I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-11-12 21:45

är de sant?

jag har aldrig tror på de där med själdfränder. låter rätt töntigt.
men nu på senaste tiden har jag börjat tvivla. när samma person kommer tillbaka in i ens liv hela tiden. man kan inte sluta tänka på den här personen även fast man verkligen verkligen vill. även fast det aldrig funkar man så försöker man igen. även fast man är kär i någon annan så är ma endå kär i den där personen, på något sätt? oj va förvirrad jag låter. haha dålig beskrivning kanske.
men är de någon som förstår?

2005-11-12 21:50
Mm, jag förstår vad du menar. :)
Jag tror helt klart att det finns en speciell person som man är menad at dela sitt liv med! :)
Magnus Betnér <3

2005-11-13 13:55
nä nåt sånt finns inte... men det finns av olika anledningar personer som man passar bättre ihop med...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2005-11-13 18:44
Jag tror inte på det...

2005-11-13 18:45
bulltshit!!tror inte på sånt skit...

2005-11-15 00:51
Hm. Jag tror på själsfrändar, på sätt och vis. Men det behöver inte betyda att man måste gifta sig och skaffa familj, det kan bara vara ett oförklarligt vänskapsband, typ. Men jag vet inte.
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."

2005-11-15 13:45
Jag är nästanm övertygad om att man har olika själsfränder under olika tidpunkter i livet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-15 16:09
låter bra..

2005-11-15 17:35
ja, jag har val en sadan dar person i mitt liv, men jag skulle inte kalla det sjalsfrande eftersom det aldrig har funkat, snarare som en person som man inte kan lagga bakom sig, och som kanslor inte dor for konstigt nog aven fast det borde.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-16 20:55
ne de är ifs sant men vad ska man kalla de då? kom inte på något bättre ord riktigt..?

2005-11-16 23:28
Tror inte på sån skit förrän jag upplever det själv.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2005-11-16 23:34
mephisto

"Skit"?

Ja då är jag gärna den första att säga "shit happens" om, eller rättare sagt när du kommer på att du var försen med att förstå :)

2005-11-17 06:56
kalabash: Haha, fyndigt där :P

Ne, men på allvar. Tror inte på sånt snack. Det finns liksom inte i min värld att varje människa har en själsfrände.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin