Din dåligaste dag
Tell me.
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
Själv hade jag en rolig dag igår. Min mp3 som jag sparat till gick sönder igår kväll 2000 åt helvete VAR ÄR KVITTOT? Håller på att göra sönder mina handleder på gymmet igår Försovit mig, ensam, trött, FÖRBANNAD! Vakna av att jag skrek inatt. Bllaw!
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
idag, har så jävla tråkigt
Intergalactic proton powered electrical tentacled advertising droids
Det var väl knappast min sämsta dag, men igår var dålig. Farbror blå stoppade mig på väg till jobbet för ett trafikbrott och blaaa blaa och sen skulle jag ta min cykel dit istället, men det visade sig att den blivit stulen och blaa blaaaa, när jag till slut fick tag på en cykel var jag nästan 3 timmar försenad. Så fick jag slita som ett djur hela dagen, mellan 20 och 22 fick jag lyfta totalt ca 1,5 ton för hand, och sedan svettig cykla hem. Värt att notera är att det är en lång, jobbig väg, och jag har inte cyklat på typ ett halvår. Usch vad hemskt det var. Min kropp mådde inte bra. Sedan hände det en del andra grejer också, men det har jag ingen lust att skriva ned här.
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
dagen då dom nekade mig på systemet för passet hade gått ut:/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aj. =/
Dagen börjar med att jag försover mig med en hel timme så jag vaknar 07:55 och jag ska va hos skolsyster kl 8 för att göra ett hörseltest som jag tydligen inte gjorde när jag gick i 4an. Värt att nämna är också att det testet bara går att göra en gång per år så jag springer till skolan och kommer dit kl 08:12. När jag nästan är framme hos syster, bara en dörr ifrån så är den jävla dörren låst så jag måste ta en omväg runt halva jävla skolan för att komma in från ett annat håll. Testet gick bra med alla rätt men hinner inte stanna i skolan för att jag ska vara hos tandläkaren 09:20 så jag går ner i tunnelbanan och säter mig på tåget. På tåget börjar jag läsa serierna i metro. Den första förstod jag men den andra, elvis, fattade jag nada av så jag läste den igen utan bättre resultat. Jag blir helt fast i den och försöker förstå den. Efter ett tag ger jag upp och upptäcker att jag har åkt två stationer för långt och snabbar mig av. Jag går över till andra sidan Perongen och kollar när andra tåget går, 9minuter surt…….. jaja jag väntar på tåget och åker tillbacka till östermalmstorg. Jag går upp till tandläkaren och hinner precis med en mkt liten marginal. Tandläkaren tog i ungefär 30 minuter så efter det åker jag hem för att hämta upp lite saker till ett skolarbete. På hemvägen går det på en klass som skulle kunna ha gått i typ 1 an, jag får ingen sittplats och blir stående dom 6 stationerna hem. När jag går upp från tunnelbanan ser jag den buss jag skulle kunna ta för att slipa gå hela vägen hem åka förbi utan att stanna. FAN JÄVLA SKIT……. Jaja jag går hem och upptäcker en sån där gullig liten lapp i halen som de står ”Först hem går ut med hunden, glömde henne i morse puss syrran” FUCK…… jag går ut med hunden som tar med sig en boll ut. När jag kommer in har hon den inte. Hatade den dagen ingenting gick bra allt söggg:(
Rolfi P20 HAhahahahaha!
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
MIN E VÄRST : MIN PUNG HADE SJÄLVMORDSTANKAR. min va för 1 vecka sedan, de va på en lördag , hade sett fram imot att bara sitta å slappa hemma med tjejen å glo på film å bara ta de lungt, skulle bli så skönt , då 1 timma innan tjejen kommer så får jag så inåthelvetes ont i sidan "ungefär där blindtarmen sitter" ajajajajaj jag ringer min morsa å frågar va de kan vara - hon säger blindtarmen. faaaaaaanss jävla piss. jag måste fara in till sjukhuset, fan fan fan, men när jag går inte ,innan jag åker går jag´på toa å där märker jag att jag har så jävlarns ont i en pungkulan , den gick knappt å nudda vid. då blir jag så jävla less. aha nu ska man bli steril åkså . de slutade med att jag fick fara på akuten för att de kan vara så att ena min kula försöker ta självmord , eller att den har snurrat tills sig dvs. men sen inne på akuten får jag ligga naken på en säng å ska bli undersökt. aha då kommer de en runt 20 år blond skitsnygg sköterska som ska undersöka mina saker. fyfan,. men men de löste sig ändå , de va inget allvarligt, de gick tillbaks, men jag fick sitta på akuten i 3 timmar , vart undersökt pluss att jag fick göra ultraljud på min pung. så jävla less. men men , min lördag va hyffsat pajjad. min familj å mina vänner kunde inte sluta skratta på en vecka. tack å adjö.
dålig sämre sämst, heter det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dåligt värre värst. tycker jag.
i måndags...min flickvän och jag gjorde slut efter 4 år tillsammans...det känns inte så kul..
Mysig dag det var (igår). Vaknade väldigt sent, hann inte äta och fick gå till skolan med blött hår. Håret fryser till is på vägen och det är så halt att det knappt går att gå. Väl i skolan får jag reda på att vi ska GÅ till en stor skog och orientera både den dagen och dagen efter. Till denna skog är det 4 km, och väl där får vi rusa runt i skogen ungefär 6 km till. Mina vita nike air mådde inte bäst av den blöta, geggiga skogen. Såklart kommer solen fram just som vi är längst in i skogen, och jag får bära min jacka istället för att ha den på mig (tungt!!). Sedan ska vi såklart gå hem från skogen (4 km till) och jag har fortfarande inte ätit någonting. Väl tillbaka i skolan inser vi att det inte finns någon vanlig skolmat kvar, utan vi ska äta något vidrigt som jag antar att bambatanterna hittade bakom frysen. Sedan får jag och p10 gå hem från skolan till mig, och just som vi tagit av oss ytterkläderna stormar min pappa in och säger att vi ska till Borås (jag får ångest för att jag är så hungrig!!!). Efter 3 timmar har vi äntligen gjort vårt i Borås och jag får en hamburgare på Mc Donalds. Såklart får jag nått jävla ryck och spyr upp den en halvtimma senare. På kvällen blir pappa sur på mig för att jag inte städat. Så då stannar jag uppe till 3 och städar hela jävla rummet:( (gick för övrigt inte till skolan idag för att jag vaknade 12)
My heart lives in my vagina.
Trapphus3 P18 du kan inte tycka att en regel är på ett visst sätt. det heter dålig sämre sämst och illa värre värst.
Igår, faktiskt. fick reda på en sak som min pojkvän ljugit om, och jag tror inte att jag har mått sämre än igår.
min sämsta dag slutade på psykakuten. mer än så behöver jag väl knappast säga.
junkgirl Underbart. hur gör jag så jag kommer ditt?
skottis använd din fantasi.
