Det är säkert rätt i det du säger... Jag känner igen det du säger med tjejer och drinkar. Sen har jag 2 polare som är de som du beskriver i början. De killarna du beskriver i början tycker/tror jag är jävligt osäkra med sig själv. För det mesta oskuld och tror att allt handlar om pengar. Money power respect är det för de ink många andra. Tycker den frasen är så jävla löjlig. Pengar får man om man jobbar, hur mycket pengar man vill ha beror på ens egen vilja genom att jobba. Makt och respekt är inget jag behöver. Vill att polare visar respekt för mig, resten kan börja bråka för de måste bevisa något. Tjejer har en tendens att "sälja sig" själva genom att snika på kille så hon får en billig fylla. Tycker det är helt rätt för hade hellre gjort det också. Hur det är med sex och sånt vet jag inte efteråt. Jag har en personlighet till jag har träffat på som lyder såhära: Ursäkta uttrycken ifall ni känner er träffade invandrare. Jag bor i ett svenskt område, är halv finsk halv svensk. Går ut på en nattklubb eller disko så stöter jag ALLTID på den hära utlänningen som får för sig att han är kung och att man ska lämna honom plats för han ska ragga upp alla brudar. Men det han igentligen gör är att tvingar en tjej på honom för att visa att han är pimp. Stöter man i honom så får man han och hans polare på sig så bryter man näsbenet på någon av de. Det är många svenska som håller på såhära också så jag menar inte att dra alla över en kam. När man går ut på krogen så finns det så många loosers som inte vågar vara sig själva. Sen finns det de som måste vara något extremt. En som satt gränser runt om sig själv. Finns även här på whoa. Man är inte hiphopare om man lyssnar på flipsyde eller hård rock och inte har en baseball keps och baggy jeans. Finns folk som måste vara extremt snobbiga som måste gå runt och kolla vad för märkesskärp man har(tro det eller ej har fan hänt mig) och dylikt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.