I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Villa, Hund, Volvo o en unge på G.

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-01-12 19:07

Villa, Hund, Volvo o en unge på G.

Kalla mig inte Svensson!!

när jag va yngre så sa jag att jag aldrig skulle bli nån svensson.. jag håller fast vid de... även om jag nu har allt man behöver för att kalla sig svensson snart så är jag juh ingen svensson...

jag beter mig inte som en svensson!.. Jag ser inte ut som en svensson... Jag heter inte svensson .. hmm...

Jag vill ha hus .. vem vill inte de.. de e min ghetto villa / hip hop mansion.. jag vill ha hund ... som vaktar min ryg sena kvällar... jag vill ha barn ... som jag ska lära allt jag kan.. jag måste ha kombi .. för att få plats med hund, barn o Flickvän..

Man kan juh inte va svensson o hip hoppare på samma gång.... kommer jag sluta vara hip hoppare... nä fy fan...
Jag är en hip hoppare fast i ett Svensson liv men inte livs stil ...

what ever!!..

// Manne

All annonsering utom annonsering om annonsering förbjuden förbjuden!!!

2006-01-12 19:09
man kan väl kombinera för jösse namn. att leva thuglife bara för sakens skull verkar ju idiotiskt, vill du ha allt det där så skaffa det. och är du dessutom nöjd och glad med det: så mycket bättre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-12 19:12
jag har hund.
jag är fortfarande ghetto.

jag växte upp i villa, med hund, och pasat kombi. min familj var inte svensson för de. vi åkte på galna jorden runt resor, hade även engelsk sport bil (MG), jag drog me farsan på hultsfred och det pumpades hårdrock på högsta volym när farsan var hemma.

vem säger att man inte....som sagt..kan kombinera.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-12 19:18
patetiskt!

2006-01-12 19:18
volvo
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2006-01-12 19:20
volvo 760.. får göra de till en lowrider så kanske jag mår bättre...

2006-01-12 19:44
mmm, svensson-livet... det känns lite mer lockande nu än vad det gjorde för tio år sen
http://www.kommandot.se/wp/

2006-01-12 20:08
Skaffa jeep så är du på det lugna.

2006-01-12 20:16
Jag ser det inte som ett typiskt "svennson grej" ne men folk förstår ju att just det ordet syftar på att man står där på väg till jobbet i kostymen medans frugan och barnet stå i förkläder vid dörren och vinkar av dig..
hehe men jag vill exakt samma som dig..jag vill ha hus,barn,fru och en bil..e inte det ngt de flesta vill ha? tycker inte det kan förknippa mig till att bli en svennsson..
Säg Whalla!?

2006-01-12 22:48
jag vill bli svensson. jävligt hardcore!

2006-01-12 23:09
Vad klagar du på mannen? :) Hus är soft, kan pumpa musik hur mkt du vill utan att grannen har rätt och klaga..Kombi är soft, kan ha mer högtalare ;) Fru..varför inte? :P Och barn är kul, få leka av sig lite ;)
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2006-01-12 23:41
u cant escape whats in ur blood.
Once a Svensson, Always, A, Svensson ;)
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2006-01-12 23:52
Jag förstår inte varför folk har nått emot svensson livet..
Ja visst är det förståligt när man är yngre.. för då vill man fan inte växa upp och vara tråkig..
Men jag tycker inte det skulle sitta fel med ett fint hus o en bra familj o en bra bil..

2006-01-13 00:09
alla här bor i innerstan så ni är riktigt långt från ghetto

2006-01-13 00:09
tom för att vara sverige

2006-01-13 00:20
De e as nice o bo i hus o ha en nice bil, hund o shit...

Jag menar bara att det kan vara skrämmande att man kanske en dag vaknar upp o studion e borta, musiken har slutat dunka o man har dragits mer o mer ifrån musiken...
Jag kan känna det redan.. jag håller innte alls på med musik lika mkt nu som för ett år sedan, o de kommer väll bli mindre tid när ungen kommer!...

Skrämmande...

2006-01-13 15:57
vovve..