vad ska jag göra?
Hejsan Det är nånting konsigt med min polares flickvän som oroar mig lite, jag brukar vara med dom väldigt och nästan jämt så ställer hon sig skit nära mig, alltså så att hon typ trycker sig emot mig när hennes pojkvän typ kolla bort sen om vi sitter typ å käkar eller nåt så sätter hon sin fot vid min så dem nuddas men jag ignorerar bara som att jag inte känner det. Hon ber mig alltid om saker och pratar mer med mig än sin pojkvän typ? det händer jämt, vilket oroar mig. Jag vet att hans tjej har gillat mig förut men jag visade inget tillbaka(dum som jag var) i skolan sätter hon sig alltid brevid mig fast hennes pojkvän sitter i samma rum typ osv osv vet ej vad jag skall göra? är det nåt jag får för mig bara? vill värkligen inte sabba detta för min polare han gillar henne grymt mycket! ge mig tips på vad jag ska göra, skall jag fortsätta ignorera eller vad? ska jag snacka med min kompis om det? ska jag snacka med hon om det? vad skall jag göra? tacksam för svar, peace
alltså sabbar jag deras förhållande kommer jag ha dåligt samvete vääääääldigt länge!
du tror inte hon kommer neka allt då så blir min polare sur på mig?
Alltså, det kommer bli så att nån av dem blir sur på mig, och det vill jag inte, för gillar båda 2 riktigt mkt.
ahh men fråga om hon vill nått... vill de de be henne dra fan.... om hon inte vill så oki bra sätt dig å stå inte så nära ... hahah
jag är lite drygare lite otrevligare PUNKROCK OCH BURBERRYROCK!?
Slickt P28, vill inte mista henne som vän.. vill inte mista nån som vän..
Det är ju hon som håller på, du har ingenting att ha dåligt samvete över eller oroa dig för. Uppmuntra henne inte och dra dig undan när hon gör nått. Snacka med henne om hon inte fattar vinken.
<br>
lyssna, om du vill att din polare ska ha henne så ska du ju uppföra dig oatrkativt... alltså, du gör saker som hon inte skulle gilla och... TADA så slutar hon :D det enda och det rätta tipset och det borde följas
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
ZoO-Man P18, vill inte värka dum i huvudet, för gillar värkligen denna tjej som kompis.. vi har blivit mycket bra vänner på sista tiden, har grymt kul med henne och vill behålla henne som kompis
Nästa gång det händer så ställ dig upp och kör en "VAD FAN SYSSLAR DU MED!!?!!?". Hon lär bli ganska paff efter alla gånger du ignorerat henne =D
A Profound Hatred of Man
knulla henne
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Hock: Bästa kommentaren :D Nej, men du får nog ta och prata med henne och kolla vad hon verkligen vill.. För om hennes pojkvän börjar märka att hon spenderar mer tid med dig kommer han bli misstänksam och tro att ni knullar bakom hans rygg..
I live my life one videogame at a time.
hon är nog het på dig. pojkvänners kompisar har en tendens att bli de värsta frestelserna. se till att hon förstår att du inte är intresserad (även om du är intresserad: det är inte läge för det nu ändå) utan att ställa till med en scen.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
jag har snackat med henne nu och hon säger att känslorna för mig växer varje dag och att hon känner mer för min än för honom och att hon har tankar på att lämna honom, nu vet jag inte vad jag ställt till med!!!
det är väl hon som ställt till med något om någon? vafan säg som det är istället för att fitta dig mot din polare. Är ni så pass bra kompisar borde du kunna berätta det....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
patrikjepps HAHA, DET ÄR KLIPPT!! Är det så svårt och säga att du inte vill något med henne och göra? Sen om hon gör slut med honom så är det inte ditt fel, du sa klart och tydligt att du inte vill ha din polares gamla rester.
A Profound Hatred of Man
Skell jag har sagt det förut, jag skulle aldrig kunna ha ett förhållande med min polares ex samtidigt så vill jag inte såra tjejen för hon har jag blivit grymt bra kompis med. Är inte bra på sånt här.
patrikjepps Jag vet inte hur bra din polare och bruden kommer överens. Säg attdom gör slut, kommer dom fortfarande kunna vara polare eller är det helt kört? Annars får man helt enkelt "välja sida".
A Profound Hatred of Man
Jag tror säkert tjejen kommer vilja hålla kontakt men polaren kommer bli helt knäckt för han älskar henne fett mycket!
patrikjepps Haha, fan va tufft om dom gör slut sen är din polare helt knäckt för att han fortfarande älskar henne. Han ringer dig och frågar om ni ska hitta nått sen säger du nej för att du ska iväg och träffa hans ex brud. Kan bli ett roligt scenario...håll oss uppdaterade =D.
A Profound Hatred of Man
trekant?
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
patrikjepps de e inte ditt fel att hon blev ihop med din polare fast hon egentligen va intresserad av dig. plus i kanten till tjejjen som inser sitt misstag o till o med vågar va ärlig mot dig o verkar vilja ta konsekvenserna av de. din polare blir nog lack om du hookar med henne, men allvarligt han har aldrig haft henne egentligen, oavsett om du e intresserad lr inte så vill hon ha nåt annan än honom, o din polare äger inte henne, hon har rätt gå vart hon vill med vem hon vill, oavsett vem hon va (med) innan.
och..???
euw hooka inte med henne, var ärlig mot polaren och säg som det är till henne. så himla svårt är det inte. säg att du inte är intresserad, berätta för polaren hur det ligger till eller be henne och var smart
I´m with stupid--->