Är det vinter 2gånger om året?
En sån där konstig sak som jag började tänka på någongång när jag borte tänkt på någonting annat: Det är ju vinter i Januari (då det är ett nytt år) och sen blir det ju vinter i November också. Betyder det att det är vinter två gånger om året?
Ja
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Det är vinter två gånger om året. Det blir vinter en gång om året.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ah men bara under en årstdid hehe
Vilken deppig tanke, usch för vinter. Men här i Umeå börjar ju vintern så himla tidigt med.
vilken årsdit menar du är är mellan dom två vintrarna då? i december? sommar då eller?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Jag tror inte hon menar så, utan bara att man två gånger per år kan säga att det är vinter, efter och innan nyår.
spelar roll hur hon menar. riktigt ovärt
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
jag blir förbannad och loggar ut varje gång jag hittar en sån här tråd... so here we go.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
hehe japp faktiskt. I början av året, och i slutet av året.. Det har jag aldrig tänkt på. fast det ÄR ju bara en enda lång vinter egentligen, inte två vintrar, bara att de går över årsskiftet!
Men om man nu säger att det hela är en årstid.. det är ju inte samma vinter i Januari 2005 som i November 2005...
haha det är ju vinter 10juli och 1 december
..!.._{-,..,-}_..!..
haha jomenvisst ;P Vi säger så... Du är knasig!
Tack så mkt det värmer :) Är du så mkt bättre själv då? Och jo Matttan är knasig på ett bra sätt ;)
Det blir bara en vinter om året. Den börjar i november nån gång. Vintern börjar inte direkt om efter nyårskiftet, så det blir inte vinter två gånger.
Måste man vara jätte seriös, går det inte att leva med tanken på att det blir vinter två gånger om året? Även om det inte är så. Är så less på alla förklaringar och konkreta svar får nog av sånt i skolan...
coolt.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Nicka ; Och basera sitt liv på lögner och fantasier?
Jag gör inte det.. gör du?
Eftersom det är "ny" måndag så borde ju nästan den teorin hålla också.. dock elakt att göra parodi på mig jag kan inte röför att jag är blond...
jo du? =)
..!.._{-,..,-}_..!..
Matttan; Är inte du på min sida?
Tacka fan då för att vi här i norr inte ens har fått snö än. Men snart släpps väl helvetet ner på oss ovanifrån.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Counter-clockwise P23 Nej, då har du varit vaken 2 gånger på måndag den veckan.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
Yes äntligen någon som fattar vad jag menar! :)
hasseone du e ju bara 1 år... menar du när du var 8 månader gammal eller?
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
jag har planer på att bygga ett tak över alingsås så att det aldrig är vinter, men jag hade planer på att bygga en rymdraket när jag var liten också. och det blev aldrig av, så jag tror inte det blir något tak över A-base heller.
smells like funk
Jernvante ; Vadå vinter? Norrland är ju tropiskt! ;P
Alla verkar ha glömt bort att vi bor i Sverige, det är ju typ vinter hela året om...
At the gates of Eternity...
ALLT DU GÖR ÄR FEL.
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination! MELANIE IS DEMENTED
Det är ofullständiga vintrar per år. Eller?
Don't you feel more like you do now than you did when you came in?
Vintern e bäst=).. Så som du räknar så ja vi har två halvvintrar som ut gör en helvinter:D Och det är ju det "hela" vi utgår ifrån:D
sommaren än ju kung
..!.._{-,..,-}_..!..
Ja, vintern är bäst! Heja Norrland!
Wii sommarn är bäst hejjja hawaii
..!.._{-,..,-}_..!..
vintern borde ju vara 4 ggr
..!.._{-,..,-}_..!..
Just för tillfället så är det ju ingen vinter så jag antar att mitt resonemang inte riktigt går ihop....
de har jag fan inte tänkt på
det e ju förfan vinter året om i detta fitt landet.. aldrig varmt..
Reggaetoooooooon
det klassas väl som vinter när medeldygnstemperaturen är lägre än noll. alltså har det inte varit mycket vinter hittills i år
http://www.kommandot.se/wp/