I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

För ett år sedan

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-11-21 19:51

För ett år sedan

Jag vet inte var jag ska börja. Det var över ett år sedan jag skrev något. Allt händer så fort. Varje minut, varje timme, varje dag, varje år.. bara försvinner. På gott och ont. Jag är inget barn längre.. som väntar på att något ska hända.

Jag flyttar från stad till stad. Kan aldrig fästa mig vid något. En del av mig ville inte lämna allt, inte just då. Jag kanske aldrig ser henne igen. Jag kanske aldrig får veta vart hon tar vägen senare, hur hon mår, om hon behöver mig. Jag har fått lära mig att ha tålamod.

Känslan återkommer ofta. Känslan av en trötthet som aldrig kan återhämtas. Det känns som själen är äldre än kroppen. Som om jag redan levt flera livstider och det vore onödigt att leva ännu en. Ändå Det finns inte mycket som jag bryr mig om för min skull. Jag lever för min omgivnings skull. Jag lider och jag skrattar med dem. De är min väg till lycka.. och sorg.

Vart jag än går ser jag människor som tycks lida av samma vardagliga problem. Jag behöver uppleva mer glädje. Nikotin och alkohol botar ingen smärta.

fuck it...

2005-11-21 23:28
Va?

2005-11-22 01:40
"sometimes while flying i would pray for a mid-air collision"
"gain an hour, loose an hour"
"look, officer, that condo was not my apartment, it was my LIFE, i loved every STICK in there!"
Vem låter du som?
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination!
MELANIE IS DEMENTED

2005-11-22 17:21
äkta fight club. äkta mörda dig själv så mår du bättree efrer åt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-22 17:56
"..ser henne igen"

Är "Hon" symbolik för "Något" eller har vi ett kärleksdrama?

2005-11-22 20:40
Kärleksdrama :/ Min första stora kärlek...
fuck it...

2005-11-22 20:49
Fyfan, sånt här skrämmer mig.
Jag är inne i samma skit och JAg VILL INTE!!!!!!!!!!!!!!!! att det
ska bli som detta exempel.

Idag bokade jag en resa i hast till Ungern!
Vem fan vill dit liksom?
Bara för att komma bort från land/stad/mark som
luktar som något som påminner om henne.

Nej, det ska inte bli såhär.

2005-11-22 20:55
Precis, men vad ska man göra?
fuck it...

2005-11-23 15:58
bdm

Har fan ingen aning.
Det känns lättare när jag inte
ser henne, hennes hus, hennes cykel,
hennes telefonnummer eller hennes
sms på ett par dagar.

2005-11-23 16:53
Känner igen mig som fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-23 17:55
asdöd true men asså jag bor 60 mil ifrån henne nu liksom men ändå finns hon i mina tankar hela tiden :/
fuck it...

2005-11-23 22:32
bdn.

Jag tror bara att det är att härda ut.
Vissa känner såhär livet ut.
Andra repar sig efter några månader och
träffar 10 ggr bättre och känner 100 ggr
mer ..

Man får vänta och se vad som händer med en själv.

2005-11-25 04:11
Hataren
the first rule of hatakvinnorklubben is that you do not talk about the hatkvinnorklubben.
The second rule of of hatakvinnorklubben is that you do not talk about the hatkvinnorklubben.
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination!
MELANIE IS DEMENTED

2005-11-28 14:53
känner igen det där. har förträngt mitt livs enda riktiga kärlek i nästan ett år men det spelar ingen roll, jag drömmer om henne verenda natt (nästan) ändå. nästan så jag försöker avsky henne istället för att vara kär, blir lättare att ta avstånd då

2005-11-28 16:02
manliga bimbos yeahh :D u cant get this shiiii

2005-11-28 17:06
Det kanske aldrig går över? Man kanske känner galenskapen/ångesten/smärtan/förvirringe n resten av livet.
Vad fan gör man då?

Vad fan finns det konkret att göra? Jag bokade en biljett till Kambodja. Det kanske hjälper, men jag tvivlar på det.
Always outnumbred. Never outgunned.

2005-11-28 19:52
man kan hoppas att man bli kär igen bara?

2005-11-30 00:08
Ignorera dina problem i en par veckor, sedan * vipps!! Så brukar det kännas bra sen senare. Sen gäller d bara att hålla sej på rätt sida om sina problem med henne att man inte faller tillbax ner i deppar-träsket.
Visst kan dom där veckorna då man "bör undvika" henne vara ett helvete och man tror att det inte ska funka. Man kanske bara vill ge upp, sluta äta, inte gå ut osv. Men d gäller att hålla sej i kragen och säga NEJ!! och skaka bort henne ur sina tankar och bestämma sig för att inget ska få förstöra för en, och då d gäller att ha kontroll över sina tankar och tycken.
Senare när allt har "planat ut" kommer du att känna en nystart och inspiration till förändring och tillfällen att öppna nya dörrar.

Detta är mina egna erfarenheter....
There is no way to peace and love, peace and love is the way.

2005-11-30 19:00
fan va ja hatar kvinnor.
MELANIE IS DEMENTED