I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-01-28 13:46

Otrohet

Typ alla jag känner (läs många) är/har varit otrogna. Vet inte om det är jag som umgås med morallösa människor lr om det är så att många är otrogna?

Men hur ska man kunna lita på ngn men den vetskapen?

När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer

2006-01-28 13:54
Håller med, "alla" är otrogna... Det är bara att bita i det sura äpplet och inse att den endaman kan lita på är sig själv... och inte ens det ibland.

2006-01-28 14:05
CrazySwayze
Tror att nästan alla kan "råka" va otrogna, fel person vid fel tillfälle.

Pres, Mm, det är nästan det värsta, att man inte äns kan lita på sig själv..

2006-01-28 14:09
Seriöst så tror jag att alla kan vara otrogna typ.. Och jag tycker inte att man ska lita på någon för då blir det förjävligt när man möter sanningen om det skulle hända.. Finns kanske nån som säger att dom aldrig skulle kunna vara otrogen men det är bara uppblåst skitsnack.. ALLA kan vara otrogen, det är min teori..

Ha en bra dag, Puss*

2006-01-28 14:16
Gorri, Och jag tycker inte att man ska lita på någon
Men man kan ju inte ha ett förhållande utan att lita på personen, då blir det bara massa svartsjuka och helvete.
Grejjen e ju att man måste lita på folk, och ta smällen när det kommer. Hehe, frågan e bara hur..
Producent

2006-01-28 14:37
hur "råkar"man vara otrogen?
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-01-28 14:45
Ok, dåligt ordval, tror att om man hamnar i fel situation vid fel tillfälle (inte alla, men många) så kan det hända att man gör saker som man inte skulle ha gjort i vanliga fall.
Producent

2006-01-28 14:48
jag tror inte på det där med "fel tillfälle" det e bara skitsnack enligt mig. Är man otrogen så e man spelar ingen roll vilken situation man e i....finns inga bortförklaringar för att vara otrogen
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-01-28 16:55
Man litar på folk tills de visar motsatsen. Att döma folk som potentiella svikare förstör både för dig och andra.
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.

2006-01-28 17:44
Menar inte att det är rätt lr finns bortförklaringar till otrohet, tycker bara att det är grymt många som är otrogna.

2006-01-28 19:08
tycker det är kul att oftast blir den andra partner arg på den som deras partner har varit otrogen med...

2006-01-29 11:33
Otrohet finns ej i min bok..
live fast die young - stay beautiful

2006-01-29 11:46
Nä, skulle inte kunna vara otrogen, även om jag varit det förut.
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."

2006-01-29 12:29
Frestelsen blir bara för stor för vissa människor.. Har aldrig varit otrogen själv, dock har flertalet killar varit otrogna mot sina flickvänner med mig.
My heart lives in my vagina.

2006-01-29 13:21
alla är otrogna, bajs värld
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-29 18:23
bara tjejerna jag känner.. hah.. nej jag vetifan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-29 19:05
KISSEKHATT

på vilket sätt?

2006-01-29 22:34
jag tror att väldigt många kan vara otrogna om det bara finns fel tillfälle och fel person i närheten och fel omständigheter

alla som är trogna har ju inte dirket satts på prov. Jag tror att de fisnns människor som absolut itne vill eller har intresse av att vara otrogen no matter what dock är kruxet att man inte vet vem som är en sån typ.

man ska inte lita för mycket på någon. Jag säger såhär:

Jag litar på min partner så mycket som jag hoppas att jag kan lita på honom

jag kan inte gå in i någon annans tankar.
Femme fatale

2006-01-29 22:38
östergötland reppar.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre

2006-01-30 09:42
jadis: sen är ju iof frågan hur många du känner som satt otroheten i "system".. Var de engångsgrejer eller inte liksom? Om man gör en dum sak en gång behöver ju inte det betyda att man är moralllös. Däremot om man är otrogen systematiskt samt har förhållanden vid sidan av etc så ja. då kan jag hålla med.

2006-01-30 09:43
Th1ief .. ja.. "frestelsen blir bara för stor för vissa människor.. Har aldrig varit otrogen själv, dock har flertalet killar varit otrogna mot sina flickvänner med mig."

den dagen du blir bedragen kommer du nog också tycka att det du precis skrev är pinsamt för då kommer du hajja.

