tänk å få ögonen utslitna.
asså sånt kan ju hända ibland. Finns ju galningar. Hade d hänt mig hade jag fan gått hem å blow my head clean off. Jag tänker hela tiden på såna där otäckheter typ som å bli huggen i kuken eller nåt. vad hade man gjort? fan läste om nån snubbe som fått kuken choppad i afrika eller va d va. va fan gör man åt sånt? fan ja blir galen.
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination! MELANIE IS DEMENTED
kollar vad oddsen är att man ska träffa på en sån galning, o sen oroar man sig inte. Jag är mer tvärtom, har väl mer tankar på att utföra sånt på någon än att jag skulle råka illa ut själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Messo, precis, lär ju inte vara så jävla ball o glida in på akuten med kuken i handen bokstavligt talat o försöka få dom att sy fast den. Fast John Bobbit blev ju Frankenpenis efter hans fru's vredesbrott.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kroppen är bara en jävla förlängning, så länge jag fortfarande kan tänka är jag nöjd.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
MMS P17 HAHAHAHHAAHAHAAAA
Försökte googla fram det utan resultat, men det var väl för något år sedan som en psykiskt störd man helt plötsligt började misshandla en döv snubbe, när han kom loss blev han jagad och fick ögonen uttrycka av psykot. Usch, mår dåligt bara jag tänker på det...
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Undrar hur ögon ser ut inuti?:S jag har alltid tänkt mig att dom är vita rakt igenom, men hur är det?
My heart lives in my vagina.
Jag har tänkt på en sak: om en person, med allvarliga psykiska störningar hoppar på dig när du går hem och börjar t.ex. slicka dig på pannan. Vore inte den bästa lösning att vara ännu mer psykad tillbaka, d.v.s. kör upp en tumme i röven på honom medan du låter som en valross? Se det som en "psyk-battle". Fast det är svårt att säga hur det hela skulle sluta.
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.
opsydaisy: Det slutar med en naken hårdrockare och mig med byxorna nere vid knäna och en snoppfäktning... Eller nej, det var ju när jag försvarade Misery_chicks heder ja...
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
jumpcut: hmm ja den där stackars snubben.... min morsa jobbar / jobbade med honom och deras enda kontakt med omvärlden är ju teckenspråk i handflatan, och möjligtvis blindskrift...
whattup: Fan... Vad gör man liksom? Jag som både hör och ser skulle aldrig kunna tänka mig hur de som är både blinda och döva har det. Vad gör de? Vad tänker de? Hur är deras världsuppfattning? Är de MEDVETNA om deras handikapp? Hur lär de sig att läsa? Många frågor...
jag kan ju säga så att oftast inte blir nån solskenshistoria av alltihop... en snubbe som har ushers syndrom ( döv från födseln, blind senare ) fick ju sitta ensam i så många år att han blev skitzofren. dom kämpar fortfarande med att få "ut" honom. det är han som min morsa jobabt mest med. snubben som fick ögonen utpetade vet jag inte hur han har det, för morsan åkte så mycket genom deras olika avdelningar att jag inte har så stor koll, men han mådde väl hyfsat dåligt, han var ju aktiv och arbetande när det här hände och hade familj o grejer, nu är han helt avskuren. its fucked up. och deras värdlsuppfattning är ju hyfsat begränsad, dom får ju nyheter o så, men det är ju bara det dom får reda på genom händerna o så. men dom försöker aktivera dom, ta dom o handlar o sånt. hmm långt blev det, palla radbryting, party up!
Var det inte nån här som för att tala om rädslan att bli skadad. Typ var grymt nojjig att någon skulle klippa av deras hälsenor när de gick i trappor och satte ner fötterna från sängen, det fick mig att freaka ut iaf, tänk känslan..
ondska alltså,.. blind å döv vilket jävla liv,.. då e re faan ingen större poäng me att kämpa vidare i vardagen asså,,.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Det gäller att bry sig så lite som möjligt. Får du ett öga utstucket så kan du ju ändå leva ett hyfsat funktionellt och praktiskt liv, enda hindret blir att du kommer se ut som ----- så antalet frags på krogen lär sjunka med 92% men men.. : |
jumpcut: a ja läste om d där å d bidrog till min nojjighet för allt möjligt. men man får ju tänka på att precis all rädsla är irrationell också. whattup: d låter faktiskt som ett jävligt intressant jobb din morsa har. vad kallas d?
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination! MELANIE IS DEMENTED
Melanieosv: jag vet faktiskt inte vad det kallas, men hon är nån slags psykoterapeut för dövblinda, typ... men hon gör mer än så, dom har hand om allt möjligt med deras liv.
ah usch, jag drömde för nån natt sedan att någon försökte klösa ut mina ögon, det var ingen trevlig upplevelse.. jag som aldrig har mardrömmar för övrigt.. konstigt..?
jag har ingen aning om vad jag pratar om
observah, ha ha ha :D du låter som de där småskurkarna i Sin City.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Obzervah P22 visa omständigheter? ursäkta vadå? sedan när har omständigheter kunnat vara visa? va? va?? LÄRE STAVA!!!!!!!!!
haha en sjuk tanke jag tänk på som verkligen får mig att rysa är, tänk dig ett vitt vanligt A4 papper..om man håller det i båda ändarna och sedan när det är helt utsträckt drar det genom ögonen hahahaha usch..sjuk tanke men det får mig att rysa så jävla ont och vidrigt...tänk er hur ont det gör att bara skära sig typ på fingrarna av misstag på ett papper..gör ju skitont haha usch.
tänk att ha ett öga dinglande som man kan titta runt hörn med och sånt HAHAHHAHAHAHAHAHHHHHHHHAHAAAAAAAAAAA!!!< br> Och sånt.. Vadå och sånt???!? HAHAHAHA..
fan du e ju sjukare än jag :)
fyfan vad jag garvade när jag såg det..
Ännu en god anledning att lämna lägenheten när du deponerat din gåva hos kvinnan.
"ushers syndrom ( döv från födseln, blind senare )" i knew it!
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Tänker ofta på sånt, fast från ett annat perspektiv, gärningsmannens, inte offrets:)
<3
tänk om någon klipper av ens bröstvårtor med en häcksax. sakta förstår. tänk er att känna en halvslö häcksax sakta klippa avv ens bröstvårtor, fy fan alltså, det är en tanke jag haft i huvudet många år.
det finns ju värre än bröstvårtorna...
Asdöd FANMENARUH?
fun fact: Isaac Newton stack in en nål i sitt egna öga och rotade runt lite för att se vad som hände. Faktiskt ingenting. En annan gång, en varm sommardag gick han ut och glodde rakt in i solen en bra stund för att se... just det, vad som hände. Efter några dagar i ett mörkt rum så förlät hans ögon honom. Han var ganska excentrisk.
Be the change you want to see in the world.
b00gieman: Smaklös?
HAHAHA
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
boogie de nva fan bra man.. men alvarligt varför ens fantisera om såna grejer? jag kan ju säga att de ja e mest rädd för arr att nån ska slita ut min piercingar... jag gjorde en prins albert för ett tag sen tänk nån som sliter ut den
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??
träffar man på Miguel Alvarez i Oz så kan man få sin ögon utslitna ...