Producent
2005-11-12 10:19
katter ser andar,spöken osv ??
man brukar ju säga att katter kan se det vi inte ser allså andar,spöken osv? tror ni dom kan göra det? har sett att min katt stått o kollat mot väggen o följt nått med blicken..så jag kollade efter va det va den kikade på ( om det va nån insekt eller nått ) men det va absolut inget där....jag tror dom kan se nått men som vi inte kan se....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Jamen det gäller absolut inte bara katter. Men visst jag tror på det. Helt klar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skulle inte förvåna mig. Katter är skumma
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gör dem säkert.. blir som man umgås. Mina katter är skitläskiga
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
kanske ser alla djur spöken ..finns spöken för det första? hela mitt liv underlättar om alla säger nej
krossad_anka F60 Haha , säger du ju bara för dendära gången en katt kom ut från ingenstans o kollade på dig =)
Brutal fucking murder!
Gör dem säkert.. blir som man umgås. Mina katter är skitläskiga haha,... min katt e för slö,.. hon reagerar inte ens om jag kommer in i rumet,..
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
PhatSniper P21 ja spöken lär väl vara olika dem med. dina spöken kanske är slöa..
katter och hundar brukar man säga så om tror jag.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Toastare
2005-11-12 14:00
Jag bor brevid en jättestor kyrkogård där jag brukar gå med min hund. Ibland kan han stanna och kolla in bland gravarna och morra...han vägrar att gå. Då brukar jag vända.. för även om jag inte vill tro på spöken så blir jag lite rädd.
Jag skyller allt på Emma!
De sägs ju också att spädbarn och små barn också ser andar och spöken och sånt vi inte kan se, för dom fortf är oskyldiga och rena, eller något sånt jag vet inte.. men dom kan bete sig läskigt o gråta och titta förskräck rakt i luften som om något är där..
Jovisst är många djur känsliga, om det sen är spöken eller nånting annat. Dom ska ju tydligen känna naturkatastrofer på förhand också har jag hört.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
yepp jag är helt säker. vår förra katt hade också sånt där för sig, följde något med blicken och sen bara satt och stirrade på ingenting. och de två katter vi har nu gör likadant, ibland så ser dom något och följer med blicken, sen reser dom ragg och fräser. de är rätt creepy, men men :)
i min hood kallar vi det haschpsykoser. Fumez: Det är inte okej att blanda ihop kakan och kattmaten.
Rehab is for quiters.
Katter är fan bäst.haha,nämen jag tror absolut djur kan se saker som vi inte kan,har hört det av många iaf.
Producent
2005-11-12 18:07
clone: dom går på behandling för sånt... så kan inte vara haschpsykos =D
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
haha är det någon som frågat katterna eller? jag tror inte på andar och skit så nej jag tror inte dom ser nåt.
Rehab is for quiters.
Producent
2005-11-12 18:22
clone : har frågat min katt men fick inget svar....men senare på kvällen skulle jag göra rent i sandlådan då stod det ett meddelande i sanden som löd " I can see dead People" sen den dagen tror jag dom kan se nått andligt som inte vi ser....=)
haha.. mjo, min hund kan ställa sig i ett tomt rum o stirra på nåt o spänna mig. haha skitskumt
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Ja NÅT skumt är det i alla fall. Min katt brukar också börja stirra rakt ut i luften på nåt och följa det med blicken. Jag blir fett sur och rädd när han gör så, så jag brukar knuffa på honom. Då tittar han typ på mig och sen fortsätter han kolla på det där osynliga:/
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
säg inte så, ingen av mina katter vågar nämligen gå in i mitt rum. de bara ställer sig och stirrar en stund sen går de vidare =/
TrickyMC: Jag hatar katter. Nästa gång jag ser en katt ska den få en ordentlig spark i ändan. Om jag ser dig ska du få en kula i pannan.
Azziz F18 barbiedockor skjuter inte folk:P
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Gemini: nej men seriöst katter är läskiga! jag har alltid haft en stark känsla av att de ser spöken och grejer.
ja gillar inte katter... dom e falska inställande djur... så hänger dom tydligen med spöken åxå...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
TrickyMC: Jag hade nog utan tvekat skjutit dig :) katter verkar smartare än vad du är baserat på dina uttalanden. Hock: Jag är ingen barbie,jag är en chucky :D
Katter krossar =)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
krossad_anka Hehe okej =)
Brutal fucking murder!
mina katter ser nåt som jag inte ser.
I am not a one-trick pony. I rock these feet like no one else can!
ämen ge er nu jag börjar ju bli rädd :(
..!.._{-,..,-}_..!..
äsch värsta filosofi lektionen vi har här. Katter och Hundar ser inte nått som vi inte ser, de har bara en grymt mycket lägre intelligens vilket gör att de tycker det är spännande att titta in i väggar. vilken slutledningsförmåga jag har. alltså det här är ju bara för att ni är så sjukt galna i era djur som ni tror att dom ser nått. "min katt Arne ser defintivt nått jag inte ser, han är så jävla smart så det kan ju inte vara så att han bara tittar in i väggen för att han inte har nått annat för sig"
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
hahahaha
..!.._{-,..,-}_..!..
The_Sun_God P17 jo, jag tycker också att en varelses intelligens spelar in mycket när det rör sig om huruvida den kan se saker en annan varelse kan se eller inte. bra där! :)
läs igen försök förstå
The_Sun_God P17 mjo, ser återigen hur du förklarar din teori till varför en katt plötsligt kan få för sig att titta in i väggen, och att du anser att det är för att folk är så fixerade vid just sina djur, som de förövrigt tycker är så märkvärdiga, som de tror att katter ser saker människor inte ser. men även denna gång fanns där inget mer om varför du tror att en varelses intelligens har att göra med om de ser andra saker eller inte. puss
alltså du är ju dum människa. :) okej vi ger ett exempel: Om du skulle se en människa stirra in i en vägg i 1 timme, skulle du tänka åååå thats a smartass, eller skulle du tycka han verkade ganska dum. Om du ser en guldfisk som simmar runt i ett runt akvariegrejs. Tycker du då den är intelligent eller helt enkelt är en korkad fisk med kort minne? Det jag menar är att när man är så ointelligent som katter och hundar är så kanske man tycker det är spännande att titta in i en vägg, förstår du?, med andra ord så beror det inte på att dom ser andar framför väggen utan snarare att dom inte har nått bättre för sig och alltså stirrar på den!
The_Sun_God P17 ska försöka få en röd tråd på det här nu; q, ser djur saker vi inte ser? fact, djur har en lägre intelligens och skulle därför kunna sitta och stirra på ingenting under vissa perioder. disskussionen; ser de något när de sitter där och ser dumma ut eller är det just bara för att dom inte är särskilt intelligenta? Tsg: konstaterar att djur kan sitta och stirra in i väggen för att de inte är särskilt intelligenta, och just därför kan se det som en intressant sysselsättning. x: vill få fram att i en disskussion rörande om djur ser övernaturliga saker är deras intelligens ovesäntlig. x lägger till att: djur skulle kunna ha ett extra sinne för just det här att se saker. förövrigt så är det ett ganska kefft exempel just det här med djur som stirrar rakt in i en vägg då och då. bättre om de undviker eller agerar konstigt vid vissa platser. ännu bättre om det är ett ställe som kan anses lite creepy även av oss människor, tex som någon nämnde ovan att dennes hund blev konstig varje gång de gick förbi kyrkogården. vill göra det klart att det inte är av provocerande skäl jag har ställt upp allt såhär, utan för att jag själv tyckte att började bli rörigt och tyckte att en liten sammanställning kunde passa. ser illa ut att kalla någon dum rakt ut förresten, detta är ju tros allt bara en disskussion över internet? inget att gå i taket över precis. :P puss
likadant med Barn..sjätte sinnet
halfshell ..önskade jag kunde underlätta saker och ting för dig. Men ja, de finns..
jag vete fan om andar men min katt blev helt cepe när jag satt å kolla på dawn of the dead. alla mystiska ljud gjorde att katten typ ställde sig upp och checka läget runt i rummet å blev helt till sig... hehe
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
xavante förlåt du är inte dum, du missförstår mig bara och försöker framställa mig som dum, eller försökte. men jag tycker du ändå verkar ha fattat lite vad jag menade nu så det är fint!
Jag hoppas det är förklaringen till varför katter är så jävla blåsta och absentminded...
At the gates of Eternity...
Millhouse : Katter tycker jag hör hemma i det vilda. De är inta tama för fem öre, de bara skiter i en totalt...
Millhouse : Sitter din katt när du ber den att sitta? Kan den skall eller jam i ditt fall hehe. Kan den vacker tass, både höger och vänster? Kan den ligg? Eller rulla runt?
haha det trodde jag också om min katt , tills jag upptäckte att det var roppar i kattmaten, *kattmaten är från ryssland"
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
Katter är smartare än hundar. Det är dem, jag har inte sagt att de är bänga. Bara lite blåsta i beteendet ibland, och som sagt absentminded. Men det är upp till en själv om man vill ta hand om ett otacksamt djur. En hund skulle dö för dig om det krävs, en katt står och kollar på när du får hjärtattack och tänker "aww shit, nu kommer jag inte få mat på ett tag! Skitsamma jag kan äta upp ansiktet på han istället när jag blir hungrig"
katter är ju med öppensinnade än vad vi är dem känner saker bättre än vad vi gör. Vissa gånger kunde min katt springa rakt in till min brossas rum av ingen anledning sen sova där, istället för att sova i sin "comando bas"(hans enorma katt ställ). Katten är självstädning, det är inte hunden. :D Katter äger mer och gör som dem vill. dvs äta, sova och förstöra. Katter är Tigrar i skala 1:10 :D Något sjukt som jag och min bror upptäckte var när han kollade på tv. Han satt och stirrade in i tv medans vi kolla på "lilo och sitch", När jag ropare efter honom låsades han inte höra mig men sen så Mumlade han. Man hörde verkligen mrmrhmdfmrm. och överläppen såg man röra på sig. Det var fan sjukt.. Jag och min brossa skattade så att vi fick ont i magen. Han såg så konstig ut när han försökte "tala" eller vad man nu ska kalla det. Min lilla syster har märkt det samma för inte så länge sen. Något annat som min mor har sagt är att katten brukar nicka till henne om han vill ha mat när hon frågar. Bara min äldsta syster och morsan har sett det. I övrigt så hatar min katt mig och vägrar gå in i mitt rum eller min gaderob som man enbart kan komma in i genom mitt rum. Det har skett en "olycka" där inne. När jag bodde hos morsan så brukade katten så vid dörr öppning och stirra på mig lite konstigt. Nu mera så håller han min lillasyster som har fått mitt rum, hon vågar inte sova ensam där. Det är lite skumt med det rummet faktist. Jag har levde där i 4 år. Sen så har det stått orört i nästan 1år. Sen började lillesyrran ockupera mitt rum. Nu babblar man på och på. uggh. kaffet tackar vi för det!..
Idag 05:17, är du säker på att det bara var kaffe i kaffet?
Orale!
Jespers : Hahaha!
levt med katter hela livet typ å nåt lägger dom märke till som inte människan kan se iaf.
BC99 min katt kunde iofs sitt o ligg