I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

va fan ska ja göra

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-01-26 23:31

va fan ska ja göra

Om man verkligen har sårat någon rejält och svikit en..och denna personen betyder så jävla mycke för den,hur ska man göra för att bevisa de? hur ska man bevisa att man e värd en andra chans ? behöver snabb hjälp tack

Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'

2006-01-26 23:34
jag kan säga så mycke att ja har sårat min närmsta vän och ljugit,hur ska man göra för att få tillbaka förtroendet? snälla någon innan allt e för sent ..

2006-01-26 23:34
exakt beror helt på vad ni har för förhållande till varandra.
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!

2006-01-26 23:35
ja du tala med henne/honom och visa att du går å lita på. bror lite på om vad du har öjugit för om det är någon stor gräjj kan det ju bli lite problem.

2006-01-26 23:42
de Handlar om svek & lögner under en lång tid..hon säger att ja måste säga något för att bevisa att ja e värd en andra chans..men vad ja än försöker så blir de fel å hon tycker ja e helt jävla känslokall va skulle ni göra??va ska man säga

2006-01-27 00:17
e man inte det då om man ljuger undern en längre tid för sin bästa vän då?? :S

2006-01-27 00:20
e man inte vadå?

2006-01-27 00:21
du skulle förstå hela situationen mycke bättre om ja kunde säga hur allt e .men med tanke på att ja inte orkar dra historien om allt igen så e detta allt ni har att gå på.

2006-01-27 00:30
CrazySwayze..tja kanske

men de va inte riktigt min fråga om ja gör de eller inte

min fråga till er var att VAD SKULLE NI göra för att bevisa att ni va värda en till chans och de var verkligen en vän man inte kan förlora?

2006-01-27 00:33
ställ dig utanför hans fönster å sjung med kompband, eller skriv att du tykker om den som fan i himmelen... =) eller jag vet! köp en stjärna! :)
((MAAD))

2006-01-27 00:39
=) aa kanske de