Gewan P21, Enligt min tro kommer det inte finnas många levande människor kvar efter den kommande kärnvapen rensningen, den ignorranta massan är redan förlorad och Babylon kommer äntligen att falla, vi behöver ingen fristad nu då världen kommer vara en enda stor fristad sen endå. Kärlek kommer att vara den enda lagen. vi kommer inte behöva lagar och förordningar som säger döda inte varandra för vi kommer vara såpass nåra kvar så våldsliga handlingar kommer inte ens existera. När Einstein kom på hur man klöv atomen sa han, "Det FJÄRDE världskriget kommer att utkämpas med pinnar och stenar." Det blir inget fjärdevärldskrig enligt min förhoppning eftersom den nästa mänskliga evolutionen sker iom det kommande 3e världskriget och nästa steg i evolutionen är den spirituella delen. Och Ja, jag är flummig. Ni behöver inte tro mig, för jag räknar inte med att särskilt många här kommer att överleva endå eftersom dom flesta här på whoa tillhör den sk. ignorranta massan. / Kärlek är Lagen, Kärlek under Vilja!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "