I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-01-06 20:12

Miserabel dag

Idag är det en sådan dag då allting känns och ser ut att gå åt helvete.
Jag har sovit bort nästan hela dagen, vaknade klockan sex och har inte gjort ett skit sen dess.

Har bara suttit och gjort piss. Kollat på teve och ätit mat.
Jag känner för att dra ut och ringer några polare. Ingenting händer förutom några väldigt bra vänner som skall träffa nåra.
Självklart frågar man ifall man kan hänka men polarna sviker.
Varför slutar alltid mina dagar så här.

Jag är trött på det här jävla mönstret om att bara äta sova gå ut i 20 minuter och gå hem och sova.

Hela den här djävla vintern har sett ut på samma sätt. Skittråkigt. Jag blir bara mer och mer deprimerad för samma dag, det var fan fett längesen någonting kul hände.

Jag är kärlekskrank, uttråkad och känner väldigt ofta att jag är ensam. jag vet inte vad fan jag skall göra.
Bara grova depressioner. Jag vet fan heller hur man kommer ut hur det här mönstret, knappt hur man har kul längre.

Ännu längre sen var det man träffade nya människor och var glad.
Är det bara vintern som gör en så här eller är det bara jag som känner så här.

Känner bara för att skriva av mig.

Det här är skit.

- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2006-01-06 20:33
FAN VAD SYND DET VAR OM DIG DÅ, du vet det kommer fler dagar. Om du är trött på skiten får du ta tag på det på ett eller annat sätt, antingen genom att söka hjälp eller vara disciplinerad, annars får du återgå till din trygga miljö.
"Du är en död sill"

2006-01-06 20:47
vi är "screen" generationen, bara att vänja sig ;)
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2006-01-06 20:53
vad menas med "screen" generationen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-06 21:01
The god son

Jag hatar det. Jag vill göra någonting av mitt liv, men jag vet inte vad. Jag vet inte hur heller.
allting bara är fast.

JAG HATAR DET!
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Poet

2006-01-06 21:13

Först så skall du se till att inte sova så himla mycket.
Försök lägg dig i god tid på kvällen! För att vakna upp tidigt
på morgonen och var kreativ, slösa inte bort hela vintern
på att vara allmänt slacker-aktig. Du kommer ångra att du
inte tog tag i saker o ting när du kunde det!

Du kan göra så mycket!
Skaffa en hobby, läs, skit i dumburken!
What I said, yo!

2006-01-06 21:47
eller så sluter du fred igen med maxime och danne och börjar hänga med dom igen? eller ringer mig någon dag? vad har hänt med dig vännen?
allt som finns kvar av vår änglamark är några inavlade djur i en inhängnad park
Producent

2006-01-06 21:48
köp lite röka o puffa på o kolla på nån grym rulle iställe =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-01-06 21:53
Jag skyller på vintern.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-06 23:09
nope

2006-01-06 23:24
Jag gnäller inte om det.
Jag försöker ta tag i det genom att prata om det.
Och Hanna, Maxime och Danne är de som vägrar tala med mig...
Jag saknar dig, det skall du veta.
vi hörs i veckan så får vi ses.

2006-01-06 23:24
Och i övrigt varken Puffar jag eller super mig full...

2006-01-07 10:08
Men om du är less på din tillvaro och på dina vänner försök ta tag i det. Börja med någon kvällskurs eller så, nu när det är en ny termin som tillåter dig att träffa nytt folk..en keramikkurs eller vad som helst..sedan ringer du någon i telefonboken som inte är dina vänner utan bara dina bekanta som du hejar på men inte mer..så hittar ni på något som du inte brukar göra. Folk blir som oftast glada när någon ringer dem och är intresserad av att göra saker med dem.
lycka till
gazt.tumblr.com

2006-01-08 00:40
Skriv en lista med saker du måste ha gjort innan du dör. Sen gör du allt för att utföra dom. Och om du inte kommer på nåt vettigt, skriv nåt helt galet som skulle va coolt att göra.
In case you didn't notice, I was being sarcastic.

2006-01-08 02:04
du är dina handlingar.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-01-08 14:09
Datorn suger men med tanke på att 70% av Sveriges ungdomar (grov uppskattning av mig) sitter där nån timme om dan minst så blir det ju en jävligt tråkig relation man får till slut.

Fan jag kommer inte på nånting att göra nu för tiden. Förutom att gå och fika eller gå ut och supa på helgerna.. annars sitter man ju bara inne vid sin dumburk och känner hur depressionen och självmord sakta nalkas ;)

Men jag har börjat tänka på det här så jävla mycket nu att jag måste rycka upp mig, fan jag ser mig själv som en nörd för första gången i mitt liv hehe.

Så jag tror man får ta sig i kragen och rycka upp sig från skiten.
Dator, TV är ju bara materiella saker, inte ett skit egentligen fattar fan inte hur man kan fastna så framför dom.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2006-01-09 08:00
ahahh asså fan han e inte 65 år, haha ta en kurs..
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.