Hrm. Man hugger sig själv i magen, ryker ut tarmarna tar fram den brödsmuliga brödkniven börjar hacka, steker, tillsätter aromat, Äter. Min fantasi. Snuffskadad
skottis tror att man hinner dö av blodbrist innan man hunnit tillaga sina inälvor klart.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH! för rolfi20 och trapphus!!! =D!! hahaha klockrent med rolfis, kan fatta att man blir lack som fan över det. aja själv skulle jag dela med någon dag jag har haft det jv skitigt men jag kommer tyvär inte på någon. lr?! det här e inget spec men iaf nåt jag inte glömmer, hur vissa människor kan vara så arroganta. det var en incident i min förra skola då vi hade vårt årliga snöbollskrig mot rivalerna, en annan skola. Alla var såklart där och kastade lite snöbollar men själv var man inte där vid den dagen (det pågick under flera dagar) utan tillbringande en tid åt att hänga runt kiosken. Lärarna var helt pundade och rektorn likaså. Det slutade med att "de hade vittnen" som sa att jag var där, vilket jag inte var. Förbannad, bankar jag in stolen och svär lite smått. Då kommer plötsligt rektorn, tar tag i mig och säger. "I know that you where there, I got witnesses." (gick i engelskspråkig skola) Man kan inte motargumentera för då blir situationen värre. Men jag försökte förklara att jag inte var där och att jag hade bevis på det, MEN: "I KNOW that you where there! Don't argue!" Det slutade med att de faktiskt inte hade några bevis att jag var där på den dagen men de andra dagarna kunde de ha satt dit mig. =)
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
pellepotter P17 om det där var din sämsta dag så avundas jag dig och ditt skyddade liv.
Idag, min 18 års dag^^ Ingen tårta, inga presenter, ingen fin middag. Utan ett grattis, klapp på axeln och köttbullar med makaroner^^ But its cool..
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
Haha jaha, nej inte min värsta dag:P inte alls, men det suger fitta
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
jag håller med junkgirl. Det där var typ en hyfsad dag ändå ><
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
vf =P! inte mitt fel att inget dåligt händer i mitt liv! lr det har hänt, bara det att jag inte kommer på just nu =P
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
pellepotter P17 jag tycker att du ska vara glad över det. ^_^
Julafton år 2003. Vi är i en Stad/by vid Chiles kust öster väster om Santiago. Den staden/byn fungerar till största delen som sommarställe för Santiagoborna. Eftersom deras sommarlov/jullov börjar ca den 23:e stannar alla hemma på JUlafton för att sedan åka till sommarstället, om de har något. Det fanns ca 2 resturanger öppna den dan, som var våran första dag i Byn/staden. Men, föräldrarna vill ju givetvis äta billigt och vi äter på ett "Matställe" inte kostar så mkt, men eftersom "Säsongen" inte börjat en så består vår Jullunch av: Ojlig spaghetti och tomater. Det blev inga Julklappar, Ingen gran, ingen Julmiddag, utan en kväll med typ kortspel och Chilenska bakelser som man köpt på snabbköpet.
Twang System fi de werl
Dj_Paco P16 fast det där verkar ju ha mer med krossade förväntningar att göra än att det var en faktisk helvetesdag. eller?
idag är faktiskt en jävligt dålig dag.. morgonen börjades med att jag vakna 5, och kunde naturligtvis inte somna om. 8, gjorde jag mitt svåraste prov ever, histora. Kommer troligtvis få ig. Efter det hade vi idrott, där vi skulle visa upp nånting, vilket jag och min grupp hade glömt och fick betyget g. Därefter hade vi mattetest. 2poäng av........ ah, nån summa. Dagen fortsatte med ett stoooooooort missförstånd mellan mig och min pojkvän, som kunde gå riktigt riktigt illa..
komik P18 GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS! !!!!!!!!!!!! fö fan! 18 år !!! STORA GRABBEN NU JÖ :D ah jag försökte ivf.
behöver ni funkis så bjinga bilen!
