kärlek och otrohets tankar!
va skulle ni gjort om ni träffar en person som är upptagen, som stöter på dig? skulle ni, om ni vart intresserad då gått med på de? ligger ansvaret på dig då, eller på den personen som redan va upptagen? anser du att de är ditt fel, som förstör en relation, eller är den relationen redan förstörd då? Ge mig ere tankar!
kul att de körs
om jag doppade din tjej hur skulle du må?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tyvär jag är inte lesbisk. och doppade?
kul att de körs
:) nu försökte jag använda lite whoa terminologi som jag catchat upp nånstans förr. Poängen var hur du skulle känna om nån idkade älskog med din partner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Liyah F19 jo de lät intressant. ja håller faktiskt med dig :) ran_hem P60 jaha så du undrar om va ja skulle tycka? ja skulle bli arg och besviken och sårad på min partner och dumpa han. om de nu va allvarligt. lite sne på tjejen, om de va hon som förförde han!
kul att de körs
men skulle man ta den personen då, när man då vet att den personen var otrogen. En gång otrogen, alltid otrogen?
kul att de körs
Liyah... he he, de låter som om nån har varit otrogen. Att nån tjej har haft förhållande har aldrig stoppat mig innan, vafan då rå, de skiter väl jag i... de är väl inte mitt ansvar. De är ju inte jag som kommer må dåligt efteråt.
eh_japp , har gjort så en gång.. vart me en upptagen kille, på fyllan! jag va ju tänd på honom och så kommer han och stöter på mig, fastän jag visste att han hade tjej.. det känds inte dumt då liksom för jag tänkte inte på det. Plus att det är ju hans ansvar.. det var ju inte så att jag lockade till mig honom! och så känner jag inte hans tjej.. hade de vart en polare hade de vart annorlunda! jag kanske är elak och känslokall, men de känns inte så dumt... Fast jag hade ju inte velat att nån skulle göra så mot mig såklart...
jo.. de e sant att man kan alltid ändra på sig. bara att de är inte många som gör de tyvär.. De låter bra martinnn! ja håller me dig. :)
kul att de körs
Lovato F18 skulle de vart anorlunda om du hade kännt han, och tillochmed träffat hans tjej? jaa man gör så mycke grejer när man dricker, man blir ju typ xtra kåt då. helt sjukt. hehe
kul att de körs
TonyO hur länge gick de att du kunnde vara tillsammans me den personen då innan du var otrogen..?
kul att de körs
TonyO okej då förstår ja.. ja undrar hur länge man kan palla va tillsammans me nån som man inte särkillt tycker om? de kanske är olika från person till person.. jag har själv också vart de.. men då bodde vi långt ifrån varandra.. de orkade ja me i 2 månader typ.
kul att de körs
nej. jag rör inte upptagna. dels för att jag tycker det är ruttet att göra så, och dels för att jag ändå bara skulle förakta killen om han var otrogen mot sin tjej med mig.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Att hon e upptagen spelar för mig ingen roll. (Med undantag ifall hon har barn+gift, då kanske jag tar en funderare ifall man ska ha sex lr inte) Men annars så är det nåt mellan hon och hennes pojkvän att reda ut.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
hänt mig:)vi gjorde nog lite mer än att bara flörta.jag hade inga skuldlänslor alls för att du vet vad de brukar säga:It takes two to tango!
Fikus... inte om du vet hur du skall manipulera dem små liven... då kan du få dem runt lillfingret och så BOOO-YAH så kan du göra vad du vill...
eh japp jag e intresserad av en kille som jag (tror) vet e upptagen, men anledninen till att jag e chicken beror på mig, att jag e ambivalent. samtidit som jag tycker han e världens vackrasta människa så blir jag störd på att en person jag träffat bara nåra ggr har sån impact på mig... så jag tycker har du modet att chansa så pröva!! han/hon du snackar om har ju visat intresse genom att stöta på dig!
och..???
"om den upptagna människan verkligen älskar sin tjej/kille där hemma så ska inte person vara otrogen " Fan vad alla ska hålla på och "äga" sin partner. Ibland så måste man ju få busa av sig och ja får man själv så får den andre det också, svårare än så är det inte, man måste kunna lita på att ens partner "kommer tillbaka". Förbjuden frukt smakar bäst !
det är bådas fel...och ansvar förutsatt att båda känner till att den ene har en relation. men om någon stöter på dig som har en relation så är det en bra indikator på hur den relationen är. men då borde du hänga med personen istället..och inte gå hem med varandra..så att denne hinner avsluta relationen den har innan ni gör något. Det är väldigt tungt när någon är otrogen...du vet..agera själv som du vill att människor skall agera mot dig. och är det ett öppet förhållande så är båda i förhållandet medvetna om detta..och då är det inte att vara otrogen. jag håller med om att du inte skall äga den person du har förhållandet med, men däremot skall det ju visas hänsyn....och det gör du inte genom att vara otrogen...då måste du ju såfall ändra förutsättningarna för förhållandet så att det är ett öppet förhållande och att personen du är med är helt införstådd i detta.
gazt.tumblr.com
Hade jag varit intresserad av killen i fråga, mer än lite fittstoppning för en natt, så hade jag kommit ihåg jävligt väl att han stötte på mig medan han hade flickvän. Dålig stil helt enkelt, såna killar går bort.
<br>
nej aldrig. har för mycket samvete plus att jag vet hur det är att bli sårad. personen som stöter är ju i vilket fall som helst dum i huvet o hur ohett är inte det?
men ändå är det en skön känsla om det e man själv som flörtat upp killen o man lyckas, o han lämnar sin flickvän för en... jävla egoboost. ljuvt.
Lägg ner direkt.. Kan du verkligen lita på en person som bedrar för att komma dig nära? Det är ju helt sinnessjukt att otrohet finns. Antingen är man tillsammans eller så är man inte. Det finns inte en cell i min kropp som förstår sig på/samtycker med otrohet. Jag säger NEJ, skräddaren säger NEJ! Men lycka till med kärleken ändå du ;-)
Jag tycker att det är riktigt avtändande om en kille som jag vet har tjej stöter på mig. Ser faktiskt personen som en riktig loser. Så sjukt respektlöst och äckligt....så det finns ingen risk att ja skulle falla för en sådan person... OM man nu gör det så ska man nog passa sig lite, för vad säger att hon inte kommer göra samma sak emot dig senare?
Take care now! Bye bye then!
Om jag träffade någon jag ville ha, som stötte på mig, så skulle jag inte bry mig om hans tjej. Eller ok, det beror väl iofs lite på hur seriöst deras förhållande är.. Fast nä, om han stöter på mig så är det HAN som är deras problem, inte jag. Som jag ser det så skulle jag inte kunna vara otrogen, men att vara med någon som är otrogen är en helt annan grej. Givetvis hade jag inte kunnat göra så om jag stod flickvännen nära, men om jag inte kände henne så hade jag inte brytt mig. Sen beror ju mycket på hur man träffas, hur bra man känner varandra osv. Som laura_s sa, så hade också jag sett ner på en upptagen kille om han stötte på mig, men bara om han inte kände mig. DÅ skulle jag titta snett. Men om vi kände varandra på något sätt och det inte bara handlade om att han var ytlig och kunde bedra sin flickvän för vilken good-lookin-girl som helst hade det varit annorlunda.
En upptagen person som stöter på andra låter inte som ett säkert kort att satsa på. Grundregeln är att personer förändras inte, iaf inte med sådana beteenden.
Sen kanske dom inte är seriösa/har tänkt att fullfölja det hela efter positiv respons på stötningarna utan bara är osäkra på sig själva och vill se om de "fortfarande har det".
att lägga över ansvaret på någon part ledet ju ingen ja säger så här "Det krävs två för att dansa tango" sen får man tolka det som man vill.
