I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Prinsessan Victoria

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-01-04 12:40

Prinsessan Victoria

Jag satt och tänkte lite för mig själv, på kungahusets Victoria. Hon har ju en jäklans massa regler att leva efter. Det står ju nästan lite skrivet i hur hon ska se ut och vara utåt. Ha ett tråkig kavaj+kjol-sätt, le och vinka i takt med mamma och pappa. (liten ironisammanfattning dära, iaf). Men tänk så hade Victoria fått för sig att hon ÄLSKADE HIPHOP och var ett riktigt looptroop fan. Hade hon då fått klä sig i stora baggyjeans, sneakers och looptroop tröjor? Ja menar om hon liksom redan från unga ben bestämt sig för att jag är hiphopmatiker och tänker inte ha på mig nått kavaj+kjol-sätt, hade hon fått gå ut sådär då? Eller hade hon kanske fått sparken? Jag tycker det hade vart rätt tufft och ha en hiphop prinsessa :D

blessing love.

2006-01-04 12:44
hon hade wällan blitt som prinsess stephanie eller vad hon heter isf. hon blev ju popstjärna när de var hott. och fick horstämpel ...
tror de skulle ha samma function i sverige, iofs. looptroop skulle nog innebära avsättning från tronen för kronprinsessan är opartisk rent politiskt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-04 12:45
för övrigt

we are all hiphop-prinsessor.
löv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-04 12:52
hahaha va de där med prinsess stephanie hade jag helt missat, fyfan vad kul :D ja hovet och göran p skulle nog inte gilla de där med looptroop för då skulle sessan stå för en massa mer me. dehär me graffitti me, hovet skulle rasa hoho. men de skulle vart jäkla kul och se victoria med bandan och baggy :D

jo det haru helt rätt i, vi alla är hiphop-prinsessor :)
blessing love.

2006-01-04 12:55
ska se om jag hittar ngn bra länk om princess steph. om ngn har mer koll än jag får ni tilägga.

men var de inte hon som spelad ein pop, jag var liten, men vi hoppa omkring till hennes skiva kommer jag ihåg.
återkommer me ngn länk.

2006-01-04 12:58
Princess Stephanie is as well a great fan of soccer and she loves to ride her mountainbike.

Professional Career: Biside her professional formation and studies of stylistic fashion she turned this talent into a profitable business called 'Pool Position' where she designed bathing fashion and soled it successfully.

From 1996 until today she ownes several Businesses of 'REPLAY'

Stephanie's hobbies are : All the kinds of sport activities already mentioned, plus ´: camping vacations, strolling around wioth her dogs Magic, Salto and Saxo, playing with the kids, the Circus, reading...she also loves going to the movies or for a drink with her friends.....and she's a very special great fan of music.
This last mentioned passion opened a real career for her, in 1986 she hit anumber one top hit in France with her song 'Irresistible'.

hehehe jodå...
och de var nog så nära att vara hiphopare /extrem man kunde vara på 80talet kan jag tänka mig

2006-01-04 13:15
Hon kanske älskar hip-hop. Vad hon lyssnar på har ju ingen annan med att göra men bara för att hon skulle gilla hiphop behöver hon ju inte ta hela livsstilen. Man kan klä sig i kavaj och och gå på invigningar även om man gillar att lyssna på hiphop.
Så det så!!

2006-01-04 14:42
våra kungligheter måste agera och uttala sig opartiskt i sitt ämbete, det är sant, men som privatpersoner har de väl desamma rättigheter som gemene medborgare har, eller?

2006-01-04 14:59
Det känns som om man är ute på djupt vatten när man framställer hiphoparnas klädval som ett bevis på avsaknad av regler och normer... mer klonad subkultur får man leta efter.

2006-01-04 19:38
ooooohhh Im amazzzed!!!!! OMG OMG OMG!!!!!
69 - Try it you'll like it

2006-01-04 21:46
Johnny_K_Ståhl det är inte vad jag menar, men just för att man aldrig ser henne i sådant. Sen kan man ju klä sig i vad fan man vill, det är kärleken till musiken som räknas.

2006-01-04 22:22
vad har looptroop med ngt alls att göra?
undertiden

2006-01-05 00:09
jag hade gett henne den där speciella kicken.

2006-01-05 10:26
ICantFeelMyLegs P1 looptroop var ett förslag av hiphop artist, eftersom dom är ganska politiska av sig, står för mycket ocg antyder på mycket i sina texter, hade kunnat ta vilken som helst liknande grupp, men det var dom som dök upp i huvudet först.

Graffare

2006-01-05 22:41
ni vet att drottningen begår typ 5 fn brott när hon föder ett barn?
typ religionsfriheten då dem måste vara protestanter...
yttrandefriheten då dem inte får säga något politiskt...
sen var det något till,som jag ej kommer ihåg
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2006-01-06 17:16
sam_lamm P0
Nej det hade blivit roligare om hon var lesbisk, då hade vi fåt två drottningar...
The absence of evidence is not the evidence of absence

2006-01-06 17:58
skitcoolt å va hiphop prinsessa. Det ska jag bli när jag blir stor :D
Jag vill ha roligt , inte trevligt

2006-01-06 18:36
Allt hon behöver är att göra en liten revolt mot hovet. men kungahuset ar aldrig förstått dedär med revolter.