2006-01-30 13:59
man kan ju inte gå igenom hela livet och anta att man inte kan lita på nån. man måste ist lära sig att lita på folk, och på något sätt värdera vilka som har ens tillit och dyl. förtroende är inget man slänger runt sådär, det är något man måste förtjäna.

littlevix kan jag lita på. efter FEM ÅR.
live and let die

2006-01-30 14:13
tycker inte bara att det är den otrognes fel, sålänge den som den otrogne är otrogen med vet om att han/hon har en partner... lika mkt dens fel då. (rörigt uttryckt)
ta åt dej Th1ef

2006-01-30 14:20
det hör till.. kan inte knulla samma sak i månader...

2006-01-30 14:22
Sän för tillfället tror jag inte ett piss på förhållanden. Inte i min ålder iallafall. Om några år kanske jag blir seriös med det. Och plus att jag har inte vetat om alla deras flickvänner förräns efteråt, och yeah man känner sig rätt bad då.

2006-01-30 19:15
Sän , du har så rätt så, visst e de mesta dumma fyllegrejjer. Men känner/är bekant me ett antal som är otrogna regelbundet.. Sjukt drygt.

2006-01-30 19:47
Alla är inte otrogna men alla kan vara det.. Så är det.. Iallafall min teori.. Dom som säger att dom aldrig skulle kunna vara otrogna snackar bara skit för ALLA kan vara otrogna men alla är inte otrogna men dom kan..

Och sen om man är otrogen i fyllan och skyller på att man var full ? Då tycker jag verkligen att man förtjänar att bli spottad i ansiktet.. Så jävla lågt..

2006-01-31 10:21
Många tjejer anser att alla killar är otrogna i sin natur, det är deras natur att "sprida sin säd" och allt sånt jävla skitsnack...
så om någon skulle vara otrogen mot dom så skulle dom "inte bli förvånad"....
sämst att typ bli falskt anklagad i förtid för nåt vi killar _kanske_ skulle kunna göra i framtiden.

och det är så drygt med tjejer som går efter den regeln, för varje regel har sitt undantag som bekräftar det hela..... "det kan inte finnas ljus utan mörker"... det är drygt i den benämningen att man fördummar killar och deras intellekt att ha disciplin gällande den fronten.

och visst kan tjejer ha fel om en kille som dom "aldrig" trodde skulle kunna vara otrogen, men det skulle säker bero isf på flera andra faktorer än vårt biologiska arv.

2006-01-31 10:29
nästan alla mina tjejkompisar har varit otrogna. Men knappt någon av killarna.

Slutsats: Jag tror att tjejer är mer otrogna

2006-01-31 12:50
Svennen_kommer F19 typ som jag sa :).

2006-01-31 21:03
nu pratar om otrohet som om det vore ett sjukdom...
www.tobar.se

2006-01-31 21:08
man är väl inte otrogen om allting är tiptop i förhållandet? självklart inte.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Rappare

2006-01-31 21:17
Den dagen jag är otrogen vet jag att jag är tillsammans med fel person.
Jag säger inte att det är det enda sättet att komma underfund med det, men.. Antingen är man trogen sin partner, eller så är man inte tillsammans med den. Min åsikt.

2006-02-07 08:56
är man otrogen om man kollar på en annan person?
är man otrogen om man kysser en annan person?
är man otrogen om man flirtar med andra?
kan man va otrogen på nätet?
kul att de körs

2006-02-07 09:03
b0ris P19 okej, jag läste inte. då tycker vi samma då.

Deguapo jag tror att det är en slags sjukdom, som alkoholism typ

eh_japp
1. nej...!
2. ja
3. nej, men det är brist på respekt för sin partner
4. ja det tycker jag på ett sätt.. Om man typ har kontakt med och flörtar med den personen typ varje dag under en tid. Jag skulle inte gilla det. Men så hoppas jag att min pojkvän inte är så patetisk att han flörtar på internet.

2006-02-07 09:03
min åsikt

2006-02-07 09:44
Svennen_kommer F19

coolt. håller med dig asså.
kul att de körs

2006-02-07 12:06
Svennen_kommer F19 ha vetifan. bara k'änns så

2006-02-07 12:13
efter 2,5 år långt förhållande som sambo även så slutade allt i extrem otrohet från snubbens sida, tror ja aldrig kommer lita på en enda människa till. fel o dra alla över ett streck men känns omöjligt o ibland dumt att inte göra d..
Moral is mortal and i guess it's gone nowadays

2006-02-07 12:14
för övrigt ja e burd har aldrig varit otrogen, fan ska man ha förhållande om man inte vill? har aldrig hajat va som kan va så svårt me att va ärlig...