I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ett annats sorts kärleksproblem!

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-01-20 23:31

Ett annats sorts kärleksproblem!

Gott folk! :)
Är tillsammans med en brud, älskar henne, det tror jag iaf..
När vi inte ses saknar jag henne hur mkt som helst men när vi väll träffas äre nästan som om jag bara väntar på att klockan ska gå så hon kan åka hem :S
Och en sak till, hon blir sur för allt hela tiden.. inte att hon blir besviken o det går över snabbt utan hon surar om det i en evighet. O det gäller bara småsaker, att jag inte följde med till köket när hon skulle ha en macka, då blev hon skitsur.. gees, orkar inte med detta men jag vill inte förlora henne heller! :S
Snälla whoa, hjälp mig lite :) PUSS

2006-01-20 23:48
du verkar ju mest vilja ha någon, vem som helst, att vara ihop med, att längta efter, att sakna, o.s.v. men sen när hon är där så stämmer ingenting, hon tjurar, och du vill att hon ska åka hem igen.
stå ut med att vara ensam istället.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2006-01-20 23:50
Whoa behöver ett nytt forum :o
Meep meep

2006-01-20 23:52
snorty F22 : Jag älskar henne, vill inte förlora henne

maud F0 : Båda är 18

2006-01-20 23:52
Celtor P15 No shit Sherlock, ett realationsforum!

2006-01-21 00:06
du kanske är bara kär i kärleken en bild du har av den perfekta tjejen när hon inte är där.. men när hon är där är hon inte alls lik den bild du har av henne ...

Don't be offended
This is all my opinion
Ain't nothing that I'm saying law

2006-01-21 00:35
"älskar henne, det tror jag iaf.. "
"men när vi väll träffas äre nästan som om jag bara väntar på att klockan ska gå så hon kan åka hem :S"
Tycker att det säger ganska mycket...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-21 01:09
''O det gäller bara småsaker, att jag inte följde med till köket när hon skulle ha en macka, då blev hon skitsur.. gees, orkar inte med detta..''

HAHAHAHAHAHA!jag förstår att du blir trött på henne =D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-21 01:48
om ni skulle ta och hitta ett gemensamt intresse kanske. det brukar underlätta att göra saker som är roliga än tråkiga. men uppenbarligen är jag fel person att svara på såna här frågor
http://www.kommandot.se/wp/

2006-01-21 11:20
jag tycker du ska dumpa henne... hade en brud som var likadan och det blev bara tjafs och bråk hela tiden.. blev aldrig bättre.. så dumpa henne innan du gör henne på smällen och måste dras med henne hela livet.. mitt råd det där.. öhm.. ja..
There aint no party like my nannys tea-party !

2006-01-22 01:08
alltså det kan ju bero på olika saker? träffar ni FÖR mycket? så det blir spänningar?

det jag tycker du ska göra är att snacka med henne om dom där så skit grejerna .-. försöka lösa dom och se vad som händer..

fråga varför hon blir sur.. säg att du tycker det är jobbigt osv..

lycka te iaf
Hjulet snurrar men hamstern är död

2006-01-22 13:24
Prova att vara ifrån varandra ett tag och se om det gör någon skillnad..eller ännu bättre..prova prata om det med henne..och inte på whoa.

Och om ni bara bråkar för att det är vad ni har gemensamt så får ni kanske fundera över om det är innebörden ni vill ha i erat förhållande.
Finns massa par som alltid bråkar..jämt..fester, när de far och fikar, när de bjuder folk på middag osv osv osv....för ger ni inte varandra positiv bekräftelse så tar man till det som kommer på tur sedan...negativ bekräftelse.

Om hon blir sur för att du inte följde henne till köket eller liknande saker som du tycker är småsaker måste ni först kanske definera vilken betydelse det har..de saker som du kanske tycker är småsaker, är kanske väldigt viktiga för henne och tvärtom.
Eller så är hon besviken över andra saker som bara småsakerna får visualisera.

lycka till
gazt.tumblr.com

2006-01-24 01:19
FÖLJ MED HENNE TILL KÖKET NÄSTA GÅNG
I need femine venoms in the system, in order to function in the rhythm

2006-01-27 20:53
konfrontera personen i fråga, därefter fattar du ett beslut. Men bind inte upp din tid på någon som försurar ditt liv.
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."

2006-01-27 21:44
"Och en sak till, hon blir sur för allt hela tiden.. inte att hon blir besviken o det går över snabbt utan hon surar om det i en evighet. O det gäller bara småsaker."

Känner igen det där, det kallas brudar.

2006-01-28 12:38
Känner igen fenomenet, de som legat i lumpen tror jag får flashbacks. Helgen var lagom lång för att precis inte hinna tröttna på tjejen..

Tror det är som vissa varit inne på, att man blir kär i kärleken, inte i personen. Visst, man kan älska personen, men inte på det sätt som krävs.
"All I need is my balls and my words"

2006-01-28 18:05
jag skulle nog oxå vänta på klockan blir dags för henne dra på de du bekriver... ! du e väl inte redo dumpa henne, ibland behöver man bli så fullproppad av nåt så man kräks upp de... tänkte bara, akta dig så du inte vant dig o tror att så här ska de va i ett förhållande, ser du inte upp fastnar du 4ever lr me nästa brud e de du som e grinollen.

och..???