hundar. Då kommer alla att springa över till andra sidan, och så kommer diamant stången väga över, åxå kommer den likt nål i en 2 ton tung margarin klick bara försvinna.. :/
work some magic
Brodin1 är nålar ökända för att försvinna i smörklickar?
Bygg ett hus eller en mur. ta ett vattenpass så du ser att det blir rakt hela tiden. Bygg byggnaden väldigt lång, så lång att om du står på avstånd bakom den så ser du att den böjer sig längs med jorden .. finns det något som är rakt?
Mac is back
Feemposhleenp2: Ja, visste inte du det? :)
work some magic
nopez... man lär sig något nytt varje dag :P