I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Drömma om kärlek ?

Övrigt - Vardagsfilosofi

Producent

2005-12-05 12:00

Drömma om kärlek ?

Drömmer alltid om att jag är kär i en tjej och sedan försvinner hon och jag vaknar sedan lite besviken, men ändå¨lite glad och känner hopp.
Kollade drömboken och där stod det:
"När en ung flicka drömmer att hon är kär, trots att hon inte är det i verkligheten, är det ett dåligt omen. Förmodligen kommer hon att dö ogift. Drömmer du att någon är kär i dig och du inte besvarar den personens känslor, betyder det att du kan få problem med att hitta en vän när du behöver en sådan.
Att drömma om kärlek är ett förebud om välstånd, lycka och framgång hos det motsatta könet "

Vi får väll vänta och se om jag får nån framgång och lycka eller om det bara är skitsnack, eller vad tycker ni. Har era drömmar slått fast som drömboken beskrivit det ?

Since 1984
@realgizlee // twitter

2005-12-05 12:11
Ähh, att inte dö ensam är överskattat; det gäller att komma underfund med att man kommer att dö ensam och skaffa massvis med katter. Jag har redan bestämt vad de ska heta.
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.

2005-12-05 12:37
ja drömde om min pojkvän :D haha kul dröm iaf, fast minns inte allt. men ja drömde väl om han för ja tycker om han så mycke ? inte för att ja tror att ja e kär i han fast ja inte är de? de är skitsnack för jag älskar han.

2005-12-05 17:55
jag drömmer om flickan en hel del, flera nätter i veckan brukar det bli. är inte drömmen i stort sett bara om henne så är hon iaf med lite grand. :)
är väl ingen dålig grej att drömma om den man är kär i?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2005-12-06 09:58
ord...klart man dör ensam..finns inget sätt...katter är ett måste..
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2005-12-06 13:32
Ne men det är bullshit..
Att du kommer leva olycklig bara för att du drömmt att du är kär..
Livet är det du gör det till.. Det är ingen som kan förutspå..speciellt inte via drömmar
Säg Whalla!?
Poet

2005-12-06 13:46

det där är bullcrap, på riktigt.
jag har drömt att jag varit kär, jag kommer inte dö
gammal kärring med 50 katter. sådeså.
What I said, yo!
Producent

2005-12-06 14:34
Ni har missförstått hela tråden :S
Since 1984
@realgizlee // twitter
Producent

2005-12-06 14:36
Jag är kille vilket gäller det som är markerat tjockt kursivt
Since 1984
@realgizlee // twitter

2005-12-06 14:52
Alltsa.. jag brukar nog inte dromma att jag ar kar i nagon.. men pa kvallarna kan man ju fantisera ihop ett och annat. Gills det?
Fast det gor inget om jag blir ogift. Desto lattera att ga vidare efterat!
What we do in life echos in eternity.

2005-12-06 15:25
Det där därför jag alltid få mian drömtjejer i drömmen :P

Poet

2005-12-06 15:51
micKillah

jag tror alla vet att du är kille.
vi har sagt att det är bullshit.
nuff.
What I said, yo!