vaknar en vackert jobbig höstdag för två år sen jag missar tågfan,sätter mej på nästa och kommer fram till helsingborg där min skola är-jag springer som en idiot til bussen,käner i min innerficka och hittar inte mitt busskort.letar igenom hela väskan,jackan,alla fickor,gympapåsen,allt. inget busskort. jag springer ner till tåget,som givetvis då har ÅKT vidare till ängelholm.anya utan ngt kort. jag springer runt på hela stationen i helsingborg,letar efter folk,frågar om dom har fått in ngt kort,men icke sa nicke.inget kort till anya. kan tilläggas att den perioden i mitt liv inte var så lyckad. mina föräldrar hade skiljts,min mamma var cp i huvet,jag hade rymt hemifrån o flyttat in till min pojkvän,var sjukt deprimerad (försökte ta livet av mig varje dag osv). jag orkade inte gå upp till skolan för jag visste att jag ändå inte kommer komma hem.jag hade inga pengar på mitt kort-gick ut till helsingborgshamnen och tänkte ta livet av mig,men där var rätt mkt folk. stack in på stationen,snackade med min dåvarande pojkvän och han kunde inte hämta mig utan tyckte jag skulle vänta till kl. 17:00 så han kom o hämta mig.klockan var då 9.jag blev förbanna & arg,hans pappa ringde upp mej o hade snackat me honom o han var lesen blabla. jag vet inte hur,men jag tog mej hem bäst fan jag kunde,tror ja skramla ihop till en barnbiljett hem. när ja kom hem var ja sjukt förbannad och började bråka med en kopis. han sa en hel jävla massa skit,som attjag borde ta livet av mi-när han visste att jag försökte göra det typ varje dag. jag ringde dåvarande pojkvännen han kom hem när ja stod i fönstret o skulle precis hoppa när han drog in mig igen. what a day,huh
Stranger Som du ser verkar dom flesta på whoa fatta va jag menade. Att du inte söker till nån högskola o kommer ifrån whoa. bondjävel
Min sämsta dag någonsin var midsommardagen.
Azziz F18 Aj. Hur mår du nu då?
min baby flyttar till boston. heartbroken. jag ar dessutom forkyld. hela huvet spranger av sjukdom och grat och jag kan inte ta piller for jag har magsar. latt den sugigaste dagen i mitt liv.
Alla kanner Apan Apan kanner ingen
skottis : mår bara bra idag,tack o lov =) Gick till psykiatriker & började ta zoloft oc det har hjälpt =)
fyfan vilken skitdag sickycyruz! tar du också zoloft?
mycket bättre,man märker effekten efter ca 2 veckor då man plötsligt slås av "herregud idag har jag inte tänkt på hur jag ska ta livet av mig". Så fort jag tänker tillbaka på den tiden då jag mådde som jag gjorde tar jag min zoloftkarta och pussar varenda liten tablett. synd bara att dom är så jäkla dyra,man kan inte heller vara öppen med att man tar dom- tar man dom så är man sjukt psykskadad enligt mångaverkar det som.
första gången jag försökte ta livet av mig var när jag var 8 år gammal.var väl inte deprimerad overall,men hade en ganska jobbig barndom min pappa misshandlade min mamma och jag visste ine hur jag skulle hantera det. när jag var tolv kom det som höstdepression. nåt år senare bröt det ut på riktigt. Jag grät hela tiden,men mot mina kompisar var jag glad,så ingen fatta ngt.jag slutade med alla hobbys,inget var kul allt var helt meningslöst,kände knappt några känslor för folk,bruka sätta på musik och planera hur jag skulle ta livet av mig,när den bästa tidpunkten skulle vara,om jag skulle skriva avskedsbrev-vilket jag gjorde en gång också-försökte strypa mig själv,skära mig i halsen,handlederna,bröstkorgen och magen,dunka huvudet i betongväggen,eller golvet,försökte kväva mig själv,ptja jag testa nog allt utom medicinsk väg o dö. slutade äta helt och hållet försökte tvinga mig själv att spy-skapade någon sorts psykiska ätstörningar. well it was pretty bad. bra att du bad ngn om hjälp att du insåg att det inte var bra!hoppas d blir bätre för dej snart
nej nu har jag inte försökt på två år :) bra va
bruka sätta på musik och planera hur jag skulle ta livet av mig,när den bästa tidpunkten skulle vara,om jag skulle skriva avskedsbrev-vilket jag gjorde en gång också-försökte strypa mig själv,skära mig i halsen,handlederna,bröstkorgen och magen,dunka huvudet i betongväggen,eller golvet,försökte kväva mig själv,ptja jag testa nog allt utom medicinsk väg o dö. no disrespect but... om man verkligen vill ta sitt liv e det sjukt enkelt. så du ville nog inte dö... just crying out for attention. visst har tanken slagit mig också vid vissa tillfällen i livet... men det stannar vid tankar... antar att väldigt många slås av sådana tankar någon gång... men att försöka och misslyckas ser jag bara som en löjlig grej, då vill man inte dö helt enkelt... inte på såna sätt du försökt med iaf. grow up.
