paranoid?
Började med att jag hörde att någon gick trappan mitt i natten när jag var mindre.(ingen i familjen) Hör det ibland fortfarande. Sett sjuka saker, orkar inte skriva allt, känt att någon blåser på mig osv. Tänkte först att vafan jag inbillar mig allt det där.. men nu ser jag skuggor i vrån och massor. När jag går ute så kan jag flippa och tro att någon ska hoppa på mig. Var nära på att smälla till en som gick förbi mig bakifrån, när jag var påväg hem. Flippar fan ur totalt snart! Tror helt seriöst att jag blivit dum i huvudet eller nåt. haha, läs bara det jag skrivit.. vafan vill jag?
Haha, jag brukar tro att folk som sitter brevid mig på tunnelbana ska kniva mig i ansiktet ibland...folk kan göra sånt vettu =D. Är jag med polare är det lugnt men när jag är ensam får jag sjuka tankar om att folk kommer mörda mig, det är faktiskt rätt sjukt när jag tänker på det. Kan sitta på bussen och fantisera upp hela scenarion av vad jag ska göra om nått händer. "Om den där nissen drar fram en kniv och flyger på mig vad gör jag då? Hmm..." Skuggor och sånt såg jag när jag va mindre. Fortfarande livrädd för den äckliga kärringen från Jurkyrkogåren 1 dock, hon förstörde mitt liv.
A Profound Hatred of Man
Antingen går du på nåt, eller så borde du söka hjälp :/ Låter fan inte bra :P Däremot så är jag övertygad om att min systers ödla är ute efter mig...
(\_/)¨¨(\(\ (O.o)^(._. ) (> <)(')(')_) Those are Bunnys. Copy Bunnys into your signature to help him on their way to world domination
IdentiC87 P18 Ödlor är oftast snälla...men inte leguaner, dom mördar ditt ansikte om dom får chansen samma sak med galna huskatter.
A Profound Hatred of Man
IdentiC87 , Haha nej jag går inte på nåt.. men man skulle fan kunna trot. Har ju testat men det var ju några år sen. Och söka hjälp gör jag verkligen inte, kommer ju tro att jag är helt jävla dum i huvudet:P
crazy_breaker du har aldrig tänkt på att du kanske är dum i huvet då?
hehe hadde en väska vars hamtag lät som någon som gick efter mig hela tiden, å varje gång jag slutade gå slutade hamtaget slå imot väskan. hahha å det lät bara när jag var på väg hem från simskolan själv :S
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
det kanske är ett spöke som går efter dig, tänk det värsta ^^
Fråga vad fan den/det vill och hoppas på att den/det svarar? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Pentagun , jo har övervägt det och tror jag är dement Ristovic , haha:) kanske är du som stalkar mig!:P krossad_anka , haha:D har seriöst sagt typ så, efter det så såg jag en sjuk sak.. vidrigt fan
crazy_breaker haha det vet man aldrig ;) gör som jag skulle gjort; göm dig under täcket tills det blir ljust ute.
haha, skippar nog att gömma mig under täcken..fast låter iofs ganska varmt och skönt:P
crazy_breaker inge konstigt direkt, du är nog bara mer öppen för energier än de flesta andra. Vill du slippa det så träna på att stänga dina chakran, då slipper du se och känna saker "påtvingat", och kan öppna upp igen när du känner att du vill börja se igen. flummigt? hell yeah, men det fungerar :)
Use some paint to keep them alive...
Jag är också sjukt paranoid, det är hemskt att vara hemma då det är mörkt utomhus.. Usch
My heart lives in my vagina.
Haha jag är också heeelt paranoid när det gäller folk på tunnelbaneperrongen... Klarar verkligen inte av att gå förbi folk när tåget kommer, är helt säker på att dom ska putta ner mig på spåret. Annars är jag aldrig rädd när jag är ute, tror typ inte att nåt kan hända mig (inte så smart kanske) Haha har fått för mig att det inte händer nåt om det inte är läskig stämning som på film kanske, och livet är ju inte dirkekt som film ;)
För han heter Glenn och hon heter Glenn...