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!
otrohet suger! haha. man kan inte lita på nån. oavsätt löften m.m
kul att de körs
rör ingen annans! det går inte, funkar inte.. det finns inge fittigare än å gå på en upptagen man.!
oui, je suis une femme fatale!<br>
Nehh jag tycker att man ska åtminstone vänta tills personen ifråga blåst av sitt nuvarande förhållande..
facebook.com/idiomatisk - fan page
det är bådas fel. bara för att du inte har någon så har ju personen du håller på med det och då är det ju precis lika mkt ditt fel som hans/hennes eftersom du vet det. kräks på otrohet
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
i princip tycker jag att det är så här: 1.den som har ett förhållande har ansvaret för förhållandet. även om du är delaktig i att han är otrogen så hans relation hans ansvar. 2.om du väljer att ge dig i det och därmed utsätter dig för risken att bli sårad så är din grej. det får du bära. men jag har också en egen regel: jag kommer ALDRIG att gå emellan ett (etablerat) par. no way! eftersom jag själv inte skulle vilja bli utsatt för det...
va skulle ni gjort om ni träffar en person som är upptagen, som stöter på dig? Bett personen sluta. Varför skulle jag vilja ha en upptagen person som stöter på andra? : | skulle ni, om ni vart intresserad då gått med på de? Njee, det hade jag nog inte. Jag vill inte vara nr 2 liksom. Sen är det jävligt fittigt mot flickvännen. ligger ansvaret på dig då, eller på den personen som redan va upptagen? Ansvaret ligger hos båda. anser du att de är ditt fel, som förstör en relation, eller är den relationen redan förstörd då? Självklart är det mitt fel också, men samtidigt är ju förhållandet redan förstört typ. Har man ett bra förhållande, behöver man inte ha någon vid sidan av.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
personligen så skulle jag aldrig röra en upptagen tjej som stötte på mig. folk gör det så jävla enkelt och säger att det är den upptagnes fel, men skiter fullständigt i att man sårar den "upptagnes" partner. shit, är det så svårt att styra en peron som är singel???
“I have all the money in the world but I’d trade it all for a little more.” -Charles Montgomery Burns
om jag var intresserad skulle jag inte ha några betänkligheter, därmed inte sagt att det skulle vara rätt.
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Beror på omständigheterna.. Om jag hade känt snubben som hon var med, inte en chans att jag rört henne.. Men om man inte känner snubben o gillar bruden.. Det är väl hennes ansvar att vara trogen. Och om hon e otrogen, varför e dom tillsammans? Egentligen... Självklart blir snubben sårad.. men det är inte ens ansvar om man inte känner honom...
www.soundcloud.com/lirzproductions
Jag håller med, de e helt och hållet ens eget ansvar att inte flörta med en annan om man redan har en pojk/flick vän! Flörtar man tillbaka så får man skylla sig själv ....risken är väldigt stor att man blir sårad, och varför va med någon som är upptagen och som uppenbarligen är ett fett svin? men allvarligt talat... otrohet är så vanligt att man inte blir förvånad längre... man börjar undra om det verkligen är meningen att man ska leva i par....
"the way you get them is the same way you lose them"
va skulle ni gjort om ni träffar en person som är upptagen, som stöter på dig? Beror på om jag är intresserad eller inte. skulle ni, om ni vart intresserad då gått med på de? Kanske, beror på hur väl jag kände personen ifråga och om det bara handlar om sex eller om ett eventuellt förhållande... ligger ansvaret på dig då, eller på den personen som redan va upptagen? Gentemot personens partner (den som är upptagen) anser jag att ansvaret ligger på den personen som redan är upptagen. anser du att de är ditt fel, som förstör en relation, eller är den relationen redan förstörd då? Nej, jag anser inte att det är mitt fel... Hade den personen levt i ett bra förhållande hade han aldrig stött på mig...
REC #26<br>Team EA-Racing