conzeKwence P24 vad vill du ha sagt med ditt inlägg? att det är "löjligt" att må så dåligt att man försöker dö fast man kanske inte vill innerst inne? det finns ingen som försöker begå självmord för att det är kul, så ett misslycket självmordsförsök är lika illa som ett lyckat, kanske t.o.m. bättre eftersom man då har chansen att hjälpa människan om man hör om det misslyckade självmordsförsöket. förresten... missade du att hon mår bra idag?
conzeKwence P14. first of all vill jag ge dig en fet bitchslap för du är körd i huvet. Jag mår bra idag om man verkligen vill ta sitt liv e det sjukt enkelt. Jasså,och detta vet du för att du själv har gjort det? PUNK! så du ville nog inte dö... just crying out for attention. Cryin out for attention? Attention av vem? Ingen visste att jag höll på med de saker som jag höll på,ingen anade ens.Snacka inte om saker du inte har en fucking aning om. visst har tanken slagit mig också vid vissa tillfällen i livet... men det stannar vid tankar... SYND! antar att väldigt många slås av sådana tankar någon gång... men att försöka och misslyckas ser jag bara som en löjlig grej, då vill man inte dö helt enkelt... inte på såna sätt du försökt med iaf. grow up. Det där var bara ett stort tecken på ointelligens. Du är sjukt trög i huvudet och du kanske borde söka hjälp, eller läsa lite böcker för o få dom små grå att fungera igen? Så det är bättre o lyckas och dö för att man ska vara cool i ditt huvud? Det är inte löjligt, det är tragiskt att försöka ta livet sig vare sig man lyckas lr inte. Du har ingen aning om vad du snackar om, du känner inte mig och du är väl knappast den att döma hur pass mycket jag ville dö,va? Jag skiter fullständigt i om du tror att det är "löjligt" för att man har "misslyckats" att ta livet av sig. Tur att du är så fucking cool själv, kul för dig att du inte har försökt att ta livet av dig,tydligen har du inte varit långt ner på botten så att uttala dig om min situation är bara väldigt,väldigt dumt.
När min lilla vovvsing försvann... usch usch.
Dice : Hell yeah,go ME =)
jaja... don't get all hectic about this shit... men jag syfta på att det e inte självmordsförsök... inte i mina ögon iaf... ska man strypa sig själv exempelvis... hänger man sig i ett rep uppspänt i exempelvis taket... pushar undan sig från en stol eller liknande... då kan man inte ångra sig liksom... misslyckas man då å bara knäcker nacken eller nåt... DÅ har det varit självmordsförsök. men men... visste att jag inte skulle yttrat mig. haha sen att hon mått dåligt å så... det tvivlar jag inte på... bra för henne att hon mår bättre... men det va inte det jag sa nåt om... men formuleringen irritera mig bara... ?starka? självmordstankar skulle jag kalla det.
^ sök hjälp. sa jag HUR jag hade försökt strypa mig?fuckin idiot.såna sm dig vill jag bara ge en fet smäll.
nä, det behövs inte gyal... grejen e den att hur fan ska man ens kunna strypa sig själv till döds om man inte hänger sig? verkar inte som ett seriöst självmordsförsök då... förstår du ens va jag menar?
gahh shut up.kanske återkommer sen när jag inte har en vilja att strypa dig =)
hehe :P jaja... men ta det inte så som du gör för det enda jag kommentera va formuleringen av dina ord... still don't know you in real life. aja, ska sova nu. sleep tight gyal...