-linn- F19 Det där med tuben brukar jag också tänka på =D.
A Profound Hatred of Man
shjit mäjn! du ÄER jU KräjsY!!... tack vare dig jag inte somna inatt:@
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
Imperialiss och hur stänger man sina "chakran" eller vad de kallas?:P
_proofy_ , haha! backstabbing tonight!
crazy_breaker Kroppens 7 chakran - chakras Chakran är nyckelpunkter inuti dig som du ska träna att kontrollera om du vill ha en sund användning av din medialitet. Rotchakrat: Sitter innanför svanskotan Färg:Djupt röd Magchakrat: Sitter strax under naveln Färg:Eldigt orange Solarplexus: Sitter där revbenen går ihop ovanför buken Färg: ljust gul Hjärtchakrat: Sitter mitt på bröstet Färg: Rosa/grön Halschakrat: Sitter i halsgropen Färg: Ljust blå Tredje Ögat: Sitter Mitt i pannan Färg: Djupt blå (indigo) Kronchakrat: Sitter mitt uppå huvudet Färg: Vackert lila När du öppnar börjar du från rotchakrat och går uppåt ett steg i taget ända till kronchakrat. När du stänger går du uppifrån och ner. Tekniker: Jag visualiserar 7 lotusblommor i varje chakras färg på varje chakras plats. Jag låter kronbladen öppna sig ett i taget och när ja gått igenom alla 7 så är jag öppen. För att stänga så gör jag allt baklänges. På rotchakrat sägs det att man aldrig KAN stänga helt, så där blir ett ensamt kronblad lämnat öppet. För en del fungerar det bättre att visualisera en dragkedja de drar upp och igen över kroppen. När du är stängd, konstatera högt för dig själv: NU ÄR jag stängd. Försök sedan göra något så du lägger tankarna på annat. Chakran öppnar sig ibland inför sömnen så det är inte konstigt om vi upplever mer då. Men om vi stänger ordentligt innan vi går och lägger oss ska vi kunna få en god natts sömn.
Use some paint to keep them alive...
Graffare
2006-01-10 18:20
Oförstörd- F19 kan han inte veta om att han är galen? neuros = man vet om att man är sjuk/galen. fast nu såg jag att du jobbar med sånt så jag ska väl inte påstå för mkt ;)
They called me Mr. Glass
vissa har nog blandat ihop saker! att vara rädd för att vara hemma själv när det är mörkt ute är inte paranoid det är fan å vara rädd enligt mig =)
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
haha jag är fan inte sjuk! nej, det handlar inte om att vara hemma sälv när det är mörkt. vilket jag iofs ändå aldrig är så..
jag är också sådär:D jag brukar alltid kolla mig omkring och sånt! och när jag är ute på kvällarna så tror jag att nån som åker förbi i bil ska skjuta mig! sen när jag ska gå in så måste jag gå vidare förbi mitt hus om jag ser att en bil kan se mig!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
haha, gulliga ni är :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den människa som är paranoid vet ofta vad som försigår - William S. Burroughs.
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
Igår natt käkade jag och två vänner på Max. Mitt emot oss sitter en skitskum snubbe och glor rakt på mig, jag ignorerar och tänker att det inte är nåt. Efter ett tag reser han på sig, går förbi oss ett par gånger och slår sig sedan ned 10 meter ifrån oss på samma bänk, varifrån han bevakar oss. Jag böjer mig fram til in polare och viskar "jag kanske är nojig, men stirrar inte den där snubben jävligt mycket på oss?", så vi bestämmer oss för att gå. När vi går ut stirrar han helt öppet på oss, och när vi gått ut genom dörren reser också han sig och går ut efter oss, vi ökar takten, och sticker runt ett hörn. Blev fett nojig, vet inte om han var civvare(känns inte så troligt), nasse(möjligt, vi är alla vänster och satt och diskuterade ganska högljutt) eller ett stackars ensamt fyllo som inte hade något med oss att göra. Blev i vilket fall som helst FETT nojig och vi skyndade oss hem.