Vilket språk tänker du på?
Kanske låter som en sjuk fråga, men ändå...
I'll see you in another life, brotha!
svenska
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
svenska
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
hebreiska
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skånska ;-)
next.hahahaha men varför ska man tänka på engelska i sverige? absurt. enbart när jag pluggar på heltid på engelska eller bor utomlands tänker jag på engelska helt.
engelska/svenska
Redaktionen
2005-11-21 16:02
Svenska .. Men ibland kan man ju tänka på engelska uttryck.. Eller Japanska. Eller Tyska. Eller Spanska. Men det är bara enstaka ord, så det blir allt svenska.
namaste
next. jo har hört liknande grejer, o stör mig själv jävligt mkt på sevsnakar som itne kan rappa på ren engelska. men de där är ju enbart för mkt....
Jag tänker på engelska om jag gör någon som har med engelska att göra. Om jag kollar på en film som de pratar engelska i och inte har någon undertext så tänker jag på engelska ändatills det kommer svenska någonstands. Och ifall jag läser en bok på engelska som händer ganska ofta och någon säger någon och jag inte riktigt hör vad dom säger så kan det hända att jag svara på engelska.
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
i regel svenska... engelska ibland...
What would macgyver do?
Det är ganska roligt när man är i Finland och hälsar på släckten för då tänker man på en blandning mellan Svenska, finska och engelska. så om telefonen ringer vet man aldrig vilket språk man lyckas svara på :D
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
Graffare
2005-11-21 17:00
tänker på svenska i sverige men är jag utomlands så tänker jag på engelska..
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"