I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-01-27 16:32

inbillningar!

har funderat ett tag.
det är såhär att jag kan tänka typ: -tänk om jag skulle få ont i magen nu. så vipps får jag det. det har hänt flera gånger med olika kroppsdelar. vad beror det på?

2006-01-27 16:43
Hypokondriker inbillar sig sjukdomar o får därefter sjukdomens sytom
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
Graffare

2006-01-27 17:21
fattar inte hur sånt där funkar...är man psykiskt sjuk då?
They called me Mr. Glass

2006-01-27 17:43
e väl en rubbning på nåt sätt. Men dem grova hypokondrikerna får nästan gå varjje dag till doktorn för att få bekräftat att dem inte e sjuka e jobbit som tusan för den drabbade
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig

2006-01-27 18:25
dun fråga på ett korkat forum, kan det bli mer glädje av att läsa alla skitiga svar här muhaha
anledningen till att jag inte tror på någon slags "gud" eller liknande är att jag har kollat väldigt mycket på discovery science . / mösse
Poet

2006-01-27 18:53

Du intalar dig själv att du har ont någonstanns och ditt
psyke hanterar det på det sättet att du tror att du har ont
när du i själva verket inte har det alls.

Samma som när man sympati-smärtar med någon,
när någon har riktigt ont någonstanns kan jag få ont där
med för jag tycker synd om personen..

Dessutom borde det vara lika som när man försöker
slappna av, ligger i sängen och intalar sig själv att
benen, magen, låren, halsen, huvudet, händerna,
armarna är tyngre och tyngre....
What I said, yo!
Poet

2006-01-27 18:54

benen, magen, låren, halsen, huvudet, händerna,
armarna blir tyngre och tyngre.
What I said, yo!

2006-01-27 19:23
Jag är askittlig under foten, så när jag ska sova brukar jag tänka på hur det kliar under foten, då får jag feta spasmer, för det kliar som fan.

Sen kan jag inte sova.

Däremot kan jag inte framkalla smärta.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2006-01-27 19:30
jag kan också göra så ibland.. typ tänka att jag ska få huvudvärk, och så får jag det.. men det är nog bara nån knäpp inbillning, knappast nåt farligt :)

2006-01-28 02:41
bry dig mindre om skitsaker och koncentrera dig på att leva i nuet.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Producent

2006-01-28 03:28
Jag pallar inte att se "papercut" i Jackass the movie.. Jag pallar inte att känna pappret mellan fingrarna.. Det gör så ont när man tänker på det!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold