I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

poängen med raggarstängen?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-02-13 16:02
Fast då kommer ju fråga nummer två upp. Varför har män skägg och inte vi?! >_<

2006-02-13 16:06
för att dom har högre lön vet du väll?
Bara På Låtsas

2006-02-13 16:09
Molang P19 Haha, det där med flätorna var ju rätt sweet ;)
Jag har alltid undrat hur ni kunnat vara så skillade!

Så lösmustach is the shit på annställningsintervjun?

2006-02-13 16:13
hell yeah...fasst det där med lönen är ju bara en teori, men de känns relevant?
skämt å sido så är väll skägg till för att värma i kyla och så förr i tiden, så igentligen borde brudar ha de me...

the perfect female---->www.nosain.com
Bara På Låtsas

2006-02-13 16:29
tror fortfarande att det har med värme att göra. kvinnor har mer underhudsfett som värmer, medans vi killar blir tvugna att dras med massa kroppshår istället.

men... varför har kvinnor en "raggarsträng" av mörkare hud för?!? under naveln brukar det ju sitta som en rand av mörk hud som sträcker sig neråt. kanske inte alla, men tillräckligt många för att jag har lagt märke till det iaf
http://www.kommandot.se/wp/

2006-02-13 16:57
Molang P19 Haha, fuck you! Jag som känner mig så kvinnlig när jag är len på hakan, ;) Och så vill ni män ha en get? :O Getskägget får stå för er, tycker jag!

2006-02-13 20:09
Tequila F18
Nu var du ju iofs du som hävdade att kvinnor borde ha skägg från första början. Jag kan bara tala för mig själv men fördomsfri som jag är skulle jag mycket väl kunna tänka mig en get, jag vill även betrycka att getter också är mäniskor!
Trött på denna smygrasism...

By the way, forumet handlar om hur onödig raggarsträngen är...jag har en större fråga för alla tänkare där ute;
Vad fan ska killar med bröstvårtor till? , visst visst samhället ska vara jämnställt men ge oss möjlighet till mjölkproduktion då!
Bara På Låtsas

2006-02-13 21:14
Molang P19 Jag vill inte ha skägg, bara undrar hur kommer det sig att vi inte har skägg ;)

Ögonbrynen är ju t.ex till för att svett och smuts inte ska komma i ögonen, har ni mustasch för att inte få smuts i munnen? ;)

Och det där med bröstvårtorna, det är bara för dom utvecklasn innan kroppen utveklar könet.

2006-02-13 21:41
shit, lova att ingen här ens funderar på att bli läkare senare i livet.
all fire burns, little baby, you´ll learn

2006-02-13 22:05
hörde att anledningen till att killar har raggarsträng är att könet på fostret inte bestämms fören efter en tid in i graviditeten och bröstvårtorna blir till innan dess
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2006-02-13 22:45
det är inte sött med kvinnliga raggarsträngar...

men seriöst, är det ingen som vet varför i helsicke man har en raggarsträng? how about killar med hår på hela magen...allt har väll helt enkelt med hormoner och gör och fyller ingen funktion?
Gud har ju för fan gjort fel förut...kolla bara på Persbrandt.
Bara På Låtsas

2006-02-13 23:55
Persbrandt är kung =)
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora

2006-02-14 01:06
vart då?
Bara På Låtsas

2006-02-14 09:37
skadad
jo den sitter på magen, men jag skulle skriva bröstet, blev lite fel.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-02-16 08:48
Jag tror det är för att svettet från naveln rinner där.. Och då vattnas maghuden och "grässtrån" växer då ut..
Haha, underbar tes. Det måste vara på det viset.
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."

2006-02-16 09:58
anledningen till att män har mer hår än kvinnor är väll för att männen va ute o jagade mammutar i flera veckor i sträck o behövde hålla värmen lite bättre..medans kvinnorna satt hemma i grottan framför brasan o värmde sig. ingen annan som har hört tjejer klaga på att de e kalt när de e 25 plus ute?

2006-02-16 12:48
jovisst men varför,som på vissa, 5cm bred från pubishåret tll naveln ev. lite över naveln, på en för övrigt hårlös mage?

jag hade fattat om hela magen var hårig eller om den var bredare, som om pubishåret slutade högre upp..

men det ser rätt löjligt ut när evelutionen lämnat en liten rand med hår....
Tror du mej inte? Fråga min mamma!