I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Känns som om jag flyger..

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-01-01 22:43

Känns som om jag flyger..

Nej, det här är ingen tråd om droger utan en helt vanlig undran.

Några gånger när man suttit på sitt ben så har det totalt domnat av (inte klassisk sockerdricka) utan det känns helt enkelt som om det inte finns där. Sen när man går så känner man inte att man sätter ned benet typ och det är jättesvårt o gå.

Nu till min undran, om jag på något sätt lyckas sitta så att båda benen blir så, kommer det då kännas som att jag flyger? eller kommer jag helt enkelt bara ramla omkull för att det inte går att gå om man inte känner benen?

"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2006-01-01 22:47
TenFingers P20

Jag tippar på det senare.

2006-01-01 22:57
Nej, du kan antagligen inte flyga bara för att du är trött i bena.
puss
Signatur får rum här

2006-01-01 23:01
Men freak, klart som fan jag inte kommer att flyga, men om jag inte känner benen och ändå lyckas ta mig fram på dom så borde det ju kännas som om jag flyger elle?
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2006-01-01 23:27
TenFingers P20

du kommer trilla.. jag har gjort de många gånger :P
Det går inte att röra på musklerna i benen.

2006-01-01 23:30
Satan!

*masserar tillbaka känseln i benen*

2006-01-02 00:16
hahaha:D
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2006-01-02 00:24
Man ramlar, men man borde kunna träna upp det...
"Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go."

2006-01-02 00:35
Båda mina ben sov så en gång, klarade gå ett par steg, sen gick de inte.. men de kändes inte direkt som om jag flög.. jag fick mer panik.

Arrangör

2006-01-02 00:45
Självklart faller du.
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer
Arrangör

2006-01-02 02:25
niin, försök att undvika det då, rätt lätt egentligen, undvik att sitta på benet och om det nu skulle inträffa, vänta tills det fungerar som det ska igen :)
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer

2006-01-03 15:27
ska du inte dra åt huden över halsen också och svimma sådär häftigt som man gjorde när man gick i sexan?
"Du är en död sill"

2006-01-03 18:08
"dra åt huden vid halsen"? -låter lite sjukt

minns däremot hur vi ofta svimmade med mening genom att kontrollera sin egen andning, det va kul, antingen svimmade man eller så vart man bara bra yr i några sekunder.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2006-01-04 00:37
Man ramlar, det är bara läskigt, man faller ihop som en trasdocka...=) Gjorde det för nån vecka sen, vaknade och gick ur sängen, visste inte vad som hände och försökte resa mig igen ett par ggr tills jag fattade vad det berodde på. Det känns alltså inte som att du flyger...

2006-01-10 23:31
hehe det hände mig en gång .. båda domnade bort och jag ramlade omkull ^^

2006-01-11 13:46
TenFingers P20
ställ dig på ett ben och testa

2006-01-12 12:05
he he he!! ni är sjuka!! varför undrar man nått sånt? brist på liv? eller bara att man är helt bakom flötet?

puss på er!!
skål!

2006-01-12 14:37
brukar få så där när jag sover ibland. fast då bara med ett ben..
däremot är det riktigt lattjo att leka med benet då.. typ skaka på det och peta på det.

Det blir extra roligt eftersom man är yrvaken och inte riktigt medveten om vad som händer :)

har visserligen hänt en gång att båda har försvunnit, men då var jag som sagt inte tillräckligt klar i skallen så jag fick för mig att försöka ställa mig upp..
mest en kul grej...? (känns barre bus)

2006-01-12 15:10
Så vart det med min arm en gång, så kom morsan in med telefonen och skulle ge mig den..så viftade jag runt med armen och den styrde sig själv typ haha :P
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2006-01-12 18:18
ja ramlade å stukade fotleden efter att bägge benen somnat, så de e inge å rekomendera..
ich kenne nichts das so schön ist wie du