I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-01-15 17:26

Konstigt

Ibland tänker jag på saker, så händer det. eller tänker på en låt så kommer den på radio.Eller att som förut va ja ute o gick så tänkte ja på att de kanske ringer snart bara helt spontant, så ringde det. Ja tycker de e skit läskigt. Eller som oftast att man tänker på samma sak som en annan gör eller säger samma saker. Nått som brukar hända någon annan eller?

Fuck that shit bitch

2006-01-15 17:29
deja vu?

2006-01-15 17:33

xavante

.....nej?

SlimLowe F14

ah vet vad du menar, samma sak när man har hört ett "ovanligt" ord eller så på tvn, då läser man eller hör det överallt sen.
and THAT you can quote...

2006-01-15 18:55
LunAtiC- Hehe precis... eller de händer inte mig men ja fattar va du menar
Fuck that shit bitch

2006-01-15 20:36
Var på bio igår, tänkte att en grej skulle hända, och typ preciiis efter så hände just det!
Sen att jag inte kommer ihåg vad det var nu, det är en annan femma :P
"I got that shit that make Asians open their eyes straight"
Vishiss

2006-01-15 21:28
en asskum grej hände igår. Jag var hemma hos min syrra (systerdottern fyllde år) så det blev massa kakor och tårta.
Jag sitter och pratar med min brorsa då helt plötsligt min mage ger ifrån sig ett jättebrummande ljud.

Jag frågade min brorsa: hörde du det där? det var min mage.
Han blev helt ckockad av att min lilla mage kunde låta så mkt så han skulle självklart överdriva hela situationen och sa att det där lät typ som när man e på bio och dom testar ljudet i början. ( Det där thx eller vad det heter)

5 sekunder senare strömmar just detta ljud ut ur högtalarna. Min syrra har precis skaffat surroundljud ( ja jag vet inte hur det stavas)
Då visar det sig att en 2 årig kille, son till min syrras kompis har lyckats få på ljudet och satt på nån film eller vad det var. Han satt precis bakom oss och ingen hade koll på honom.

Jag och min brorsa bara stirrade på varandra med stora ögon och var helt chockade. DET var läskigt
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!

2006-01-15 21:38
Hems2 F21 ja fatta inte riktigt, men ja förstog att de va äckligt.
Fuck that shit bitch

2006-01-15 22:30
Eminent om du menar i filmen, så kallas det förutsägbar film och är tråkit vanligt
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns

2006-01-15 22:35
händer mig ofta också, troligen alla andra också
Signatur får rum här

2006-01-16 14:37
ibland kissar jag och ibland äter jag.. ja ibland gör jag grejer

O.o
Skyll inte på mig, jag rösta rött.

2006-01-16 16:54
jowcce Grejen va inte att verka speciell!!
Fuck that shit bitch