Producent
2005-11-21 13:03
död?vad händer sen?
igår när jag gick o la mig så började jag funderar på vad som händer efter ens död? allt blir svart man slutar att existera för alltid. tanken e ganska skum att man bara dör o sen alldrig mer finnas på denna planet. Vad händer sen efter att man dör? upphör man att existera eller blir man nått annat? känns ju ganska tråkigt att bara försvinna o aldrig mer kunna gå på denna planet....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Att du aldrig mer kommer kunna gå här är ju en tanke du bör vänja dig vid. Men däremot så finns det ju ingenting som säger att allting är slut när man dör, men det finns nog ingen som kan besvara den frågan riktigt.
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
Producent
2005-11-21 13:22
kast : vem säger att jag inte kommer att gå på jorden igen?? eftersom ingen kan säga exekt vad som händer så kan man inte heller säga at man aldrig mer kommer gå på jorden igen.
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Jag ska ge dig ett tips. Joina nån religion som du tycker verkar passande och slipp den där dödsförvirringen, eller så lever du bara för idag, inte imorgon eller igår. Annars blir du galen.
Fumez Sa inte att det är så. Men att du borde vänja dig vid den tanken, ser inte stor nytta i att gå runt & hoppas & förvänta dig att få återuppstå på samma jord när du dör.
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
Producent
2005-11-21 13:27
Asdöd : joina nån religion tänker jag absolut inte =) utan det va bara en tanke som kom upp igår kväll när jag skulle sova....
tror inte vi kan påverka vad som händer när vi dör, så det spelar inte så stor roll vad som händer
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
det finns inte nån på hela denna planeten som vet vad som kommer hända...och ingen kommer få reda på det heller... så det är ingen ide att fråga... det finns inget svar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2005-11-21 13:56
alltså grejen e vad ni tror som händer efter döden?
jag siktar mig in på attt allt bara är svart.... för jag brukar alltid ha fel...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2005-11-21 14:06
Phluphphelicious: varför e det onödigt?
Producent
2005-11-21 14:09
Phluphphelicious: svar kan man ju får...men sen om det är det rätta svaret det vet man inte....
vi ingår juh i ett kretslopp som djuren och växterna gör... hade inte vi haft så jävla fancybegravnings osv så tror jag att vi skulle sönderdelats till atomer sedan varit beståndsdelar i ngt helt annat =)) vi är inte unika.. vi kommer inte till nån himmel...
((MAAD))
jag tror det är som att stänga av en robot.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Det händer absolut ingenting. Det är själva problemet. Det blir varken svart eller vitt, det blir verkligen ingenting. Att försöka föreställa sig att vara död är som att försöka säga vilken färg vakuum har. Så tror jag, men sen kan jag ha fel, men det spelar inte någon större roll för oberoende av vad man själv tror så finns det ett svar, och det är väl det som kommer hända. Tror inte att jag kan göra något åt det. Det är kanske min brist på religion som gör mig så cynisk?
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
man får helt enkelt ta det som det kommer. "logiskt" tänkt så e det e inte ens möjligt att vi kan existera men nu e det så ändå. allt e helt sjukt och det e väl alla medvetna om. men eftersom vi har en möjlighet att existera nu kan vi likaväl ha samma möjlighet efter vår död. men som sagt, den dagen, den sorgen.... eller whatever. vi kan inte påverka det ändå. eller så vet vi inte hur bara. ALLT e möjligt.
det kommer väl kännas ganska mycket som det kändes innan du föddes. alltså inte alls
har ni aldrig hört den här reglen. " Ingeting Försvinner allt finns kvar "
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
eastend vad har "manga filmer" med min syn på döden att göra?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
det vore ju fett om man kom till den plats man önskar mest att va på! typ på en yard som exempel. hehe , och sedan är alla som har dött under åren på denna plats ! och man typ lever lyckliga i alla sina dagar! men dör man i det livet med? det har jag tänkt på ( om det skulle va så alltså ) . så jag tror att det bara svartnar! tråkigt : JA! men tror mer på det asså...
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Jag tror absolut något kommer efter döden, jag tror döden är bara en fas till något bättre..
Om du inte dör, så är det inte livsfarligt.
den som dör får se.
this is the place for your advertisement
men titta ännu en tråd där folk får svar på sina frågor =D
conzeKwence P24 varför skulle vi inte existera om man tänker logiskt?
((MAAD))
jag har verkligen ingen aning. men det kan ju inte bli värre i alla fall.
Rehab is for quiters.
Alltid kommer denna frågan upp med jämna mellan rum sen jag har varit inne i whoa. Det finns ingen här som kan ge dig ett helt korrekt svar, bara en massa spekulationer och hypoteser. Vill du verkligen veta så ta ditt liv, eller vänta in döden som alla vi andra.